Patryk_mx Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 bo siedzi tam plytka 1.70mm. A To, ze nie wymienialem zaworow w tym motocyklu to to prawda, bo nie zachodzila jeszcze potrzeba wymiany zaworow.. jesli sie zuzyja to wymienie sobie, dlatego narazie moge sobie spokojnie latac(BANANEK). Poza tym wezcie pod uwage uzytkowanie mojego motocykla przeze mnie. Jestem AMATOREM a nie zawodowcem, wiec i czesci tak czesto nie musze wymieniac!. A co do moich wyjazdow "PATRYK" to nie zawsze trwaja 3-4godz wiec prosze nie wciskaj tu blefow dla ludzi.Jesli kogos nie interesuje moj motocykl nie musi go wcale kupowac(tak PATRYK, to m.in do Ciebie sie tyczy)bo TY tu szukasz dziury w calym od samego poczatku. A, i jeszcze jedno..Jesli nie masz ochoty lub nie masz kasy by wydac na remont cross-a to radze Ci dobrze,kup od razu "SALONOWA" wersje CROSS lub zostan przy SZOSOWKACH a ewentualnie ENDURO(patryk).Tyle chlopaki z mojej strony w temacie mojego motocykla. Dla mnie jest dobry i latam nim po dzien dzisiejszy. Wcale mi sie ze sprzedaza jego nie SPIESZY i nie zalezy. Ale chcialbym na 250-tke sie przesiasc, dlatego sprzedaje.POZDRAWIAM Pozatym ja uwazam, ze najpierw Trzeba 1.przyjechac 2.OBEJRZEC dany MOTOCYKL(patryk!!!) z kazdej strony3. wykonac jazdy probne danym motocyklem4. I dopiero na samym koncu, mozna OCENIAC I KOMENTOWAC ten motocykl, ktory juz sie ogladalo!!! A Ty "PATRYK" jak widac zaczynasz od konca, wszystko na odwrót robisz...i jeszcze tu negujesz mnie i robote wlozoną w moj motocykl. Tak sie nie robi moj drogi.takze... Witajcie. Wzialem sie za wyregolowanie zaworow w mojej Hondzie..i okazalo sie, iz na jednym z SSĄCYCH zaworow nie ma wogole luzu:( wyjalem plytke, zmierzylem mikrometrem i mi wyszlo ze ma grubosc 1,29mm i zebym mial odpowiedni luz na tym zaworze musze miec plytke o wymiarze ok1,00mm:(a takowej nawet nie ma do kupienia (najciensza ma wymiar 1,20). Drugi zawor SSACY jest ok(wchodzi 0.15mm) I teraz mysle co tu poczynic:(....czy szlifowac ta plytke do tak cieniutkiego wymiaru( do ok 1,00mm) czy to nic sie nie stanie jak tak zeszlifuje ja cieniutko, czy cos z zaworem robic??wymienic zawor, czy moze tez go zeszlifowac jakos mozna?????? a moze nowy kupic zawor i do tego dobrac plytki?? A moze macie inne sposoby/pomysly na taki problem?? POZDRAWIAM Umiesz mi to wytłumaczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 (edytowane) Zaraz pewnie jakaś bajeczka poleci o zaworach w odpowiedzi na Twoje pytanie bananku. :icon_mrgreen::icon_eek: Poza tym, Robert, w jaki sposób mam oglądać Twój motocykl skoro gdy rozmawiałem z Tobą i pytałem czy jeśli przyjadę to pozwolisz mi zrzucić wałek rozrządu i zweryfikować płytki-odpowiedziałeś stanowczo NIE i stwierdziłeś iż mam bardzo dziwne wymagania. Następnie zadałem Ci pytanie: Czy jeśli przyjadę i coś będzie nie tak jak mówisz czy oddasz pieniądze za paliwo, powiedziałeś stanowczo NIE i znów że jestem bardzo dziwny stawiając wymagania.Chciałem się też dogadać w ten sposób: kupię Twój motocykl pod warunkiem, że zagwarantujesz mi iż siedzą tam płytki 1.70 +/- 0.05 i znów stanowczo odmówiłeś podnosząc na mnie głos. Jakieś 2 tyg temu pytałem Cię z którego kopa pali