CrossRider Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 Co to moze byc?Czasami jak zrobie tak szybko łychę, do konca bardzo szybko odkręcę manetke to jakby moja Wra sie zalewala. Kiedy zrobie to troche wolniej to jest OK, ale jak szybko to cos jest nie tak? :? Jak to naprawic? Moze za malo powietrza??= filtr powietrza do wymiany? Jak ktos kumaty to prosze o wskazówkę. Pozdro PS Do zobaczenia w Siemiatyczach 2004 ( tym razem kibicowac :) ) Who else? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 źle ustawiona mieszanka pewnie, ale ja nie jestem autorytetem,może znajdzie się ktoś kto z całą pewnościa stwierdzi co to może być - chętnie przeczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2004 Cały czas tak jest czy np gdy jest zimna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 W mojej WR-jest identycznie. Znaczy jak odkręcam blyskawicznie manete to sie dławi.Podczas jazdy to praktycznie nie wystepuje, raczej jak robie przygazówki.Znawcą mechaniki nie jestem ale podobno to normalne w singlach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Mi się wydaje że to normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrossRider Opublikowano 19 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Jest tak raczej caly czas. Najgorzej to jak sie tak przydlawi na winklu :| Bary, skoro masz tak samo to pewnie to nie jest awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Mi się wydaje że to normalneA mi sie wydaje, że nie. Pewnie to kwetsia dokładnej regulacji, Przecież to są motocykle wyczynowe więc zjawisko dławiania po dodaniu gazu nie powinno występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 to na pewno kwestia regulacji, tak jak mówi strzałek. ja u siebie mam tak tylko na nierozgrzanym silniku i tylko jak chce z minimalnych obrotow od razu odkręcic do oporu. to na pewno jest niedopuszczalne w takim wyczynowym motocyklu jak twoja yamaha zwlaszcza ze to 4t ktory ma mieć kopa od samego dołu. lepiej pojedz do jakiegos serwisu i oni od razu ci powiedzą co jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Kurna to ja też musze jechać na regulacje jeśli tak nie powinno być, ale to dopiero jak założe sportowy tłumik to przy okazji i gaźnik wyregulują i luzy zaworowe.Może do tego czasu Dominika serwis w Poznaniu bedzie już działa,ł bo na razie to nie wiem do kogo jechać co by mnie nie wykasowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.