quisk Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam! Posiadam wsk od roku i od roku mam z nią problemy :( a mianowicie gdy chce ją odpalić musze ją zalać i kopać około 2min żeby ją odpalić. Drugim problemem są obroty gdy nią jade to nie che wejść na pełne odroty, jak trzymam cały czas gaz na full to szczela. Dodam jeszcze że niemam filtra powietrza, i jak ją kupiłem to była świeżo po szlifie i wymianie tłoka. Jakie mogą być tego przyczyny. :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam! Posiadam wsk od roku i od roku mam z nią problemy :( a mianowicie gdy chce ją odpalić musze ją zalać i kopać około 2min żeby ją odpalić. Drugim problemem są obroty gdy nią jade to nie che wejść na pełne odroty, jak trzymam cały czas gaz na full to szczela. Dodam jeszcze że niemam filtra powietrza, i jak ją kupiłem to była świeżo po szlifie i wymianie tłoka. Jakie mogą być tego przyczyny. :icon_question: Odpowiedź na twoje pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Witam! Posiadam wsk od roku i od roku mam z nią problemy :( a mianowicie gdy chce ją odpalić musze ją zalać i kopać około 2min żeby ją odpalić. Drugim problemem są obroty gdy nią jade to nie che wejść na pełne odroty, jak trzymam cały czas gaz na full to szczela. Dodam jeszcze że niemam filtra powietrza, i jak ją kupiłem to była świeżo po szlifie i wymianie tłoka. Jakie mogą być tego przyczyny. :icon_question: Filtr jest potrzebny ale nie aż tak. Bez filtra dostaje się więcej powietrza.Moim zdaniem powinieneś:-sprawdzić świece - powinna mieć ciepłotę odpowiednią do modelu ale ogólnie świece ruskie są najlepsze-wyregulować zapłon-przeczyścić gaźnik, dysze też-sprawdź czy mieszanka paliwa jest dobra-sprawdź ustawienie iglicy, i czy pływak się nie topi-możliwe, że masz kranik do czyszczenia (może podawać za mało paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Filtr jest potrzebny ale nie aż tak. Bez filtra dostaje się więcej powietrza.Moim zdaniem powinieneś:-sprawdzić świece - powinna mieć ciepłotę odpowiednią do modelu ale ogólnie świece ruskie są najlepsze-wyregulować zapłon-przeczyścić gaźnik, dysze też-sprawdź czy mieszanka paliwa jest dobra-sprawdź ustawienie iglicy, i czy pływak się nie topi-możliwe, że masz kranik do czyszczenia (może podawać za mało paliwa) Jeżeli nie ma filtra, to logiczne, że mieszanka jest nie "dobra". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 (edytowane) paliwa dostaje napewno wystarczajaco duzo, a gaznik czyściłem już kilka razy i nic to nie dało. Kupie filtr powietrza i świece i napiszę czy to była ta przyczyna. dzięki za pomoc Edytowane 26 Maja 2011 przez quisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Załóż filtr, jeżeli to nie pomoże to zrób jak pisał Teliber. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Jeżeli nie ma filtra, to logiczne, że mieszanka jest nie "dobra". No ale mieszanka w sensie mixol i benzyna. Ja w prawie każdej WSK mam tylko gumę od gaźnika do puszki z filtrem ale filtra tam nie ma. To nie jest motor nowej generacji i nie spotkałem się nigdy z przypadkiem żeby brak filtra przeszkodził w jeździe. Jedynie jak jest filtr zapchany to owszem przeszkadza ale nigdy nie jego brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 jak jedze to mogę tylko jechac na połowie gazu bo jak chce dać na full to odrazu zaczyna szczelac i zwalniać, a jak szalałem nia w błocie i koło nie miało dużego oporu to jak załapała obrotów to myślałem że tylne zaraz z ramy wyskoczy, a jak wyjechałem na droge to znowu zamulała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 No to wygląda na to, że pływak dziurawy albo się zawiesza. Wyczyść dokładnie komore pływaka, sprawdź dokładnie pływak i wymień tą blaszkę co zatapia pływak podczas przelewania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 jutro zrobię jak radzi Teliber i dam znać czy to była ta przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Albo wymień na próbę gaźnik. Pożycz od kolegi i czy weź z innej i wymień cały na próbę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 (edytowane) załozyłem gaznik od CZ 175, bo tu nikt nie ma kobuza, cięzko było ja odpalić a jak już dało radę i jak chciałem jechać i dodawałem gazu to tylko kawałek około 20-30 m i zamulała i musiałem puścić gaz na chwilke odczekać i znowu kawałek jechałem i zamula :angry: wyglądało nato że mało paliwa dostawała ale w gazniku było :dry: niemogę ogarnąc jakie są tego przyczyny :banghead: może jeszcze w tym tygodniu będe miał inny gaznik od kobuza :bigrazz: i wtedy zobacze czy bedzie chodzić inaczej :dry: A i dodam że wymieniłem świece na championa Edytowane 1 Czerwca 2011 przez quisk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 załozyłem gaznik od CZ 175, bo tu nikt nie ma kobuza, cięzko było ja odpalić a jak już dało radę i jak chciałem jechać i dodawałem gazu to tylko kawałek około 20-30 m i zamulała i musiałem puścić gaz na chwilke odczekać i znowu kawałek jechałem i zamula :angry: wyglądało nato że mało paliwa dostawała ale w gazniku było :dry: niemogę ogarnąc jakie są tego przyczyny :banghead: może jeszcze w tym tygodniu będe miał inny gaznik od kobuza :bigrazz: i wtedy zobacze czy bedzie chodzić inaczej :dry: A i dodam że wymieniłem świece na championaSpróbuj jechać z naciśniętym ,,guzikiem" do przelewania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jaki masz gaźnik w tej wsk? Jeżeli piszesz, że na jikovie ciężko zapalała i dostawała muła po krótkiej jeździe znaczy, ze komora pływakowa nie była dobrze napełniona, przyczyna tego tkwić może albo w zapchanym gaźniku albo w zapchanym kraniku. Sprawdź drożność kranika paliwa, poziom paliwa w komorze pływakowej oraz wyprzedzenie zapłonu, które w tych wsk'ach lubiło się przestawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quisk Opublikowano 3 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 gaznik mam taki http://allegro.pl/nowy-gaznik-gm24u1-pegaz-junak-awo-wsk-175-i1639907202.html dodam że z tej nakrętkik co przykręca sie komore pływaka to cały cas kapie mi paliwo uszczelka jest tam wsadzona chyba komora pływaka jest w tamtym miejscu pęknięta :mellow: czy to może być również przyczyną moich problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.