Skocz do zawartości

Owiewka vs CrashPad


przem0_87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

potrzebuje pomocy-porad jak zabrać się za montaż crashpadów :icon_idea: .

W moim Triuphie nie obędzie się bez cięcia owiewki.

Czym najlepiej jest wyciąć otwór w owiewce: rozwiercać wiertłem do coraz większej średnicy ? czy może otwornicą ?

Sprawę utrudnia to że miejsce na otwory nie wypada na płaskiej powierzchni :icon_evil:

Znalazłem parę fotek w necie jak to mniej więcej powinno wyglądać

z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi :icon_biggrin:

post-51974-0-39791900-1302602679_thumb.jpg

post-51974-0-48724500-1302602705_thumb.jpg

post-51974-0-44126200-1302602711_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiertło stożkowe byłoby najlepsze

http://allegro.pl/listing.php/search?string=wiert%C5%82o+sto%C5%BCkowe&category=0&sg=0&order=p&change_view=1

Jednak otwornica tańsza. Tylko otwornica z prawdziwego zdarzenia a nie jakieś gówno z biedronki bo pokaleczysz plastik na około.

Jaki rozmiar potrzebujesz?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33-35mm nie pamiętam dokładnie, jeśli by się okleiło jakąś taśmą malarską albo czymś to by się nie po rysał lakier dookoła, a jakieś patenty żeby dobrze wycentrować :icon_question: bo bez tego to może nie być ciekawie :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33-35mm nie pamiętam dokładnie, jeśli by się okleiło jakąś taśmą malarską albo czymś to by się nie po rysał lakier dookoła, a jakieś patenty żeby dobrze wycentrować :icon_question: bo bez tego to może nie być ciekawie :huh:

 

 

Ja bym proponował wiercić od wewnętrznej strony, wtedy nie porysujesz lakieru.

Kup otwornicę z wiertłem w środku.

Najpierw robisz mały otwór i sprawdzasz czy dobrze wymierzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rada odnośnie dokładności wycentrowania itp - bierzesz dłuższą śrubę o tej średnicy która wchodzi w miejsce crashpada . odcinasz jej łeb , na szlifierce ostrzysz , wkręcasz na miejsce (normalnie ręką delikatnie na kilka zwojów ) i po mocniejszym dociśnięciu owiewki masz już zaznaczone miejsce gdzie wiercić . Ja wierciłem zwykła otwornicą z wiertłem pośrodku ale wkrętarka na niskich obrotach i wyszło bardzo dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...