przem0_87 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam, potrzebuje pomocy-porad jak zabrać się za montaż crashpadów :icon_idea: .W moim Triuphie nie obędzie się bez cięcia owiewki.Czym najlepiej jest wyciąć otwór w owiewce: rozwiercać wiertłem do coraz większej średnicy ? czy może otwornicą ?Sprawę utrudnia to że miejsce na otwory nie wypada na płaskiej powierzchni :icon_evil:Znalazłem parę fotek w necie jak to mniej więcej powinno wyglądaćz góry dzięki za wszystkie podpowiedzi :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Wiertło stożkowe byłoby najlepsze http://allegro.pl/listing.php/search?string=wiert%C5%82o+sto%C5%BCkowe&category=0&sg=0&order=p&change_view=1Jednak otwornica tańsza. Tylko otwornica z prawdziwego zdarzenia a nie jakieś gówno z biedronki bo pokaleczysz plastik na około.Jaki rozmiar potrzebujesz? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem0_87 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 33-35mm nie pamiętam dokładnie, jeśli by się okleiło jakąś taśmą malarską albo czymś to by się nie po rysał lakier dookoła, a jakieś patenty żeby dobrze wycentrować :icon_question: bo bez tego to może nie być ciekawie :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Co do wycentrowania to dokładnie wymierzenie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 33-35mm nie pamiętam dokładnie, jeśli by się okleiło jakąś taśmą malarską albo czymś to by się nie po rysał lakier dookoła, a jakieś patenty żeby dobrze wycentrować :icon_question: bo bez tego to może nie być ciekawie :huh: Ja bym proponował wiercić od wewnętrznej strony, wtedy nie porysujesz lakieru. Kup otwornicę z wiertłem w środku. Najpierw robisz mały otwór i sprawdzasz czy dobrze wymierzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem0_87 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 ok, dzięki za rady :notworthy: będę próbował raczej z tą otwornicą :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 rada odnośnie dokładności wycentrowania itp - bierzesz dłuższą śrubę o tej średnicy która wchodzi w miejsce crashpada . odcinasz jej łeb , na szlifierce ostrzysz , wkręcasz na miejsce (normalnie ręką delikatnie na kilka zwojów ) i po mocniejszym dociśnięciu owiewki masz już zaznaczone miejsce gdzie wiercić . Ja wierciłem zwykła otwornicą z wiertłem pośrodku ale wkrętarka na niskich obrotach i wyszło bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.