na zimnym-odpowiedziałeś że 3 max 5, a gdy zapytałem o to samo kilka dni później stwierdziłeś że max z drugiego.Tak więc opowieść o tym, że chodziło o motocykl kolegi z tymi zaworami bo mechanik nie wiedział co w takiej sytuacji zrobić ( :icon_eek: ) wsadź na półkę między bajki.Dodam jeszcze, że o tych wyjazdach napisałem Twoje słowa. Taką informację mi przekazałeś odnośnie wymiany oleju i taką napisałem tutaj. Jeśli tak bardzo się wypierasz-wkleję archiwum rozmowy.Nadmienię jeszcze, że pisząc "Jesli nie masz ochoty lub nie masz kasy by wydac na remont cross-a to radze Ci dobrze,kup od razu "SALONOWA" wersje CROSS" sam kopiesz pod sobą dołek stwierdzając iż Twój silnik jest już do remontu. I nie mów że każda crossówka jest do remontu bo tak nie jest. Ps. Kłamstwo ma krótkie nogi. Edytowane 6 Sierpnia 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Swoje wiem. A moj motocykl nie jest nowy, wiec i powoli wszystko po trochu sie zuzyje...wiec o remont nie musisz sie tak martwic. Gdy przyjdzie pora sam go sobie zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Swoje wiem. A moj motocykl nie jest nowy, wiec i powoli wszystko po trochu sie zuzyje...wiec o remont nie musisz sie tak martwic. Gdy przyjdzie pora sam go sobie zrobie. Chłopie jesteś dorosły a boisz sie odpowiedzieć na proste pytanie jak 8 latek. To jak w koncu z tym jest ? Bo takie unikanie odpowiedzi napewno nie wpływa korzystnie na opinie potencjalnego kupca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 a co Ci moge powiedziec"BANANEK"..to jest maszyna. Na dzien dzisiejszy wszystko jest zrobione, wszystko dziala elegancko, motor sprawny i na chodzie. Tylko siadac i jechac. Ja tego nie wiem co bedzie przy nastepnej, czy kolejnej jezdzie moim motocyklem, nie jestem wróżką. A o tych zaworach pisalem posta dla kolegi. Wiec ten post mojego moto nie dotyczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) "Na dzien dzisiejszy wszystko jest zrobione, wszystko dziala elegancko, motor sprawny i na chodzie." - tu odpowiadasz znów wymijająco. "Ja tego nie wiem co bedzie przy nastepnej, czy kolejnej jezdzie moim motocyklem" - a tu potwierdzasz stan swojego silnika, a w szczególności zaworów, które lada moment mogą się pourywać i silnik zrobi wielkie bum. A ja myślę, że kluczem do rozwiązania sprawy płytek jest to iż posta o regulacji zamieściłeś na początku lutego a już za 2 tygodnie motocykl został wystawiony do sprzedaży-jasna sprawa.Ponadto Twoje odpowiedzi na moje pytania mówią same za siebie (post #17) Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 PATRYK..."zrobiony i sprawny" to oznacza ze wyregulowany jak sie nalezy, powymieniane co bylo potrzeba, i uzytkowany przeze mnie na bierzaco. I tyle, i koniec kropka. pozatym Moj motocykl jest z 2004roku, to nie wersja salonowa, ze masz wszystko NOWE. Wiec wybacz. Robisz z igly widly! Wyluzuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 a co Ci moge powiedziec"BANANEK"..to jest maszyna. Na dzien dzisiejszy wszystko jest zrobione, wszystko dziala elegancko, motor sprawny i na chodzie. Tylko siadac i jechac. Ja tego nie wiem co bedzie przy nastepnej, czy kolejnej jezdzie moim motocyklem, nie