Pit3r Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Może ktoś coś podpowie co sprawdzić i gdzie zajrzeć bo mi się już powoli pomysły kończą ;] Więc pierwszy sym jet x sport, nie ma iskry, cewka, świeca fajka są ok, moduł też. Gdzie szukać przyczyny? Drugi pacjent to Derbi Atlantis, odpala, na wolnych w miarę ok chodzi a po dodaniu gazu kicha prycha raz się wkreci na obroty a raz nie i zaraz zgaśnie. Gaźnik, filtr, świeca, fajka, cewka, membrany, kompresja, wszystko to jest ok. Iskra jest ale widać, że słaba. Wydaję mi się, że nie ma wystarczająco dobrej iskry żeby przepalić większą ilość mieszanki, ale co może być powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Więc pierwszy sym jet x sport, nie ma iskry, cewka, świeca fajka są ok, moduł też. Gdzie szukać przyczyny? Zajrzyj do iskrownika/zapłonu i zmierz miernikiem oporność na zapłonie :) Sprawdź również impulsator. Drugi pacjent to Derbi Atlantis, odpala, na wolnych w miarę ok chodzi a po dodaniu gazu kicha prycha raz się wkreci na obroty a raz nie i zaraz zgaśnie. Gaźnik, filtr, świeca, fajka, cewka, membrany, kompresja, wszystko to jest ok. Iskra jest ale widać, że słaba. Wydaję mi się, że nie ma wystarczająco dobrej iskry żeby przepalić większą ilość mieszanki, ale co może być powodem? Moduł ? Lub zobacz na cewkę WN czy nie jest zaśniedziały styk z masą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Więc pierwszy sym jet x sport, nie ma iskry, cewka, świeca fajka są ok, moduł też. Gdzie szukać przyczyny? Zajrzyj do iskrownika/zapłonu i zmierz miernikiem oporność na zapłonie :) Sprawdź również impulsator. Drugi pacjent to Derbi Atlantis, odpala, na wolnych w miarę ok chodzi a po dodaniu gazu kicha prycha raz się wkreci na obroty a raz nie i zaraz zgaśnie. Gaźnik, filtr, świeca, fajka, cewka, membrany, kompresja, wszystko to jest ok. Iskra jest ale widać, że słaba. Wydaję mi się, że nie ma wystarczająco dobrej iskry żeby przepalić większą ilość mieszanki, ale co może być powodem? Moduł ? Lub zobacz na cewkę WN czy nie jest zaśniedziały styk z masą. Jutro zmierzę rezystancję. Wiesz jaka powinna być w sprawnym sprzęcie? Masa jest ok, co do modułu to tam występuje chyba cewkomoduł. Kurcze z mechaniką nie mam problemów ale jak coś z elektryką poważniejszego sie dzieje to aż mi się odechciewa robić i rozkladam ręce :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Czy sym jet x sport ma imobilajzer?Jeśli tak to objaw typowy dla uszkodzonego immo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Czy sym jet x sport ma imobilajzer?Jeśli tak to objaw typowy dla uszkodzonego immo. Nie ma immo :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Czy sym jet x sport ma imobilajzer?Jeśli tak to objaw typowy dla uszkodzonego immo. Nie ma immo :bigrazz: Więc nie masz jakiegoś napięcia lub któryś z elementów jest uszkodzony. Jak realizowany jest impuls na cewkę? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Modul zasilany napieciem stalym plus czujnik polozenia walu ktory na rozruszniku daje ok. 0,5V i rezystancja 100ohm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 weź lampę i sprawdź jak zachowuje się wyprzedzenie. Co do derbi to jest gorsze niż chińszczyzna, pierwsze co bym zrobił to zwalił garnek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Modul zasilany napieciem stalym plus czujnik polozenia walu ktory na rozruszniku daje ok. 0,5V i rezystancja 100ohm czyli wewnątrz CDI Masz przetwornicę jednak pisz 1 temat 1 problem .. można się pogubić w opisach.. od ,którego CDI jest zasilany napięciem stałym ?? Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.