qunio Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 (edytowane) Witam takie może dość głupie pytanie, ale jakiś czas temu założyłem w gsxr karbonową nakładkę na dekiel alternatora a ostatnio zwęgliło mi się uzwojenie i straciłem ładowanie - czy jedno ma coś do drugiego w sensie czy taka nakładka nie powoduje jakiegoś nadmiernego wzrostu temperatury który może doprowadzić do zwarcia do masy? Wiem, że w K1-3 przepalone uzwojenie to dość częsta przypadłość, ale tak się zastanawiam czy ta nakładka nie przyspieszyła sprawy. Montował ktoś może uzwojenie Tourmax dostępne w larssonie? Sprawdza się to? Dzięki! Edytowane 4 Maja 2011 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 niema nic jedno do drugiego. Uzwojenie pada gdy jeździ sie bez ładowania z uszkodzonym regulatorem. Także od razu po naprawie uzwojenia sprawdź ten element. Tourmax to bardzo dobra jakość i cena też dobra. Ewentualanie przewijanie za 300zł- są zakłady które robią to dobrze. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Właściwie pytanie nasunęło ci się całkiem logicznie. Karbon słabiej się nagrzewa, ale nie powinno mieć to wpływu na znaczne podwyższenie temperatury w obudowie alternatora. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) Ok dzięki!Faktycznie jest to bardzo gruba nakładka także spokojnie mogę ją dotknąć przy rozgrzanym silniku, ale w końcu od środka działa olej i coś tam pewni schładza to wszystko?? Zamówiłem uzwojenie Tourmax, założę i się zobaczy jak to będzie działać. Generalnie od samego początku jak posiadam ten motocykl miałem takie zjawisko że napięcie ładowania po zwiększeniu obrotów malało tak o 0,5V (14,4V na wolnych obrotach i 13,9V przy 5 tyś) a powinno chyba rosnąc wraz ze wzrostem obrotów. Może już zaczęło się coś przypalać i dopiero teraz usmażyło się na amen. Mam nadzieję, że regulator będzie nadal dobry wizualnie od tyłu wygląda dobrze. Rok temu miałem glebę na torze właśnie na na stronę alternatora może też od wstrząsu coś zwarło do masy. Nic tam jestem dobrej myśli, ale na uzwojenie muszę czekać 14 dni Edytowane 6 Maja 2011 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 (edytowane) Jak ładowanie malało ze wzrostem obrotów to regulator jest raczej do wyrzucenia. Edytowane 6 Maja 2011 przez emil1005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Nie zapomnijcie że powietrze uwięzione pomiędzy pokrywą a nakładką utrudnia wymianę ciepła. Jednak alternator jest chłodzony olejem z silnika i pokrywa to nie jedyny element który dokonuje wymiany ciepła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.