Patryk_mx Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 http://pl.wikipedia....=20080815230451 Chyba wiecej nie potrzeba :) Tylko że ta grafika odnosi się do silnika samochodowego a nie motocyklowego, a to są dwie różne bajki. W silniku samochodowym masz mase czujników informujących ecu jaki jest suw i kiedy podać iskre, w motocyklu ich już nie ma i motocyklowe ecu nie wie jaki aktualny ma suw. Wynika to z tego że jest to zbędna elektronika , dodatkowa masa i dodatkowe elementy do psucia. Iskra co każdy obrót w niczym nie przeszkadza a wynika to z tego że magneto jest usytuowane na wale. Takie rozwiązanie znacząco upraszcza układ zapłonowy. Autor pokazał że ma moduł od jakiegoś chińskiego gówienka 4t a tam mogę zapewnić cię że nie ma takich rzeczy jak czujnik położenia wałka rozrządu czy wału korbowego więc iskra co każdy obrót wału Samo wpisanie w google hasła to czasem za mało. Chyba więcej nie potrzeba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Jest jeszcze samochód zwany Alfa Romeo z silnikiem Twin Spark, czyli dwie świece na jeden gar, jedna zapala mieszankę, a druga dopala tlenki węgla podczas wydechu. Silnik samochodowy 4t a iskra co każdy obrót wału :ph34r: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 a mam jeszcze jedno pytanie czy w tych motorach były blokady??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Nie , w Ns1 nie ma blokad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 a jeszcze jedno czy źle wyważony wał może wpływać na to że silnik nie chce się wkręcać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Niekoniecznie, najczęściej powoduje duże wibracje i hałas. Musiałby być poważnie uszkodzony na łożyskach albo wybitnie krzywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 aha dzięki za informacje Witam ponownie ostatnio zobaczyłem że gdy przekrocze lekko 80 lub jade 80 to później motor słabnie i nie uzyskuje mocy a kompresja raczej dobra czy to też może być moduł?Dodam że jeszcze nie zakupiłem bo nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Ja nie wiem :icon_rolleyes: Co Ty masz problemy z czytaniem albo pamięcią ? Przez cały temat rozchodzi się o ten moduł i dopuki nie znajdziesz pasującego to nie ma nad czym się rozwodzić. Po prostu i zwyczajnie.No i kompresja, raczej dobra czy sprawdzałeś ? Ma być minimum 8-9atm a najlepiej więcej niż 10. Moduł wpływa na moment w którym jest generowana iskra. Iskra i jej czas są kluczowe dla osiągów silnika, manipulowaniem tymi wartościami można wycisnąć z silnika wszystko albo jak u Ciebie z chińskim modułem całe NIC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.