wlodar Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Witam, Posiadam Kawasaki ZR7 z przerdzewialym bakiem. Jakis tydzien temu zaczal przeciekac tuz nad zgrzewem na dole. Na poczatek ledwie zauwazalne zawilgocenie, ale jest coraz gorzej. Czy jest jakas szansa na zaklejenie przecieku czy raczej czeka mnie wymiana? Czy jest jakis klej (moze ktorys z duskladnikowych obecnych na rynku) albo cos innego co oprze sie bezynie i bedzie trzymac? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Dobrze wyszlifować i użyć dowolnego kleju na bazie żywicy epoksydowej. Kupić taki klej przeznaczony do metalu. One wszystkie są odporne na działanie paliw. Zaklej dziurę od środka zbiornika. Tutaj masz Uniflex Mastik - Masa epoksydowa dedykowana do zbiorników ale to tylko przykład. Pewnie zwykła poksylina też byłą by dobra Edytowane 4 Czerwca 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Ja w skuterze kiedyś zakleiłem Poxiliną, było ok ;) Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Tak jak mówił Thobeta tylko żywica epoxydowa, najlepiej taka która reaguje z paliwem. Gdy dziura spora możesz wzmocnić tkaniną szklaną. Co do pozbycia się rdzy z baku poczytaj mój temat:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/142824-malowanie-motocykla-krok-po-kroku/page__p__1772366__fromsearch__1#entry1772366 Edytowane 4 Czerwca 2011 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlodar Opublikowano 4 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 A wiec... wyczyszczone, odtluszczone i z zasmarowane zywica. Dam znac jak poszlo z jakis czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Zaklej dziurę od środka zbiornika. Od środka? Jak od środka, nie rozumiem. Dobrze wyszlifować i użyć dowolnego kleju na bazie żywicy epoksydowej. Kupić taki klej przeznaczony do metalu. One wszystkie są odporne na działanie paliw. Zaklej dziurę od środka zbiornika. Tutaj masz Uniflex Mastik - Masa epoksydowa dedykowana do zbiorników ale to tylko przykład. Pewnie zwykła poksylina też byłą by dobra[/Od środka? Jak od środka, nie rozumiem. Edytowane 4 Czerwca 2011 przez walko69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Od środka czyli tak by na zewnątrz nie było widać naszego babrania klejowego. Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek_s Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Tylko czasem nie próbuj spawać :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.