Przemyslaw912 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Honda vfr 750 rc 36 90r. Głównie chodzi o przeróbkę kolektora wydechowego a dokładniej pozbycia się z niego tej "puszki" (do której zachodzą się kolektory a dopiero później przykręcany jest do niej tłumik końcowy)I teraz pytanie: czy to możliwe że ta "puszka" tak strasznie go tłumi? (chodzi o db)dlaczego ten sam tłumik w obojętnie jakiej r4 wrzeszczy tak głośno że nie słychać własnych myśli? a w v4 tylko delikatny pomruk z basem? tak że jadąc 100km\h kierowca nie słyszy tłumnika!!Mi się wydaje że ta puszka po prostu robi jako dodatkowy tłumik czy ktoś z was przerabiał taki temat?dadam też że model rc36II tej puszki nie posiada ale nie wiem jak u niej z dźwiękiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciora Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jest tak jak piszesz, w yzf też jest "puszka" w której jest exup zamontowany i przez to na przelotowym wydechu nie idzie wyciągnąć większego poziomu dźwięku... niestety przerabiałem ten temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 przed chwilą słuchałem na you tube jak chodzą rc 36II i myślę że wcale szału nie robią, niech mi ktoś powie dlaczego r4 ryczy dużo głośniej a z v-ki nic się nie da wycisnąć albo niech mi ktoś powie co zrobić aby v-er ryczał głośniej niż r4, tylko nie piszcie że wyjąć całkowicie tłumnik bo o to mi nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał RC 46 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 (edytowane) przed chwilą słuchałem na you tube jak chodzą rc 36II i myślę że wcale szału nie robią, niech mi ktoś powie dlaczego r4 ryczy dużo głośniej a z v-ki nic się nie da wycisnąć albo niech mi ktoś powie co zrobić aby v-er ryczał głośniej niż r4, tylko nie piszcie że wyjąć całkowicie tłumnik bo o to mi nie chodzi Słuchaj V4 zawsze będzie inaczej pracować niż zwykła nudna R4, co do głośności to V-ka jest głośniejsza od rzędówki a Ty piszesz, że odwrotnie ;) jak chcesz żeby było bardzo głośno i zalatywało pod wiejski tuning to roznituj tłumik i wyrzuć wyciszenie tzn. tą watę która jest upchnięta w tłumiku a jak nie to ciesz się basowym rykiem V4 :) ps. zapraszam z takimi tematami na VFR OC ;) jak jeszcze się nie zapisałeś. Edytowane 16 Maja 2011 przez michał RC 46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 albo niech mi ktoś powie co zrobić aby v-er ryczał głośniej niż r4, tylko nie piszcie że wyjąć całkowicie tłumnik bo o to mi nie chodziSprzedaj to padło :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Słuchaj V4 zawsze będzie inaczej pracować niż zwykła nudna R4, co do głośności to V-ka jest głośniejsza od rzędówki a Ty piszesz, że odwrotnie ;) jak chcesz żeby było bardzo głośno i zalatywało pod wiejski tuning to roznituj tłumik i wyrzuć wyciszenie tzn. tą watę która jest upchnięta w tłumiku a jak nie to ciesz się basowym rykiem V4 :) ps. zapraszam z takimi tematami na VFR OC ;) jak jeszcze się nie zapisałeś. w mojej cebrze mam taki sam tłumik i ryczy przynajmniej jeszcze raz tak głośno jak ten vfr więc jak v-ka może być głośniejsza od r4?Nadal nikt mi jeszcze nie odpowiedział na pytanie czy to ta puszka go aż tak mocno tłumi? czy może to już tak te v-ki mają bo założyliśmy ten tłumik z nadzieją że moto będzie słychać a tu nic, a w rzędówce ryczy jak wściekły DLACZEGO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.