boka998 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 siemanko. taki problem z motorynka wymieniłem jej cały stator, bo nie dawała iskry teraz leci iskra jak hu , ale taki problem nie pali pcham ,biegam nawet gs'em ciągaliśmy ją i nic nieraz pyrknie słychać , ale nic jaki moze byc powod Paliwo dochodzi zalewa świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Jeśli stator założyłeś nowy-współczesny ze sklepu to porażka. O kant dupy można go rozbić. A jeśli masz jakiś stary-oryginalny to wporzo. Zacznij od sprawdzenia ustawienia zapłonu, przerwy na platynkach itp. Świecę wymień na nową (unikaj NGK i Iskra) lub tą co masz wypal na kuchence. Porównaj oba statory czy są takie same, ustawienie cewek, otworów, platynek. Sprawdź czy nie ścięło klina pod magnetem, jeśli zdejmowałeś i zakładałeś magneto to może coś źle poszło. Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boka998 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Stator stary stary on kiedyś był przy tej motorynce latała na nim normalnie, świece sprawdzaliśmy rożnie mają iskry biegniemy i tak można powiedzieć na wolnych obrotach na dwójce nieraz pyrknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Ustaw zaplon. Przepal swiece i wywietrz cylinder. Do dzisiaj pamietam jak za czasow dziecinstwa wykrecilem swiece i przylozylem plomien z zapalniczki do otworu od swiecy :icon_mrgreen: Dzwiek sunacej eksplozji jest nie do zapomnienia :D Za to jak skuteczny. Od razu odpalila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Sprawdź na statorze ten trzpień na który wsuwa sie platyny, często sie wyrabia i lata na boki, przerwa się zmienia wystarczy go sklepać od wewnętrznej strony. Lub przebicie na samych platynach, musisz to dokładnie obejrzeć te silnika często mają swoje humory, ale raz porządnie złożony bez druciarstwa posłuży jeśli nie będzie katowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.