Gość SKORUPA Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Ja mam teraz założoną 19 i na 5 bigu przy 100km/h czuć że obroty są bliskie końcowi ale ze 115 - 120 można! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 REGULACJA ZE "SPORT" TLUMIKIEM:silnik da sie wyregu;lowac(przynajmniej moj) ale wymaga to duzo czaasu-mnie zajelo pol dnia i kilka jazd probnych oraz zostawiania silnika na luzie raz zimnego raz ciplego.... :roll: .Tyle tylko ze silnik nie jest orginalny-zmiana zaplonu(elektroniczny, cewka o 5 krotnie nizszej opornosci) i rozwiercenie dyszy glownej o 1/10. SKORUPA: moja na 19 na 2 kreci do 7000 :twisted: bez zadnego ale na 5 to ja mam 140 ale w dwie os silnik juz niema tyle powera zeby sie tak wykrecac wiec zmieniam a pozatym wole dobra akceleracje od top seeda i jazde po dziurach :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :) :) :twisted: :twisted: :D :) :D :D :D :D Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Moja Mz 250 szła 140 (czyli zamykała budzik) na oryginalnych zębatkach, po dobrze zrobionym remoncie(na niemieckich częściach) i po dobrym dotarciu. Trzeba po prostu mieć dobrze ustawiony gaźnik, nowy filtr powietrza ( to znaczy w odpowiednim czasie wymieniony) odpowiednio ustawiony zapłon i nie zanieczyszczony tłumik. Ja jeździłem na oryginalnym niemieckim tłumiku. Maszyna chodziła jak burza. Odkupił ją mój kumpel. Niestety przygioł tłumik i kupił nowy ale węgierski. Skutek nie można przekroczyć 125 Km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Tak ustawienie to jest kolosalna sprawa.Ja niestety z braku funduszy musialem wstawic polskie lozyska na wal-niewiem jak dlugo wytrzymaja(pipcyk?) i ten wschodni krobowud-wygladal niezle-terz niewiem ile wytrzyma(pipcyk? :D ) ale nie oszczedzam na oleju Castrol TT lub ARAL i jest znaczna poprawa.Duze znaczenie ma terz rozgrzanie silnika przed jazda-nie krecenie na zimnym.Pipcyk: ty te 140 miaiales na zebadce? i po czasie? na prostym tzn. bez wzniesien? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Ja tam też wole Akceleracje niż Top Speeda ! Ale na prostej czemu nie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 A jeśli chodzi o 150?,wiem że montowali 15 i 16, ja mam 16 i pogoniłem moją eMZetke tylko do 100 , bardziej jeźdze terenowo, po lesie niż po drogach publicznych, zależy mi bardziej na przyspieszeniu niż na v-max., ale swoją drogą ciekawe ile by poleciala na tej 15?? jak bede już ją składał do kupy do napewno założe 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 Może Wiecie czy 16 zembata albo 15 będzie pasowała do 251 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 YAGO Od czego cewka o 5 krotnie nizszej opornosci??? Ja mam świece i przewód z fajką i rezystorem NGK. Poprawiło to prace silnika i dokładniejsze wyregulowanie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 9 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2003 ... Ja mam świece i przewód z fajką i rezystorem NGK. Poprawiło to prace silnika i dokładniejsze wyregulowanie silnika. Hey, mógłbys napisać coś więcej o tej fajce? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Tak ustawienie to jest kolosalna sprawa.Ja niestety z braku funduszy musialem wstawic polskie lozyska na wal-niewiem jak dlugo wytrzymaja(pipcyk?) i ten wschodni krobowud-wygladal niezle-terz niewiem ile wytrzyma(pipcyk? :D ) ale nie oszczedzam na oleju Castrol TT lub ARAL i jest znaczna poprawa.Duze znaczenie ma terz rozgrzanie silnika przed jazda-nie krecenie na zimnym.Pipcyk: ty te 140 miaiales na zebadce? i po czasie? na prostym tzn. bez wzniesien?Polskie łożyska nie są takie złe. Co do tego wschodniego korbowodu to niestety nie wiem ile wytrzyma bo nie jeździłem na takim. Oryginalny wał niemiecki w dobrze złożonym silniku beż klepania młotkiem przy jego wkładaniu wytrzymał na razie 20 tysięcy. Jeżdzi na nim mój kumpel który kupił ten motocykl i wału jeszcze nie słychać. Co do osiągów to były one na prostym odcinku drogi, motocykl obciążony jedną osobą (JA) temperatura koło 20 stopni . Było to licznikowe 140 , obrotomierz wskazywał coś koło 5600 -5800 obrotów. Zębatka była oryginalna, ale ile miała zębów?, nie pamiętam. Jak kupowałem łańcuch w sklepie kupowałem także zębatkę sprzedawca dawał mi typową do MZ250. Sprawa oleju jest zasadnicza i nie należy oszczędzać na nim.Lepiej kupić lepszy olej niż często robić remonty. Wszyscy wiedzo co wychodzi drożej. Ja jeździłem na pół syntetycznym. Silnik po rozebraniu okazał się czysty i praktycznie nie było śladów zużycia.Także rura wydechowa pozostawała bez nagaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Jest to Fajaka z Rezystorem Przeciwzakłuceniowym i Przewodem Silikonowym 50cm!W katalogo LARSSONa możesz sobie wybrać do wałasnych upodobań! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Własnie mam katalog Larssona przed oczami i rzeczywiście jest w czym wybierać, a próbował ktoś może dobrać do eMZetki korki wlewu paliwa z kluczykiem z katalogu Larssona?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Korków Nie! Ale myślę nad wstawieniem przewodu hamulcowego! :twisted: :twisted: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Cewka od vw golf 3 ale zdemontowany uklad zaplonowy-musisz ja rozebrac i wyprowadzic podlaczenia tak jak na zwyklej.ISKRA JEST BIALA! tylko byl problem z przegrzewaniem sie tranzystora mocy na module-tam jest taka kiczowata chlodnica ale przykrecilem do ramy i jest OK.Ten kabel to dobry pomysl, ja mam tez silikonowy ale bez rezystora.Im krutrzy nkabel tym leprzy! Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SKORUPA Opublikowano 10 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2003 Czy jak sprawdzasz iskrę To słychać strzelanie ze świecy :?: oczywiście chodzi mi o takie mocniejsze strzelanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.