Skocz do zawartości

Derbi Atlantis i Sym Jet X Sport problemy z iskrą


Pit3r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś coś podpowie co sprawdzić i gdzie zajrzeć bo mi się już powoli pomysły kończą ;]

 

Więc pierwszy sym jet x sport, nie ma iskry, cewka, świeca fajka są ok, moduł też. Gdzie szukać przyczyny?

 

Drugi pacjent to Derbi Atlantis, odpala, na wolnych w miarę ok chodzi a po dodaniu gazu kicha prycha raz się wkreci na obroty a raz nie i zaraz zgaśnie. Gaźnik, filtr, świeca, fajka, cewka, membrany, kompresja, wszystko to jest ok. Iskra jest ale widać, że słaba. Wydaję mi się, że nie ma wystarczająco dobrej iskry żeby przepalić większą ilość mieszanki, ale co może być powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pierwszy sym jet x sport, nie ma iskry, cewka, świeca fajka są ok, moduł też. Gdzie szukać przyczyny?

 

Zajrzyj do iskrownika/zapłonu i zmierz miernikiem oporność na zapłonie :) Sprawdź również impulsator.

 

Drugi pacjent to Derbi Atlantis, odpala, na wolnych w miarę ok chodzi a po dodaniu gazu kicha prycha raz się wkreci na obroty a raz nie i zaraz zgaśnie. Gaźnik, filtr, świeca, fajka, cewka, membrany, kompresja, wszystko to jest ok. Iskra jest ale widać, że słaba. Wydaję mi się, że nie ma wystarczająco dobrej iskry żeby przepalić większą ilość mieszanki, ale co może być powodem?

 

Moduł ? Lub zobacz na cewkę WN czy nie jest zaśniedziały styk z masą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pierwszy sym jet x sport, nie ma iskry, cewka, świeca fajka są ok, moduł też. Gdzie szukać przyczyny?

 

Zajrzyj do iskrownika/zapłonu i zmierz miernikiem oporność na zapłonie :) Sprawdź również impulsator.

 

Drugi pacjent to Derbi Atlantis, odpala, na wolnych w miarę ok chodzi a po dodaniu gazu kicha prycha raz się wkreci na obroty a raz nie i zaraz zgaśnie. Gaźnik, filtr, świeca, fajka, cewka, membrany, kompresja, wszystko to jest ok. Iskra jest ale widać, że słaba. Wydaję mi się, że nie ma wystarczająco dobrej iskry żeby przepalić większą ilość mieszanki, ale co może być powodem?

 

Moduł ? Lub zobacz na cewkę WN czy nie jest zaśniedziały styk z masą.

 

Jutro zmierzę rezystancję. Wiesz jaka powinna być w sprawnym sprzęcie?

 

Masa jest ok, co do modułu to tam występuje chyba cewkomoduł.

 

Kurcze z mechaniką nie mam problemów ale jak coś z elektryką poważniejszego sie dzieje to aż mi się odechciewa robić i rozkladam ręce :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sym jet x sport ma imobilajzer?

Jeśli tak to objaw typowy dla uszkodzonego immo.

 

Nie ma immo :bigrazz:

 

Więc nie masz jakiegoś napięcia lub któryś z elementów jest uszkodzony. Jak realizowany jest impuls na cewkę?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modul zasilany napieciem stalym plus czujnik polozenia walu ktory na rozruszniku daje ok. 0,5V i rezystancja 100ohm

 

czyli wewnątrz CDI Masz przetwornicę jednak pisz 1 temat 1 problem .. można się pogubić w opisach.. od ,którego CDI jest zasilany napięciem stałym ??

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...