danielpotas Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Wiem jedno,Honda w Polsce sprzedaje nowe motocykle(oczywiście nie wszystkie modele) z boczną stopką w standardzie,natomiast za centralną stopke trzeba dopłacic.Więc jak jest w standardzie boczna, to logiczne że użytkownik będzie jej używał po uruchomieniu silnika.A może ktoś czytał instrukcje obsługi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Wiem jedno,Honda w Polsce sprzedaje nowe motocykle(oczywiście nie wszystkie modele) z boczną stopką w standardzie,natomiast za centralną stopke trzeba dopłacic.Więc jak jest w standardzie boczna, to logiczne że użytkownik będzie jej używał po uruchomieniu silnika.A może ktoś czytał instrukcje obsługi? A jak są zasilane te nowe motocykle? nadal gaźniki czy już wtrysk? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpotas Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Znaczy się, 2 lata temu były jeszcze niektóre modele gażnikowe.I o takie mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacenty Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Robiłem testy i nie zauważyłem żeby tak się działo. Co prawda na jednej stronie po przechyleniu ponad 30 stopni zaczynają wypadać cykle pracy, ale na drugim jest OK. Ponoć to kwestia ustawienia gaźnika. Moto to Honda deauville z 2002. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.