murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witam, Mam pewien problem, w NSR mam jak wiadomo jedną tarczę i 2 tłoczkowy zacisk z przodu, klocki są praktycznie nowe TRW Lucas, i klamka jest dość miękka nawet bez jazdy na moto, przy maxymalnym docisku klamki od manetki dzieli ją jakiś 1cm. Czy to jest poprawne? Bo wydaję się miękka, i martwię się, że gdy się rozgrzeje i dodatkowo przewody zmiękną stracę heble ;/Dodatkowo, gdy moto stał na podnośniku i kręciłem kołem, słyszłem jak klocki leciutko szorują o powierzchnie tarczy, czy tak powinno być? Dodatkowo mam problem z tylnym hamulcem, klocki to samo prawie nowe TRW Lucas i strasznie piszczą przy hamowanie, może wiecie dlaczego? Płyn wymieniany niecały rok temu, DOT 4, jakiś Venol. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Lekko szorować mogą ale znaczy lekko by koła nie hamowałyTylne piszczą bo wpadają w wibracje. Kupić inne klocki - jakieś bardziej miękkie. Zaciski i pompa odpowietrzone ? Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Odpowietrzone. Ale myślisz że lepiej wymienić płyn i zrobić to jeszcze raz? Może się nie znam i źle odpowietrzyłem i oddać to specjaliście? Nie hamują koła, tzn czuć leciuteńki opór i lekkie szorowanie. Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Lekkie szorowanie może być, nic to nie przeszkadza.Zobacz stan przedniej tarczy, w NSR masz tarcze pływającą. Zobacz czy nie ma luzów na boki, przód i tył mogą być lekkie luzy, nic nie przeszkadza, ale ważne żeby nie było na boki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 (edytowane) Nie ma, tarcza jest sztywna. A jaki płyn? Czy ten Venol może być? Czy może kupić coś lepszego? Edytowane 10 Kwietnia 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 otpowietrz jesli to nie pomoze to tloczki do czyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Oddam moto do serwisu żeby zajęli się heblami ;) Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Tylko najbardziej denerwuje mnie fatk, że do najbliższego dobrego serwisu muszę dymać ponad 50 kilometrów... Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 A może pompa się zapowietrzyła. Odkręć dekiel i zerknij w płyn. Intensywnie pompuj i zobacz czy nie wydostają sie mikro bąble. Są prawie niewidoczne - Jeśli tak to znaczy że pompa cały czas jest zapowietrzona. Popukać w nią pod różnymi kontami i pompować cały czas. Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) No Panowie, powrót. Oddałem, i... to samo ... Nowy płyn, tłoczki wyczyszczone dokładnie, zacisk itd również. A nadal jak sie naprawdę mocno zaciśnie to ledwo dotyka manetki. Motocykl da się sprawie wyhamować nawet trzymając palce między klamką a manetką. Więc łapie dość wcześnie, bez problemów można podrzucić tylnym kołem nie używając dużej siły. Ogółem motor staje w miejscu bez problemów, maxymalną moc hamowania mam jakieś 2 cm od manetki... Czy jest dobrze? Dodatkowo, nie mam przewodów w stalowym oplocie. Klocki nadal lekko trą o tarczę, czuć lekki opór na kole. Jak myślicie, tak powinno być? Edytowane 13 Maja 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) No Panowie, powrót. Oddałem, i... to samo ... Nowy płyn, tłoczki wyczyszczone dokładnie, zacisk itd również. A nadal jak sie naprawdę mocno zaciśnie to ledwo dotyka manetki. Motocykl da się sprawie wyhamować nawet trzymając palce między klamką a manetką. Więc łapie dość wcześnie, bez problemów można podrzucić tylnym kołem nie używając dużej siły. Ogółem motor staje w miejscu bez problemów, maxymalną moc hamowania mam jakieś 2 cm od manetki... Czy jest dobrze? Dodatkowo, nie mam przewodów w stalowym oplocie. Klocki nadal lekko trą o tarczę, czuć lekki opór na kole. Jak myślicie, tak powinno być? Najlepiej gdybyś sprawdził jak łapie hebel w takim samym motocyklu, ale moim zdaniem niedopuszczalne jest żeby klamka dotykała manetki. W moim łapie późno ale w odległości ok.3 cm jest już taki opór że nie da się docisnąć mocniej. To że klocki lekko "szurają" nie musi być problemem. Przejedź kilka km bez używania przedniego hebla a następnie sprawdź czy tarcze są ciepłe. Edytowane 13 Maja 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Wymień przewody na stalowy oplot a hamulce na pewno sie poprawią. Przewody hamulcowe z wiekiem tracą swoje właściwości i puchną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 A może płynu jest ciut przy mało? Ostatnio u siebie to przerabiałem. Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) Może przyczyna tkwi w pompie hamulcowej? Nie jest czasem tak, że wyczuwalne jest "łapanie" hamulca na samym końcu, czy nacisk na klamkę wzrasta płynnie wraz z długością skoku?Nie wiem czemu i nie próbowałem rozwiązywać tego problemu w chińskich skuterach. Nowe ładnie "łapały" od początku, ale w używanych np. 5000 km pompa hamulcowa wyraźnie zaczynała łapać dopiero w połowie skoku klamki. To tak jakby klamka była ustawiona na pół skoku luzu. Hamulec zawsze miał prawidłową wydajność, tylko ten długi skok był trochę dla mnie denerwujący, ponieważ nie dało się prawidłowo dozować - hamulec działał gwałtownie. Odpowietrzenie hamulców, stan klocków nie miało na to wpływu.PS. Klamka hamulca nie jest czasem od innego modelu? Edytowane 13 Maja 2011 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Klamka oryginał. Hamulec można płynnie dozować, ale łapie on właśnie od mniej więcej połowy. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.