mieszek Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Powiem krótko. Kupiłem MZ ETZ 250. Kilu świadkiem. Zna sie ktoś może na elektryce? Niedlugo zdjecia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 A w czym tkwi problem???? pozdrawiam Hubert :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Ja tydzien temu w swojej kladlem elektyke od nowa, wszystko dziala poza ladowaniem :) wiec chyba nie znam sie na elektryce :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Zostaje Tylko pogratulowac!!! Czekam za zdjecia!!! Co dokladnie z Tą Instalką?? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 No moje gratulacje, witamy w klubie :) instalacja mały pryszcz, naprawisz :) PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Ja 2 tygodnie temu zdałwałem Ezamin SEP - stowarzyszenia elktryków polskich- w czym tkwi problem, moze bedę w stanie pomóc! PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 15 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 Odpowiedział bym Wam, ale ja też dokładnie nie wiem w czym tak naprawdę jest problem - jak będzie Mieszek u mnie to dokładniej napisze o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erde Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 my też z kolegą kładliśmy w jego MZ elektrykę. Mieliśmy tylko pozdezpoły, schemat 3d , kable i zaciski. Całość zajęła 4 godziny i wszystko działa jak złoto;) W gruncie rzeczy to nic trudnego jeśli jest ten schemat 3d. A to ładowanie to może być przez to, że połączyłeś w złej kolejności kable od alternatora do prostownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojteq Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 Pochwal sie za ile ja kupiles,w jakim stanie i powiedz prosze gdzie ja znalazles(z gazety,gieldy..?)Ja tez szukam i jakos nie mam szczesci..:)Aha fajnie by bylo zdjecia jakies zobaczyc. Pozatym to gratuluje! i oby dobrze jezdzila pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Hej Erde moze miec racje. Jak nie ma ladowania to bardzo prawdopodobne jest ze zle podpieto kable (trzy czarne w silniku) Nastepna rzecz do sprawdzenia to wszystkie styki regolatora i masa pod siedlem. Watro by tez zerknac czy kontrolka jest OK, moze to zarowka :mrgreen: Nalezy tez sprawdzic szczotki czy sie nie zawiesily oraz ich polaczenia kablem, moga byc naderwane :). Raz mialem tez przygode ze na wirniku alternatora odlutowal sie drut. Nie wiem jak ale pierwsze co obejrzalem po powrocie do domu to wlasnie to miejsce. Kto by przypuszczal ze tam sie cos odlutowalo ??Wlasciwie elektryka MZ jest najbardziej przyjana rzecza w jakiej przyszlo mi grzebac w tym moto a uwierzcie mi WSZYSTKO juz rozebralem (i zlozylem :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 wszystkie kable dobrze podlaczylem (sprawdzalem chyba ze 100 razy) okazalo sie ze jedna dioda prostownicza dotyala do blotnika i robilo sie zwarcie, teraz juz wszystko OK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszek Opublikowano 17 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Drogi Wojtqu. Mój motocykl znalazłem jeżdżąc po różnych wsiach. Jeżeli chcesz to jest jeszcze jedna MZ ETZ 250 za 200 zł z papierami bez ładowania. Wieś nazywa się Huciska Nowe. A jeśli chodzi o elektrykę to mam alt. 6 V a reszta na 12 V :?: no i nie mam ładowania. Schematy mam ale zwykłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojteq Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Czy mozesz napisac gdzie dokladnie sa te Huciska Nowe?Przyznam ze jestem zainteresowany,Mozesz mi cos wiecej poweidziec na temat tej mz?Jak ja oceniasz,w jakim stanie jest,wszytsko sprawne oprocz elektryki?Co by trzeba bylo zrobic przy nie? thx,pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 17 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Jest to okolo 350 km od siemianowic - nie wiem czy to sie oplaca.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mieszek Opublikowano 19 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Skoro mam alternator 6V to jaki mam założyć prostownik(przypominam że reszta jest na 12V czyli żarówy, cewka, itp.)Żeby było jeszcze śmieszniej to wszystko działa i jeździ, tyle że brak tego nieszczęsnego ładowania. Z patentów które warto u mnie wymienić to dospawany z boku stelaż na akumulator :) :flesje: od ... malucha :) . Poprzedni właściciel tak właśnie jeżdził. :) I pytanie główne. czy mam zmieniać prądnice/alternator na 12V(jeśli się da) czy może cewke i reszte bebechów na 6V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.