Skocz do zawartości

V2 o pojemności 600?


Rekomendowane odpowiedzi

SV ciut chyba za mocny na taka przesiadkę.

Mimo wszystko po 125 ccm dość ostro.

 

 

 

 

Bez przesady taka rs 125 wyciąga 160km/h i dosyć żwawo przyśpiesza ( to nie zamulaste 125 4t ). Daruj sobie fałkę i bierz r4 a będziesz bardziej zadowolony, w takiej pojemności nie ma czegoś takiego jak sportowe V - masz do wyboru tylko sv650 i hoysunga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego piszesz, ze nie sv?

 

SV ciut chyba za mocny na taka przesiadkę.

Mimo wszystko po 125 ccm dość ostro.

 

W porownaniu do tych sprzetow, nie wydaje sie zbyt mocny.

 

głównie mam na oku japońskie r4- Kawa 636, GSXR600 (w ostateczności 750, ale to już brzmi groźnie ;)), CBR600rr (w nowej budzie),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SS-750- ok. 65-68 KM- na gaźniku/ później wtrysk

Jedyna wada - wszyscy, którzy nie mieli z Ducatami do czynienia się boją, ja mam teraz 2 sztuki Ducati(999 + zabytek "Mydelniczka") i jest OK.

Duca na wtrysku ma to tak urządzone, że nie ma stracha przed nieobliczalnym oddawaniem śmocy/momentu, czasami są dodatkowo doposażone, np.Termigniony wydechy, czasem w pełni regulowane zawiechy, a hamownia Brembo po 1998 roku jest w oplocie w standardzie...

Suzuki SV mimo przewagi mocy( trzeba by porównywać do SS800), jest jak beznamiętny gumowy jamnik...

Pozdr. J-999

 

O awaryjności włoskich motocykli czytałem- i nawet widzę po RS 125, że często motocykliści powtarzają to co usłyszeli od kumpla, kumpla, kumpla, generalnie "Krzyśka żony, brat rodzony", który miał Włocha, mówił, że mu się strasznie psuł. :)

SS-750 brzmi i wygląda interesująco, będę poszukiwał czegoś w dobrej cenie, choć podejrzewam, że ciężko będzie dostać zadbany egzemplarz w takiej cenie- w końcu to Ducati. :)

 

TL600 = SV650. Czego CI brakuje? Porównaj SV650 i TL1000S wizualnie, bardzo podobne. Fakt że TL1000R jest ładniejsza niż TL1000S ale oba są fajnymi motocyklami, a SV650 to ich młodsza siostra. Obyś się nie zdziwił, takie SV650 potrafi ostro powieźć nawet doświadczonego bikera. Pierwsza wersja SV jest ładniejsza niż te późniejsze, kwadratowe. Obejrzyj jakąś SV na żywo, posłuchaj jej dźwięku a Ci się spodoba.

 

Podobieństwo oczywiście- tak. (W końcu SV1000 i TL1000 to praktycznie to samo, tylko, że SV ma podobnież bardziej udobruchany silnik, na ile to prawda- nie wiem)

Ale wizualnie- bardziej TL.

 

Jak wspominałem- pojadę i obejrzę taką SV'kę. Co do dźwięku- na to choruję od bardzo dawna. ;)

 

SV ciut chyba za mocny na taka przesiadkę.

Mimo wszystko po 125 ccm dość ostro.

 

O tym również myślałem, dlatego w grę wchodzą też r4, które nie straszą tak dużym momentem obrotowym przy niskich obrotach, choć myślę, że bym sobie poradził, ale młodym się zawsze dużo wydaje. :)

 

A od kiedy wchodzą zmiany odnośnie Prawka na Moto? Czy już weszły?

 

Internet ugasił moje obawy- podobnież ostatecznym terminem (choć było ich wiele) jest 1 Stycznia 2013. (?)

 

Bez przesady taka rs 125 wyciąga 160km/h i dosyć żwawo przyśpiesza ( to nie zamulaste 125 4t ). Daruj sobie fałkę i bierz r4 a będziesz bardziej zadowolony, w takiej pojemności nie ma czegoś takiego jak sportowe V - masz do wyboru tylko sv650 i hoysunga.

 

Gdybym zakupił 125 w 4t, to po przesiadce na tą klasyczną "szejsete" mógłbym się dużo bardziej ździwić, a tak chociaż mam większą świadomość, że czasami bywa tak, że motor spod dupy ucieka (użytkownicy co mocniejszych maszyn powiedzą, żem głupi i nie czułem jak naprawdę motur może odjedżać, ale to wynika z różnicy doświadczenia i przyzwyczajenia do mocy).

Pewnie będę musiał poczekać ładne parę lat, żeby zdobyć V2 odpowiadające moim wymaganiom.

 

Uprzedzając zejście dyskusji na klasyczny tor, czyli "chłopie, po kiego Ci sport 600?", chciałem nadmienić, iż, (pomijając względy estetyczne) w najbliższej przyszłości chciałbym, (o ile finanse na to pozwolą) najczęściej jak się da, odwiedzać tory motocyklowe, dajmy na to taki Poznań. Po prostu kręci mnie jazda torowa i przede wszystkim winklowanie, a nie pałowanie na prostej.

 

Dzięki za udzielanie się w temacie, choć miałem nadzieję na odpowiedź typu "Stary zobacz tutaj masz 600 V2, najwyraźniej przeoczyłeś- (nazwa znanej i niezawodnej marki)". ;)

 

Pozdrawiam,

VinA

 

EDIT: Szukam SV w takiej wersji plastikowej http://allegro.pl/suzuki-tl-1000-r-i1554356952.html , ktoś widział? :D

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz bladego pojęcia o czym piszesz, najpierw zrób prawo jazdy, a potem myśl o motocyklu.

A jeżeli piszesz o Sv650s że to kiepski motocykl, to może zacznij wędkować.

 

Jeżeli wskażesz mi moment w którym stwierdziłem, iż SV650 to kiepski motocykl, to stawiam piwo, dwa, albo i skrzynkę. :)

 

Albo pogadaj z kolegą MYHEW na Forum ..... On też poszukuje Moto .... najchętniej 600 lub 750 cc .... prawka też jeszcze nie ma ..... kasy też chyba nie bardzo, na pewno się dogadacie :D

(Ja wiem, 14 tyś. to grońce, a nie piniundze. : X )

Wszystko w tym temacie zostało już najpewniej powiedziane- czas pokaże, na którą z opcji ostatecznie padnie.

 

Dzięki za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...