bronek22221 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Witam mam pewien problem z bardzo dziwną pracą silnika w Honda CBR 600 F4i. Jakiś czas temu zaczęło stukać, w tej chwili stukanie jest nie do wytrzymania (strach odpalać, jakby się miał silnik rozlecieć, szczególnie przy wyższych obrotach). Stukanie jest równomierne. Nagrałem filmik ze słyszalną pracą silnika: W rzeczywistości stuk jest trochę bardziej "głucho" metaliczny. Rozrząd sprawdzałem i wydaje się być ustawiony dobrze (chyba, że coś przeoczyłem). Napinacz raczej też ok. Panewka/i? Co może powodować taki objaw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) brzmi jak panewka. Przykro mi. Zrzuć olej i/lub miskę i jeśli zauważysz złote opiłki to silnik albo chociaż wał z korbami do wymiany. Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Spusc olej i zobacz czy nie masz zlotych opilkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek22221 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Sprawdzałem po spuszczeniu oleju jak wygląda misa od wewnątrz. W słońcu pozostałość oleju mieni się złotym "a'la" brokatem, natomiast na dnie misy leżą dość duże złote poszarpane cząstki (kawałki panewki?). Wiec chyba z tego silniczka już nic nie da się zrobić, a od remontu bez gwarancji na powodzenie, wolę wymiane silnika na używkę. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek22221 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Sorki, że tak jeden pod drugim, ale nie ma opcji "edit" :rolleyes:. Może ktoś już to przerabiał lub wie coś na ten temat, obecnie mam F4i sport, czy jeśli kupiłbym silnik od F4i bez "sport" (czyli blok plus głowica z troszkę innymi wałkami, sprężynkami i sprzęgłem) to czy nie trzeba byłoby wymieniać lub "modernizować" instalacji elektrycznej, czyli czy wszystko byłoby do podłączenia "wypiąć i podpiąć czujnik lub komputer" i nie byłoby niepotrzebnych niespodzianek. Chodzi o osprzęt komputerowy i o wypopsażenie silnika w czujniki, bo reszta powinna chyba pasować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 http://moto.allegro.pl/honda-cbr-pc-35-f4-f4i-sport-600-02r-silnik-czesci-i1570289073.html tu jest do sporta. Po co sobie głowę zawracać. Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.