krukozol Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Chlopaki maly problem.Kupilem nowego DRZ400E z wydechem DEP pipes S3 (system 3) no i strzela mi z tlumika przy redukcji albo odpuszczeniu gazu. dodatkowo cos niesmialo schodzi z obrotow, jak puszcze gaz to zajmuje mu 2-5sek zeby zszedl z obrotow.nie wiem czy ten problem z obrotami byl od poczatku bo za bardzo bylem podniecony zakupem zeby zauwazyc :)a strzela od poczatku. Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zależy w jakim stopniu strzela (czy przy kazdym odpuszczeniu gazu czy tylko czasami) i w jakim stopniu nie schodzi z obrotów (czy wiesza się na wysokich obrotach czy na niższych np. ~2500tys rpm). Jezeli strzela czesto i wiesza sie na wysokich obrotach to gaznik do regulacji - za uboga mieszanka, może jakiś syf w gaźniku. Jeżeli strzela sporadycznie a wiesza się na niskich obrotach to można to uznać za przypadłość gaźnika keihin fcr - występuje to często w drz'tach. Pewnie jak na jałowym biegu dasz bardzo gwałtownie gazu to się lekko dusi - to też przypadłość tego gaźnika. Nie wpływa to oczywiście negatywnie na jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mam DRZ400S z bardzo podobną przypadłością. Niestety ktoś wstawił strasznie głośny tłumik (z chęcią zamieniłbym się na oryginał) przez co zawieszał się na obrotach i strzelał w wydech. Ogólnie nieraz przygasał i pyrkał w wydech na wolnych. Świecę wykręciłem i była biaława. Mechanik przeczyścił gaźnik oraz zwiększył skład mieszanki na wysokich obrotach położeniem iglicy. Było o niebo lepiej - dużo mniej strzelania. Na obrotach zawisał jeszcze jak się rozgrzał (tak w połowie schodzenia może trochę niżej). Zwiększyłem skład mieszanki na wolnych obrotach i teraz schodzi z obrotów już lepiej. Jak wcisnę sprzęgło to obroty od razu ustawiają się na minimum (prawie jakby zgasł :D). Nieraz jeszcze delikatnie strzela, jednak wynika to zapewne z przelotowego tłumika.Ogólnie na forum radzili mi po prostu zmianę dyszy powietrza na mniejszą - możesz spróbować jak masz dostęp. Pewnie mniej roboty jest, bo od razu w całym zakresie obrotów regulujesz. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukozol Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Dzieki za szybka odpowiedz, wiec tak:strzela nie zawsze ale prawie zawsze a z obrotami zawiesza sie na dosc niskich obrotach (niestety obrotomierza brak) ale jest to blisko juz wolnych normalnych obrotow, nie "wyje mi" na swiatlach ale obroty sa wysokie, czasami pomaga dodanie i odjecia gazu szybkie.Motor jest na gwarancji wiec jutro udam sie do warsztatu niech to zobacza. lekko podkur...nym bo zmienilem 10letnia XR400 na nowego DRZta zeby nie miec problemow a tu takie halo. aa zapomnialem dopisac, spalanie 8-9l/100km!!!!!!!!!!!!! i to na asfalcie, teraz jest na dotarciu wiec jezdze nim do pracy i takie wyniki osiagam, nie dziwilbym sie za bardzo gdyby tak w terenie bral ale na asfalcie?!!! Edytowane 3 Czerwca 2011 przez krukozol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Może strzelać jak ma za bogato lub za ubogo - kolor świecy cośtam ci powie. Strzelanie jest niezależne czy odpuszczasz z wysokich czy z niskich? U mnie się zawieszały i opadały po chwili na normalne. Nie było tak, że się zatrzymywały i koniec.Na zawieszanie może mieć wpływ też sama przepustnica. Możesz sprawdzić też szczelność króćców psikając na nie jakimś dezodorantem. Obroty nie powinny się zmienić. Jak mierzyłeś spalanie? Ja myślałem, że mi spala jeszcze więcej. Okazało się, że po odłączeniu klem (spawanie) trip A mi się "odkompensował" i zaniżał przebieg (coś w stylu mil). Wychodziły mi strasznie małe przebiegi. Teraz jeszcze nie wiem ile dokładnie pali, ale na pewno mniej niż myślałem. No chyba że obliczasz po prostu na podstawie odległości do pracy. Wtedy już musisz szukać przyczyny. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.