Skocz do zawartości

Gwóźdź w tylnej oponie - łatanie czy wymiana? HONDA CBR 600


dager
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja również w nówce (miał niecałe 500km) Dunlopie D209 wygrałem gwoździa :icon_evil:

Zawiozłem do zaprzyjaźnionego wulkanizatora, który zrobił oponę i jest ok. W tej chwili mam ok. 8 tys.km i jakoś jeszcze żyje :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wulkanizator oceni,czy została uszkodzona konstrukcja opony.Łatwo powiedzieć-wymienić! Opona nowa to kilka stówek... Ale sam wymieniłem zimą na nówkę,stara miała wbity nożyk od cięcia tapet...Czego to ludzie nie gubią na jezdni.. :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja i moj koles mielismy pecha bo lapalismy notorycznie kapcie , ja mialem 3 dziury w tygodniowej oponie , koleczki z latka i nie ma problema - oczywiscie jesli to przeklucie nie rozciecie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W samochodowej czoło opony masz kord stalowy twardy jak skała http://www.oponeo.pl/gfx/Articles/budowa-opon-elementy_Z6S-0.jpg

W motocyklowej z 9 linek biegnie dokoła opony.

no i?

 

:icon_biggrin: no i nic .

 

Moja podejscie jest takie . Jezeli naprawa za pomaca talkiego robaka czy tez sznurka zalozonego z zewnatrz uszczeli opone do jezdze dalej obsolutnie sie nie przejmujac .

 

Jezeli to nie pomoze ( dziela w okolo 90 -95 % przypadkow ) to wymiana na nowa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...