Skocz do zawartości

Jak stuningować MZ 251?


Gość SKORUPA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

REGULACJA ZE "SPORT" TLUMIKIEM:silnik da sie wyregu;lowac(przynajmniej moj) ale wymaga to duzo czaasu-mnie zajelo pol dnia i kilka jazd probnych oraz zostawiania silnika na luzie raz zimnego raz ciplego.... :roll: .Tyle tylko ze silnik nie jest orginalny-zmiana zaplonu(elektroniczny, cewka o 5 krotnie nizszej opornosci) i rozwiercenie dyszy glownej o 1/10.

 

SKORUPA: moja na 19 na 2 kreci do 7000 :twisted: bez zadnego ale na 5 to ja mam 140 ale w dwie os silnik juz niema tyle powera zeby sie tak wykrecac wiec zmieniam a pozatym wole dobra akceleracje od top seeda i jazde po dziurach :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :) :) :twisted: :twisted: :D :) :D :D :D :D

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Mz 250 szła 140 (czyli zamykała budzik) na oryginalnych zębatkach, po dobrze zrobionym remoncie(na niemieckich częściach) i po dobrym dotarciu. Trzeba po prostu mieć dobrze ustawiony gaźnik, nowy filtr powietrza ( to znaczy w odpowiednim czasie wymieniony) odpowiednio ustawiony zapłon i nie zanieczyszczony tłumik. Ja jeździłem na oryginalnym niemieckim tłumiku. Maszyna chodziła jak burza. Odkupił ją mój kumpel. Niestety przygioł tłumik i kupił nowy ale węgierski. Skutek nie można przekroczyć 125 Km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ustawienie to jest kolosalna sprawa.Ja niestety z braku funduszy musialem wstawic polskie lozyska na wal-niewiem jak dlugo wytrzymaja(pipcyk?) i ten wschodni krobowud-wygladal niezle-terz niewiem ile wytrzyma(pipcyk? :D ) ale nie oszczedzam na oleju Castrol TT lub ARAL i jest znaczna poprawa.Duze znaczenie ma terz rozgrzanie silnika przed jazda-nie krecenie na zimnym.

Pipcyk: ty te 140 miaiales na zebadce? i po czasie? na prostym tzn. bez wzniesien?

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o 150?,wiem że montowali 15 i 16, ja mam 16 i pogoniłem moją eMZetke tylko do 100 , bardziej jeźdze terenowo, po lesie niż po drogach publicznych, zależy mi bardziej na przyspieszeniu niż na v-max., ale swoją drogą ciekawe ile by poleciala na tej 15?? jak bede już ją składał do kupy do napewno założe 15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ustawienie to jest kolosalna sprawa.Ja niestety z braku funduszy musialem wstawic polskie lozyska na wal-niewiem jak dlugo wytrzymaja(pipcyk?) i ten wschodni krobowud-wygladal niezle-terz niewiem ile wytrzyma(pipcyk? :D ) ale nie oszczedzam na oleju Castrol TT lub ARAL i jest znaczna poprawa.Duze znaczenie ma terz rozgrzanie silnika przed jazda-nie krecenie na zimnym.

Pipcyk: ty te 140 miaiales na zebadce? i po czasie? na prostym tzn. bez wzniesien?

Polskie łożyska nie są takie złe. Co do tego wschodniego korbowodu to niestety nie wiem ile wytrzyma bo nie jeździłem na takim. Oryginalny wał niemiecki w dobrze złożonym silniku beż klepania młotkiem przy jego wkładaniu wytrzymał na razie 20 tysięcy. Jeżdzi na nim mój kumpel który kupił ten motocykl i wału jeszcze nie słychać. Co do osiągów to były one na prostym odcinku drogi, motocykl obciążony jedną osobą (JA) temperatura koło 20 stopni . Było to licznikowe 140 , obrotomierz wskazywał coś koło 5600 -5800 obrotów. Zębatka była oryginalna, ale ile miała zębów?, nie pamiętam. Jak kupowałem łańcuch w sklepie kupowałem także zębatkę sprzedawca dawał mi typową do MZ250. Sprawa oleju jest zasadnicza i nie należy oszczędzać na nim.Lepiej kupić lepszy olej niż często robić remonty. Wszyscy wiedzo co wychodzi drożej. Ja jeździłem na pół syntetycznym. Silnik po rozebraniu okazał się czysty i praktycznie nie było śladów zużycia.

Także rura wydechowa pozostawała bez nagaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka od vw golf 3 ale zdemontowany uklad zaplonowy-musisz ja rozebrac i wyprowadzic podlaczenia tak jak na zwyklej.ISKRA JEST BIALA! tylko byl problem z przegrzewaniem sie tranzystora mocy na module-tam jest taka kiczowata chlodnica ale przykrecilem do ramy i jest OK.Ten kabel to dobry pomysl, ja mam tez silikonowy ale bez rezystora.Im krutrzy nkabel tym leprzy!

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...