cross2900 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Nie znam budowy tego silnika alestrzelam że poszło coś z rozrządu lub głowicy Zaworu na pewno by tak nie zmieliło prędzej w denko tłoka by się wkleił Może rozrząd jakimś cudem się przestawił i się rozeszło po całości :rolleyes: Pozdrawiam Edytowane 8 Czerwca 2011 przez cross2900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 No wszystko ładnie pięknie ale rozrząd jest odseparowany od gaźników całkowicie. Pomijając grzybki i kawałek prowadnic zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross2900 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) No nie wiem ale chyba dobrze myślę że jeśli rozrząd się przestawiłto zawory nie są zgrane z suwami tłoków ? I paliwo zostałowypchnięte z powrotem do gaźników ?No i oczywiście zawory pogięte lub gorzej .No chyba że coś innego zawór zblokowało Edytowane 8 Czerwca 2011 przez cross2900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Z tymi V2 bym się tak nie rozpędzał. 2 lata temu zrobiony wał w Vulcanie 1600 i śmiga bez problemu do dzisiaj, jednak tak jak pisałem nie była to tania przyjemność. Znam też przypadek robienia wału w jednym z pierwszych modeli R1, który z powodzeniem był potem użytkowany, także można, ale nie jest to ani tanie, ani łatwe! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cross2900 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 I co wiadomo co z silnikiem bo ciekaw jestem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Szukaj drugiego silnika : / Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ostatnio widziałem taki myk w XJ600 z wybitą dziurą w tłoku przez zawory - opiłki alu w gaźniku i airboksie . Nie wiem który zawór i dlaczego sie upierdolił bo goście jeździli tym sprzętem " po bułki i mleko " , do wymiany była cała góra , cylindry , tłoki , pomiary pod kątem skrzywienia korby , czyszczenie skrzyni korbowej i inne pierdoły , jak to przy konkretnym remoncie . Koszt tamtego remontu zamknął się gdzieś w okolicy 1000zł . Nie pojawiali sie później z pretensjami wiec albo nie zyją albo jest ok :icon_mrgreen: :icon_razz: A ja byłem finalnie nieco wku**wiony - cena za roboczogodzine wyszła kiepska , no ale to listopad był. Coby nie było , mnie juz tam nie ma . Babrze sie we własnych padzierzach , z pełna satysfakcją i uwielbieniem. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.