Mateo1985 Opublikowano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Właśnie założyłem koła supermoto do mojej WR. Tylko troche źle mam ustawione zawieszene przednie do jazdy po mieście. Wiecie może jak ustawić, na ile "kliknięć" żeby było odpowiednie do miasta ? Jeszcze Mam pytanie odnośnie ustawienia tylnego koła. Za chiny nie da się ustawić tak by tylne koło było równe i na znacznikach było zgodnie np. po 2 kreski z 1 i 2 strony. Ustawiłem za pomocą suwmiarki od fewgido wahacza jest taka sama odległość, ale na znacniku od zębatki mam 1 na górze i 1 na dole, a z prawej od strony tarczy hamulcowej 3 i 3. tak zostawiłem, ale nie wiem czy dobrze. Co Wy na to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Co do ustawienia zawiasu to musisz do tego sam dojść, przez internet nikt tego Ci nie powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1985 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Mam jeszcze pytanie dotyczące hamulca. Wziąłem od znajomego hamulec beringer. Jeździł on z pewnością w KTM bo jest logo ktm na nim. Zabrałem odniego tarcze i zacisk. Wie ktoś może czy uda się go zamontować w Yamaha WR2008 r ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Mam jeszcze pytanie dotyczące hamulca. Wziąłem od znajomego hamulec beringer. Jeździł on z pewnością w KTM bo jest logo ktm na nim. Zabrałem odniego tarcze i zacisk. Wie ktoś może czy uda się go zamontować w Yamaha WR2008 r ?Zmierz otwory, przecież macie 2 motocykle to chyba nic trudnego. Sprawę mocowania zacisku załatwisz pewnie adapterem, z tarczą to musisz pomierzyć sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Witam, żeby nie zakładać nowego tematu. Posiadam WR426 robiłem remont silnika już 2 baki wyjeżdzone i mam taki problem że wywala mi płyn z rurki od zbiornika co jest pod tylnym błotnikiem. I w ogóle to po jeżdzie bulgocze. Ktoś może powiedzieć co to jest, czy to może normalna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1985 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Panowie co myślicie o oleju yamalube. polecili mi do wr450 w salonie yamahy. Chce najlepszy możliwy olej do mojego sprzęta, także stąd moje pytanie. Jeśli nie yamalube to może macie jakiś inny pomysł. Chętnie zapoznam sie z modelami oleju proponowanymi przez Was,. DO tej pory jeździłem na motul 7100 (chyba taki model, generalnie olej w kolorze +/- czerwonym). Będe wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Właśnie założyłem koła supermoto do mojej WR. Tylko troche źle mam ustawione zawieszene przednie do jazdy po mieście. Wiecie może jak ustawić, na ile "kliknięć" żeby było odpowiednie do miasta ? Jeszcze Mam pytanie odnośnie ustawienia tylnego koła. Za chiny nie da się ustawić tak by tylne koło było równe i na znacznikach było zgodnie np. po 2 kreski z 1 i 2 strony. Ustawiłem za pomocą suwmiarki od fewgido wahacza jest taka sama odległość, ale na znacniku od zębatki mam 1 na górze i 1 na dole, a z prawej od strony tarczy hamulcowej 3 i 3. tak zostawiłem, ale nie wiem czy dobrze. Co Wy na to ?Od tylu kreski licz i bedzie git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Panowie co myślicie o oleju yamalube. polecili mi do wr450 w salonie yamahy. Chce najlepszy możliwy olej do mojego sprzęta, także stąd moje pytanie. Jeśli nie yamalube to może macie jakiś inny pomysł. Chętnie zapoznam sie z modelami oleju proponowanymi przez Was,. DO tej pory jeździłem na motul 7100 (chyba taki model, generalnie olej w kolorze +/- czerwonym). Będe wdzięczny za odpowiedź. Ma miec parametry i lepkość odpowiednie do Twojego motocykla. Zalej syntetyczny 10W40 lub 10W50, może być Castrol, Motul, Fuchs czy cokolwiek innego. Polecali Ci Yamalube bo taki mają na stanie, i dobrze na nim zarabiają. Edytowane 13 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1985 Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Napiszcie Panowie jaki macie patent na wylanie całego płynu z chłodnicy i z obiegu. jasna sprawa jest śrubka spustowa, ale zostaje dość sporo tego płynu w obiegu. Jak wymieniać to wymieniać całość i nie wiem za bardzo jak to zrobić. Jeśli to nie problem to napiszcie jak to robicie u siebie w moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Napiszcie Panowie jaki macie patent na wylanie całego płynu z chłodnicy i z obiegu. jasna sprawa jest śrubka spustowa, ale zostaje dość sporo tego płynu w obiegu. Jak wymieniać to wymieniać całość i nie wiem za bardzo jak to zrobić. Jeśli to nie problem to napiszcie jak to robicie u siebie w moto.Nie ma innej opcji jak przez śrubę spustową na pompie, to jest najniższy punkt obiegu. Możesz przechylać motocykl na boki to jeszcze coś tam wyleci. Resztki płynu które zostaną w głowicy to śladowe ilości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 ... no można jeszcze zdjąć rurę tę dolną miedzy silnikiem a chłodnicą , będzie szybciej i powinno wszystko się wylać bez przeszkód... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) zrob tak jak major napisal, sruba spustowa i korek od chlodnicy i zleci wszystkow wr nie trzeba wyjmowac silnika zeby spuscic plyn :biggrin: Edytowane 22 Marca 2013 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1985 Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 dzięki Panowie za szybką odpowiedź. Dziś jadę, zrobię co mam zrobić i trzeba w końcu sezon otworzyć, także gumowych drzew ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo1985 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Panowie co zrobić ze zerwanym gwintem w śrubie spustowej oleju w Wr450, troche za mocno dokręciłem i zerwałem zwoje aluminiowe w środku. Jak to zrobić najlepiej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 (edytowane) możesz zastosować helicoil czyli wkladke gwintowana lub przegwintowac na wieksza, osobiście wolalbym helicoil Edytowane 14 Kwietnia 2013 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.