DymekFR Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 No i kupiłem, już jakiś czas temu ale jakoś nie było czasu tu zajrzeć :icon_razz: konkretnie, DR650RS w całkiem okazyjnej cenie (jeszcze leżał śnieg). Dokładnie pooglądałem, posprawdzałem co się dało, łącznie z kompresją no i jest :icon_mrgreen: A tu zdjęcia z pierwszej przejażdżki :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 ostatnio choruje na single i ten model strasznie mi sie podoba, jezdzisz nim trasy troche ? Jaką masz przelotową, 120 da rade utrzymać? Jakie masz wtedy obroty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DymekFR Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Kupiłem go właśnie z zamierzeniem bardziej na trasy :icon_biggrin: Jak go kupiłem to miał zepsuty prędkościomierz i do ostatniej jazdy tego nie zrobiłem więc nawet nie wiem ile leciałem. Zakupie opony, zmienię ślimaka, założę linkę i dam znać jak z tą przelotową :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 120 Można spoko w trasie trzymać, miałem DR 600 (wyremontowałem sobie). Motorek fajny, tylko jak to w singlu wibracje duże i w trasy nie jeździ się zbyt przyjemnie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DymekFR Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wlasnie o wibracjach sie juz przekonalem i dobrze ze o tym napasales bo myslalem ze cos jest nie tak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 wlasnie o wibracjach sie juz przekonalem i dobrze ze o tym napasales bo myslalem ze cos jest nie tak :)W celu zniwelowania wibracji należy:- nie zapominać o napinaniu łańcucha balansowego- nie schodzić poniżej 3000 RPM.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Fajny sprzęcik chętnie przejechał bym się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 miałem xt 600 i przy ok 110-120 przód zaczynał żyć własnym życiem, to był główny powod sprzedaży, teraz znowu pośmigał bym czymś wąskim i lekkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.