jestem wróżką. A o tych zaworach pisalem posta dla kolegi. Wiec ten post mojego moto nie dotyczy. PATRYK..."zrobiony i sprawny" to oznacza ze wyregulowany jak sie nalezy, powymieniane co bylo potrzeba, i uzytkowany przeze mnie na bierzaco. I tyle, i koniec kropka. pozatym Moj motocykl jest z 2004roku, to nie wersja salonowa, ze masz wszystko NOWE. Wiec wybacz. Robisz z igly widly! Wyluzuj. Już sam nie wiem co pisać, przecież wał aż w oczy kuje. Każdy teraz widzi , że w moto jest coś nie halo i ukrywasz to. Nie możesz dać konkretnej odpowiedzi ? KONKRETNEJ czyli jaka płytka jest wsadzona ? Takie kręcenie że " moto kolegi, że mechanik robił i nie wiem i że w ogóle to ja się nie znam i tylko jeżdżę wsadź do kieszeni" Ja wiem , że chcesz sprzedać moto, że ciężko sprzedać sztukę obecnie ale weź pod uwagę , że zatajenie jakiejkolwiek wady może pociągnąć za sobą nieprzyjemności jak trafi na ogarniętego kupca a to będzie Cię więcej kosztować niż napisanie prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) Ja jestem cały czas spokojny, to Ty się oburzyłeś i zacząłeś na mnie najeżdżać w momencie kiedy doszedłem prawdy o Twoim motocyklu (prawda w oczy kole.) Myślisz, że nie przyjechałbym oglądać Twojego sprzęta? Oczywiście, że bym przyjechał, ale odpowiedzi jakie usłyszałem na swoje pytania sprawiły iż grubo zastanawiałbym się nad kupnem roweru od Ciebie. Masz 23 lata-dorosły chłop a jaja masz mniejsze niż łebek od szpilki. Brak Ci odwagi, aby powiedzieć "ok, słuchajcie Panowie, cena jaka mnie interesuje to 7700zł, do wymiany są zawory, lecz na remont głowicy zejdę z ceny" A Ty chcesz ludziom wcisnąć trupa, lecz pamiętaj-nie rozmawiasz z osłami. Bananek dobrze CI radzi, bądź przy sprzedaży szczery bo możesz źle na tym wyjść. Ja wyczułem Cię przez internet i tyle szczęścia, ale gdyby Twoje moto oglądał ktoś kumaty i do tego bardzo nerwowy, nie byłoby wesoło... uwierz.Wersje wydarzeń zmieniasz jak rękawiczki, najpierw, że to o moto kolegi chodziło, potem, że jest płytka 1.7, a potem że Ty nie wiesz bo to mechanik robił... przecież nawet 5-latek zrozumie, że kłamiesz... Czy Ty naprawdę myślisz, że my jesteśmy idiotami?Z resztą gdy ktoś jest pewny stanu technicznego swojego motocykla, zgadza się na każdą inspekcję w serwisach, rozbieranie motocykla oraz zwrot za paliwo w przypadku gdy coś byłoby nie tak jak trzeba, co z resztą spotkać można czasami w ogłoszeniach, Ty na takie warunki się oburzyłeś jak indyk i powiedziałeś stanowcze NIE. Dla kumatego-wszystko jasne. Tak więc jeśli chcesz wyjść z tego jako tako z twarzą napisz prawdę o szlifowanej płytce na rozmiar +/- 1.00 oraz co jeszcze w motocyklu jest do zrobienia prócz głowicy. Aha i pamiętaj, że jeśli Ty zapłaciłeś spore pieniądze za trupa to nie znaczy, że ktoś da za niego równie sporo kasy... Wybacz, ale Twój motocykl nie jest warty 7700zł i za tyle go nie sprzedasz, co z resztą widać od lutego. To nie 125... ktoś kto jedzie po CRF 450, z reguły ma spory zapas doświadczenia w jeździe jak i obsłudze takich motocykli i kitu tak prosto wcisnąć się nie da, a motor z miesiąca na miesiąc traci na wartości... Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Ciekawy temat, a ten koleś ma wszystkich chyba za debili :) Od dawna zastanawiałem się co jest nie halo w tym temacie... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 przy odbiorze motocykla od mechanika powiedzial ze plytka jest 1.7mm. ja tego nie sprawdzalem po regulacji, i w jej trakcie takze. taka dostalem odp i jej sie trzymam. Ja nic tu nie kryje i nic nie wciskam...nie zalezy mi az tak bardzo na sprzedarzy mojego moto, wiec sie niczym nie martwie. powod- chce sie przesiasc na mniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) przy odbiorze motocykla od mechanika powiedzial ze plytka jest 1.7mm. ja tego nie sprawdzalem po regulacji, i w jej trakcie takze. taka dostalem odp i jej sie trzymam. Ja nic tu nie kryje i nic nie wciskam...nie zalezy mi az tak bardzo na sprzedarzy mojego moto, wiec sie niczym nie martwie. powod- chce sie przesiasc na mniejszy. Powiedz mi co to za mechanik ? Piszesz, że podczas regulacji płytka był ok 1.29 ( patrz cytat wcześniej) a teraz że mechanik wsadził tam 1.70, to jest fizycznie nie możliwe że pojawił się luz po wsadzeniu większej płytki. Chyba że twoj mechanik jest taki "pro" i zeszliwował trzonek ( :banghead: ). Pamiętaj że w internecie nic się nie ukryje i każdy bez problemu odnajdzie wszystkie posty dotyczące twojego moto ;) Ja nic tu nie kryje i nic nie wciskam.. Patrykt7 dobrze opisał to w ostatnim poście Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) BO TO NIE DLA MNIE USTAWIAL, ten post nie dotyczy mojego motocykla, komus ustawial innemu i chcial sie dowiedziec czy wypali taka opcja. Ja mu tylko pomagalem. Nie rozumiem czego czepiacie sie starych postow??!! Wystawilem tu SWOJ motocykl, bo moze znalazlby sie jakis kupiec...ale wy tak juz motacie, ze juz chyba tu napewno mi sie nie uda go sprzedac. Tak namotaliscie w glowach ludziom o moim motocyklu. Jesli was nie interesuje Moj motocykl, to DZIEKUJE panom bardzo i do widzenia, po co robic jakies tutaj cyrki z mojego motocykla!!! A to ze silnik od czasu kiedy kupilem motor nie byl robiony TO PRAWDA, i za jakis czas napewno bedzie trzeba przeprowadzic remont i wylozyc troche waluty, ale to nie jest motor z 2011r!!! tylko starszy!!wezcie to pod uwage. Narazie jeszcze Bedzie chodzil sporo czasu przy moim stylu jazdy na nim. AMATORSKIM stylu jazdy!!! Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez robert11250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woziu Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 CZŁOWIEKU NA FORUM NIC NIE WYSTAWIAJ BO NIGDY NIE SPRZEDASZ HEHE tutaj to możesz wystawić żeby sobie kabaret zrobić z kolegami przy piwie z tego co ludzie wypisują. nie wiedziałeś że nawet jakbyś salonówke tutaj wrzucił w giełde to by ci wymyślali że twoje moto kryje wady i nie warto kupować.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 CZŁOWIEKU NA FORUM NIC NIE WYSTAWIAJ BO NIGDY NIE SPRZEDASZ HEHE tutaj to możesz wystawić żeby sobie kabaret zrobić z kolegami przy piwie z tego co ludzie wypisują. nie wiedziałeś że nawet jakbyś salonówke tutaj wrzucił w giełde to by ci wymyślali że twoje moto kryje wady i nie warto kupować..Nie karmić trolla :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.