luki69 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Siema. Wkręciłem za mocno świecę i wyszła mi razem z gwintem. Potrzebuję nowej głowicy. Znalazłem taką:http://zapodaj.net/f3e31dff359c.jpg.htmltylko zastanawiam się czy te rysy i wgłębienia będą miały jakieś znaczenie i czy warto ją brać? Jest bardzo tania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 nie będą miały znaczenia widać tylko że ktoś miał awarie łożyska . Moim zdaniem nie ma się czym bardzo przejmować. A czy brać to musisz to musisz sam zadecydować ale moje zdanie jest takie że jeżeli jest wszystko w porządku to można ją zakupić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) raczej pierścienie latały. Nie będzie to przeszkadzało, tylko wyczyść dobrze bo nie będzie przylegać, tylko stanie na tym syfie dookoła. Możesz troszke przeszlifować na szybie (jest idealnie płaska, na nią kładziesz głowice) taką pastą do docierania zaworów. Kup jeszcze nową uszczelkę pod głowicę, to taki oring będzie z takimi dodatkowymi oringami pod śruby. zewnętrzny też. Edytowane 18 Maja 2011 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki69 Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 dzieki, wiem jak to zlozyc tylko zastanawialy mnie te ryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Tak jak wyżej napisano, ślady po ciałach obcych, nie ma to dużego znaczenia.Dziwny jest kształt komory spalania, nie wiem, może głowica z starego silnika, bynajmniej w silnikach Minarelli zawsze spotykałem się z głowicą z charakterystycznym pierścieniem w komorze spalania. http://skutercentrum.pl/images/img_mn/G70050.jpgJeszcze jedno, do Malaguti potrzebujesz głowicę z odpowietrznikiem! To dosyć ważne, ponieważ cylinder jest w punkcie wyższym niż węże układu chłodzenia, więc przy napełnianiu układu konieczne jest odpowietrzenie, inaczej przegrzejesz cylinder. Są też głowice z króćcami do podgrzewania gaźnika oraz głowice bez nich. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 A starej głowicy nie da się uratować? Wstawić helicoli albo jakąś inną tulejkę ? Powinno wyjść taniej niż druga głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Czy ja wiem... Może wyjść tyle samo. Wiesz, mam taką głowicę od Malaguti, z odpowietrznikiem, z komorą spalania o której mówiłem, tyle że głowica jest pożyczona - mogę zapytać mojego byłego szefa za ile może sprzedać. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Ja osobiście raz użyłem reperaturki w silniku skuterowym (powietrzak) i trzymało kompresje. Jedyny problem to taki, że montaż tego cuda wymaga narzędzi do gwintowania i bardzo mocnego kleju do gwintów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki69 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 (edytowane) ziomki ta głowica pasuje w 100%, tylko nie byłem pewny co do tych obić. helicoil raczej odpada bo kosztuje ona 10 zł... Edytowane 19 Maja 2011 przez luki69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.