Nitomen Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 witam problem z hamulcem mam w KTM LC4 620 , zacisk brembo , pompka brembo , przewod w stalowym oplocie . Klamka robi sie twarda dopiero w polowie skoku , regulacja wkrecona na maxa , dzis zmienilem plyn hamulcowy i nic to nie dalo, mozna przy uzyciu sily docisnac klamke do manetki. Gdy dusze hamulec cala dlonia to jest ok , przy hamowaniu dwoma palcami , opiera sie na pozostalych dwoch palcach i nie hamuje z cala sila . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Powietrze w układzie lub krzywa tarcza hamulcowa Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 tarcza prosta , zaadnego bicia , w ogole nie ma rantu zuzycia , jutro jeszcze odpowietrze go ponownie , ale tym razem od dolu. A nie ma mozliwosci ze np jaies uszczelniacze na tloczku puszczaja ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 witam problem z hamulcem mam w KTM LC4 620 , zacisk brembo , pompka brembo , przewod w stalowym oplocie . Klamka robi sie twarda dopiero w polowie skoku , regulacja wkrecona na maxa , dzis zmienilem plyn hamulcowy i nic to nie dalo, mozna przy uzyciu sily docisnac klamke do manetki. Gdy dusze hamulec cala dlonia to jest ok , przy hamowaniu dwoma palcami , opiera sie na pozostalych dwoch palcach i nie hamuje z cala sila . Sam to napisałeś, gdyby była uszkodzona reperaturka pompy klamka pod niewielkim naciskiem pójdzie do manetki i cały czas będzie miękka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirusiek Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Sam to napisałeś, gdyby była uszkodzona reperaturka pompy klamka pod niewielkim naciskiem pójdzie do manetki i cały czas będzie miękka. Z tym sie akurat nie zgodzę do końca ( Jak pompa jest całkiem niesprawna i przepuszcza to tak masz rację). Miałem podobny problem, klamka dała się docisnąć do manetki i hamulec był jakiś taki gumowaty. Twardniała od połowy, ale trzeba było użyć dużo siły by ją docisnąć do manetki.Wymieniałem reperaturkę pompy na nową i pomogło. Mam teraz twardy hamulec, nie docisnę go głębiej jak 1 cm przed manetką.Myślę, że to są objawy padającej, ale jeszcze nie całkiem padniętej pompy hamulcowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 witam problem z hamulcem mam w KTM LC4 620 , zacisk brembo , pompka brembo , przewod w stalowym oplocie . Klamka robi sie twarda dopiero w polowie skoku , regulacja wkrecona na maxa , dzis zmienilem plyn hamulcowy i nic to nie dalo, mozna przy uzyciu sily docisnac klamke do manetki. Gdy dusze hamulec cala dlonia to jest ok , przy hamowaniu dwoma palcami , opiera sie na pozostalych dwoch palcach i nie hamuje z cala sila . A czy do odpowietrzenia wykręcasz regulacje ? Nie dawno męczyliśmy z hamulcem w SX kolegi i też próby odpowietrzenia nic nie dawały, klamka miękka i hamulec ledwo łapał. Dopiero rozkręcenie klamki i regulacji, ustawienie na najbardziej wykręconą jak tylko się, złożenie do kupy i wtedy odpowietrzenie sprawiło że hamulec zrobił sie brzytwa. Przy maksymalnie wkręconej regulacji w tamtej pompie układ nie pobierał płynu ze zbiorniczka i myślę że u ciebie jest to samo. Nie pamiętam czy w kacie jest regulacja odległości klamki od kierownicy, ale w mojej yamasze działo się tak samo jak miałem za blisko ustawioną klamkę względem kierownicy, odsunięcie jej sprawiło że hamulec w końcu zaczął blokować koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 kurde mam podobnie, zrobiło mi się tak po wymianie przewodów na stalowe, zastaw naprawczy w pompie mam, zaciski rozebrane wyczyszczone i kupa, przypuszczam ze gdzieś musi powietrze mi jeszcze siedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 pzepompowalem go od dolu , w sumie jest juz ok , tylko gleboko lapie , przyzwyczajony jestem ze lapie na samym poczatku, a tu prawie od polowy , Coz pozostaje przyzwyczaic sie i do tego :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.