K@mil Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witam, nie wiem czy w dobrym dziale to pisze, lecz mam Kawasaki KDX 125 i chciałbym żeby chodził jak full cross np. rm 125 . Oczywiście wiem że trzeba wymienić układ wydechowy, lecz pytanie czy dyfuzor czy katalizator. Proszę nie pisać abym sobie wywiercił dziurkę w tłumniku bo to nie oto chodzi. Komplet do kawasaki kosztuje 1200 zł. Dlatego proszę mi pomóc, ponieważ chce przerobić go na full crossa (znaczy już przerobiłem, pozostał mi tylko układ wydechowy)i nie chciał bym za dużo, niepotrzebnie wydać pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) Witam, nie wiem czy w dobrym dziale to pisze, lecz mam Kawasaki KDX 125 i chciałbym żeby chodził jak full cross np. rm 125 . Oczywiście wiem że trzeba wymienić układ wydechowy, lecz pytanie czy dyfuzor czy katalizator. Proszę nie pisać abym sobie wywiercił dziurkę w tłumniku bo to nie oto chodzi. Komplet do kawasaki kosztuje 1200 zł. Dlatego proszę mi pomóc, ponieważ chce przerobić go na full crossa (znaczy już przerobiłem, pozostał mi tylko układ wydechowy)i nie chciał bym za dużo, niepotrzebnie wydać pieniędzy. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Wylicz wymiary i sam sobie uspawaj :) I chyba nie myślisz, że tylko tłumik daje taką prace silnika? Edytowane 27 Maja 2011 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Wylicz wymiary i sam sobie uspawaj :) I chyba nie myślisz, że tylko tłumik daje taką prace silnika?No i po co taka odpowiedź niezwiązana z tematem. Zespawać to ty se możesz klawiaturę albo co innego. Po za tym to właśnie tłumnik lub dyfuzor, jeśli mówimy o crossach 2t nadaje ten charakterystyczny dźwięk.Nic innego nie wymienisz aby zmienić dżwięk //Radzę zastanawiać się do piszesz ''I chyba nie myślisz, że tylko tłumik daje taką prace silnika?'' -to zdanie/pytanie retoryczne mnie rozwala. Zastanów się co piszesz!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 No i po co taka odpowiedź niezwiązana z tematem. Zespawać to ty se możesz klawiaturę albo co innego. Po za tym to właśnie tłumnik lub dyfuzor, jeśli mówimy o crossach 2t nadaje ten charakterystyczny dźwięk.Nic innego nie wymienisz aby zmienić dżwięk //Radzę zastanawiać się do piszesz ''I chyba nie myślisz, że tylko tłumik daje taką prace silnika?'' -to zdanie/pytanie retoryczne mnie rozwala. Zastanów się co piszesz!! Następny młody gniewny :icon_twisted: Skoro myślisz że wydech zrobi z Twojego 2t 4t to się grubo mylisz :banghead: PS: Uderz do marcinktm z forum, on Ci pomoże... Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Witam, nie wiem czy w dobrym dziale to pisze, lecz mam Kawasaki KDX 125 i chciałbym żeby chodził jak full cross np. rm 125 . Oczywiście wiem że trzeba wymienić układ wydechowy, lecz pytanie czy dyfuzor czy katalizator. Proszę nie pisać abym sobie wywiercił dziurkę w tłumniku bo to nie oto chodzi. Komplet do kawasaki kosztuje 1200 zł. Dlatego proszę mi pomóc, ponieważ chce przerobić go na full crossa (znaczy już przerobiłem, pozostał mi tylko układ wydechowy)i nie chciał bym za dużo, niepotrzebnie wydać pieniędzy. Po pierwsze to gdzie masz tam katalizator, po drugie z gówna nic wystrugasz, po trzecie jak wiesz lepiej to po co marnujesz kb na serwerze. Po czwarte jak chcesz crossa to po prostu kup sobie a nie odwalasz akcje typu "jawa przerobiona na crossa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 No i po co taka odpowiedź niezwiązana z tematem. Zespawać to ty se możesz klawiaturę albo co innego. Po za tym to właśnie tłumnik lub dyfuzor, jeśli mówimy o crossach 2t nadaje ten charakterystyczny dźwięk.Nic innego nie wymienisz aby zmienić dżwięk //Radzę zastanawiać się do piszesz ''I chyba nie myślisz, że tylko tłumik daje taką prace silnika?'' -to zdanie/pytanie retoryczne mnie rozwala. Zastanów się co piszesz!!I tym pozytywnym akcentem zakończył bym ten temat. :) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 (edytowane) Po czwarte jak chcesz crossa to po prostu kup sobie a nie odwalasz akcje typu "jawa przerobiona na crossa" A czy ja przerabiam jakąś jawkę?? Nic takiego nie napisałem . mam crossa tylko został wyciszony dzwięk w nim przez poprzedniego właściciela. Czy to tak trudno zrozumieć. Następny młody gniewny :icon_twisted: Skoro myślisz że wydech zrobi z Twojego 2t 4t to się grubo mylisz :banghead: PS: Uderz do marcinktm z forum, on Ci pomoże... No własnie ps. ja nie chce 4t bo ja tego nie lubie. chce poprostu zeby mój 2t chodził głosniej! Edytowane 28 Maja 2011 przez K@mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Widać nie rozumiesz zasady działania silnika 2t. Wylicz lub znajdź na necie odpowiednie wymiary dyfuzora i wyspawaj sobie taki czy tam zleć komuś wyspawanie, będziesz wtedy miał wydech strojony pod Swoje własne 'widzimisię'. Dźwięku doda Ci jeszcze wymiana końcówki wydechu jeżeli lubisz puchnące uszy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Kumam, spawał nie będę tylko kupie od kx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Jakbys kumał to bys wiedzial, ze kx ma inny silnik, a dyfuzor musi być pod konkretny silnik. Nigdy nie osiągniesz dzwięku wyczynowej maszyny, kręcą się one do wyzszych obrotów, mają inaczej zestrojony zawór wydechowy. Jedyne co mozesz osiagnąć to zmulenie i tak niezbyt żwawego silnika nieodpowiednim dyfuzorem. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Jakbys kumał to bys wiedzial, ze kx ma inny silnik, a dyfuzor musi być pod konkretny silnik. Nigdy nie osiągniesz dzwięku wyczynowej maszyny, kręcą się one do wyzszych obrotów, mają inaczej zestrojony zawór wydechowy. Jedyne co mozesz osiagnąć to zmulenie i tak niezbyt żwawego silnika nieodpowiednim dyfuzorem. Powodzenia.ale ja mam kx zarejestrowanego na kdx ,bo kx nie może byc, ale poprzedni własciciel zmienił cos w wydechu. dobra koniec tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 ale ja mam kx zarejestrowanego na kdx ,bo kx nie może byc, ale poprzedni własciciel zmienił cos w wydechu. dobra koniec tematu Jak możesz to zapodaj jakies fotki tego wynalazku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.