przemPL Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Witam wszystkich, jestem nowy na forum, jestem nowym użytkownikiem K750, jestem nowym posiadaczem instrukcji do K750 i tyle wiem na ten temat:D. Motor wymaga renowacji. Chcę zacząć od elektryki, potem rama i blachy itd..... POMOŻECIE?!?!?! Cytuj MOTÓR nie umiera NIGDY MOTÓR jest WIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Pomożemy. Mam w garażu od kilku lat właśnie moto z tym silnikiem i do tego kiedyś do niedawna urala więc może do czegoś się przydam. Jeśli chodzi o elektrykę to warto zadbać o przeróbkę i wstawienie dobrego alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOSRX Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Też coś co nieco wiem na temat k750 może w czymś pomogę;) bo mój kolega kiedyś miał znaczy się nie tak dawno w tamtym roku i robiliśmy w nim instalacje elektryczną.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemPL Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 po krótce powiem tak, że chcę włożyć prądnicę 12V taką która nie wymaga żadnych przeróbek w moto i chcę też dać zapłon elekt. też nie wymagający przeróbek. Tylko czy oprócz prądnicy i cewki muszę wymienić coś jeszcze? No i czy jest na rynku jakiś alternator, który nie wymaga żadnych przeróbek w moto? Cytuj MOTÓR nie umiera NIGDY MOTÓR jest WIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 napewno wszystkie żarówki i przerywacz od kierunków, regulator napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam wszystkich, jestem nowy na forum, jestem nowym użytkownikiem K750, jestem nowym posiadaczem instrukcji do K750 i tyle wiem na ten temat:D. Motor wymaga renowacji. Chcę zacząć od elektryki, potem rama i blachy itd..... POMOŻECIE?!?!?! Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie: czy będziesz remontował na oryginał, czy byle jak aby jeździło, za niską cenę? Elektrykę zostaw sobie na koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemPL Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 chcę wyremontować tak by jeździć w dłuższe trasy i lakier też ma być elegancki... nie ma to być "ala" orginał. Motor jest na chodzie jeździ i wszystko działa. Chcę przed odnową "wizualną" wymienić to co wymaga ewentualnych przeróbek, sprawdzić czy wszystko działa jak należy i zabrać się do rozkręcania... stąd ta elektryka. A jak z alternatorem, jest jakiś, który nada się do K750 bez zbednych przeróbek? Cytuj MOTÓR nie umiera NIGDY MOTÓR jest WIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Można przerobić prądnicę od Malucha i założyć bez cięcia bloku silnika.Najgorsze co można zrobić w motórze to zepsuć go bezmyślnie. Wszystkie działania powinny być odwracalne. Który to rocznik produkcji? Może jakieś zdjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemPL Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 rocznika 65 z tego co pamietam, mam prądnice z malucha bez przerobek. No ale czy mozna namierzyc alternator bez ingerencji w motór? Cytuj MOTÓR nie umiera NIGDY MOTÓR jest WIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GABE Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Można tylko i tak trzeba zrobić przejściówkę (dystans).Chyba na forum kolyaska o tym pisali lub redmotorz. Szkoda taki rocznik skundlić - to już zabytek.Jakie przednie zawieszenie i bębny kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemPL Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 W środę wstawię zdjęcia, bo dopiero wtedy przytargam motór do siebie Cytuj MOTÓR nie umiera NIGDY MOTÓR jest WIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Rowniez popieram idee aby motocykla nie kundlic, sporta ani turystyka z niego nie zrobisz a w pelni oryginalny motocykl ma i swoj urok i swoja wartosc :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemPL Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Kaśka już w domu:) przemyślałem sprawę i zostanę przy prądnicy 12v. W moto nic nie trzeba przerabiać. Macie jakieś pomysły na remont silnika? Czy w zastępstwie można po wkładać inne części. Czytałem, że pasują tłoki od poloneza. Jakie zawory? Cytuj MOTÓR nie umiera NIGDY MOTÓR jest WIECZNY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Kaśka już w domu:) przemyślałem sprawę i zostanę przy prądnicy 12v. W moto nic nie trzeba przerabiać. Macie jakieś pomysły na remont silnika? Czy w zastępstwie można po wkładać inne części. Czytałem, że pasują tłoki od poloneza. Jakie zawory? W sumie twoja sprawa ale co ty chcesz z tego zrobić, co osiągnąć ? moc i niezawodność to bierz japonnie a jak masz rusaka to traktuj go jak rusaka a nie zmieniając silnik i wygląd bo jakoś nierozumiem takiej ideologi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Kaśka już w domu:) przemyślałem sprawę i zostanę przy prądnicy 12v. W moto nic nie trzeba przerabiać. Macie jakieś pomysły na remont silnika? Czy w zastępstwie można po wkładać inne części. Czytałem, że pasują tłoki od poloneza. Jakie zawory? Zawory od paradowskich, tloki to mamy tu dwie szkoly jedni preferuja polonezowskie inni maluchowskie, na pluc maluchowskich przemawia to ze pochodza od silnikow chlodzonych powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.