Shinigami Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 .... Na dobrą sprawę nie podmieniając go z oryginałem trudno będzie stwierdzić czy to przez niego masz problem z silnikiem... Trudno to nazwać dobrą sprawą :icon_rolleyes: Po prostu go wyczyść i wyreguluj, to nie zaszkodzi, a może tylko pomóc. Skoro już raz regulował i nadal coś jest do bani to podejrzewam, że nie jest w stanie tego wykonać poprawnie, samodzielnie. Krótko mówiąc. Drynio wywal ten chiński moduł, pogadaj z kimś kto wie jak dobrze ustawić gaźnik (albo przynajmniej rusz głową i zrób to porządnie z instrukcją w ręku, bez pośpiechu) i przygotuj kilka złotych na nową świecę, bo ta może mieć dość po ciągłej pracy na bogatej mieszance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Kompresja jest ok ponad 9 barów około 10 to odpada . Regulacja też bo nawet u mechanika byłem a świeca wokół jest czarna ale tam gdzie daje iskrę jest brązowa. A wiecie gdzie mogę dostać taki moduł i za ile bo na allegro nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Szukaj tego typu aukcji http://allegro.pl/czesci-do-ns1-ns-1-nsr-75-i1605261728.html dzwoń i pytaj. Możesz też jeszcze sprawdzić czy poziom paliwa w komorze pływakowej masz dobry i czy zaworek iglicowy nie przepuszcza (zazwyczaj robi się kałuża benzyny pod moto na otwartym kraniku). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 ok a jak się zrobi ta kałuża to gaźnik do wymiany?? Tak to się raczej nie leje ale zaraz sprawdze wiem że jak ją kiedyś na przyczepce wiozłem to było troszke benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Tylko zaworek iglicowy do wymiany. Kosztuje sporo ale trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Motor stoi jakieś 15 minut i sucho a ten moduł wygląda tak http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-skuter-tuning-6-pin-2t-4t-i1577880927.html ale nie wiem od czego jest tylko ma taki wygląd i jest pomarańczowy Motor stoi jakieś 15 minut i sucho a ten moduł wygląda tak http://allegro.pl/modul-zaplonowy-cdi-skuter-tuning-6-pin-2t-4t-i1577880927.html ale nie wiem od czego jest tylko ma taki wygląd i jest pomarańczowy być może gościu założył taki tylko od 4t bo takich jest więcej a po za tym nie kręcą się na takie duże obr jak 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 być może gościu założył taki tylko od 4t bo takich jest więcej a po za tym nie kręcą się na takie duże obr jak 2t Bzdury, 4T ma iskrę co drugi obrót wału, a 2T ma cały czas iskrę ;) A moduł masz inny, nie oryginalny. Oryginalny jest cały czarny ZDJĘCIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Bzdury, 4T ma iskrę co drugi obrót wału, a 2T ma cały czas iskrę ;) A moduł masz inny, nie oryginalny. Oryginalny jest cały czarny ZDJĘCIE Bzdura, 4t ma iskrę co każdy obrót wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 dobrze wiem jak wygląda oryginalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 No to z czym jeszcze masz problem i po co pokazujesz chiński ? Szukaj oryginalnej używki, byle była sprawna i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 ok szukam jak trafie to kupie . Ale mam taki pojemniczek we filtrze powietrza i nie wiem czy to ma być czy nie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) Biały ? Tak ma być! :)Nie musi, ale w niczym to nie przeszkadza. Bzdura, 4t ma iskrę co każdy obrót wału Pewny swej odpowiedzi ? :) Edytowane 18 Maja 2011 przez toOczeQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drynio Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) ok dzięki A tak dokładnie to za co to jest odpowiedzialne ? Edytowane 18 Maja 2011 przez Drynio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Pewny swej odpowiedzi ? :) Pewny, chyba że mnie przekonasz , że jest inaczej . yz250f, rmz 250, exc450r, honda crf 450, yamaha maxter 125 we wszystkich tych moto przeskok iskry występuje co każdy obrót wału. Zresztą poszukaj, był temat o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:4-Stroke-Engine.gif&filetimestamp=20080815230451 Chyba wiecej nie potrzeba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.