Kornello Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam podczas wymiany stacyjki omylnie podłączyłem +12V na gaszenie silnika od tego czasu mam problem mianowicie: jeżeli silnik ma obroty wyższe niż 3,5tys. chodzi lekko kuleje ale chodzi. jeżeli obroty tylko minimalnie zejdą poniżej 3,5tyś. silnik automatycznie gaśnie. Aby motor odpalić trzeba go pchać ponieważ kopanie kopką nic nie daje ponieważ nie jest ona wstanie wzbić silnika na 3,5tyś. W moim motorze (Suzuki TS 50) został zastosowany cewko-moduł. Podejrzewam że to w nim tkwi problem. I tu się rodzi pytanie czy będzie pasować cewko-moduł od Suzuki RG 80 ? Bądź zastosowanie modułu i cewki od crosa 50 jakiejś chińskiej marki. Czy takie rozwiązanie w ogóle będzie działać ? Z cewek tych za magnetem wychodzi +/- 200V~ na wolnych obrotach. Zależy mi na szybkiej odpowiedzi. Pozdrawiam Kornel. Edytowane 26 Kwietnia 2011 przez Kornello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Napisz PW do Motodynamo albo Bananvandyk. Oni posiadają wiedzę tajemną na temat modułów i zapłonów w 2t. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Prawdopodobnie cewkomoduł od RG80 będzie podobny. Brak jest informacji na ten temat w internecie. Nie mam także szczegółowych informacji na temat tego modułu i tego jak jest wyzwalany (jaką polaryzacją). Można sprawdzić czy będzie pasować cewkomoduł od chińskiego skuter "Kos" (w sumie kiedyś niby produkcji Suzuki), cewkomodułu od skuterów z silnikiem Morini (np. Suzuki Address - są wyzwalane ujemną połówką napięcia).Jak będzie coś wiadomo to odpisz, bo nie otrzymałem jeszcze żadnej odpowiedzi w tej sprawie. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornello Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Prawdopodobnie cewkomoduł od RG80 będzie podobny. Brak jest informacji na ten temat w internecie. Nie mam także szczegółowych informacji na temat tego modułu i tego jak jest wyzwalany (jaką polaryzacją). Można sprawdzić czy będzie pasować cewkomoduł od chińskiego skuter "Kos" (w sumie kiedyś niby produkcji Suzuki), cewkomodułu od skuterów z silnikiem Morini (np. Suzuki Address - są wyzwalane ujemną połówką napięcia).Jak będzie coś wiadomo to odpisz, bo nie otrzymałem jeszcze żadnej odpowiedzi w tej sprawie. Polaryzacja z cewek za magnetem dodatnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Nie chodzi o polaryzację cewek (te określenie jest niepoprawne) ani też o to który biegun akumulatora jest połączony z masą. Moduł "bezimpulsatorowy" jest wyzwalany poziomem napięcia zasilającego moduł, pytanie czy dodatnim czy ujemnym. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 nie znam się na tym zbytnio (nie wiem o czym tu piszecie:)) ale podejrzewam że będzie działało na chińszczyźnie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.