Mateusz-KX80 Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 czy jeżeli wyżuce z tłumika flaki to zwiększy sie jego głos lub podniesie moc? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Coś to da napewno odgłos ulegnie zmianie, no i powinien teorytycznie lepiej iść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 taaaak, z pewnoscia bedzie glosniej, duzo glosniej tylko jesli chodzi o moc to ona ci spadnie a nie wzrosnie. Uklady wydechowe w silnikach dwusowowych (w moto sportowych - a taki jest KX) maja istotne znaczenie dla osiaganej mocy, i kazde "dlubanie" wlasnoreczne tylko pogorszy optymalnie zaprojektowane parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Jankowski Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Witam Napewno bedzie to mialo duzo skutkow :-ogluchniesz-nie dopuszcza cie do zadnych zawodow. Wydechy tych wyczynowych motocykli najlepsze sa w fabrycznej postaci, poniewaz i tak sa tak robione zeby uzyskiwac jak najwyzsza moc. Co innego oczywiscie w 4T. Pozdrawiam,Piotrek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 czy jeżeli wyżuce z tłumika flaki to zwiększy sie jego głos lub podniesie mocPrzecież tam jest wolny przelot czyli rurka z siatki i wygłudszenie. Czyli nic nie hamuje spalin. Jezeli wyzucisz wszystko to zyskasz wiecej chałasu i mniej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 15 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 aha czyli lepiej nic nie bede grzebał! :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 Jeżeli chcesz zwiększyć osiągi poprzez wydech to możesz kupic tuningowy ale to kosztuje kupe kasy. np sama końcówka SPES do 80 ccm kosztje ponad 450zł a rura 1100zł. końcówka HGS to koszt około 800zł.Ceny masz na www.motocross.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroman Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 ja mam HGS niedawno zmienialem ale tez membraa v force, roznica jest duza ale to nie kwestia wydechy ale tez membrany, sam wydech nie wiem ile by dal, ale napewno lepiej by sie wkrecal na obroty, co do wypruwania z wydechu roznych rzeczy to to sie robi w motorowerach typu aprilia rs derbi senda itd, one majaorginalnie montowane katalizatory ktore zabieraja moc, motor sie na obroty nie chce rzez to wkrecic, wiem bo jak z aprili wyjalem katalizator, zrobilem nowy wydech pusty w srodku, dalem rurke rezonansowa i wate to nagle motor dostal niezlego kopa, a w motorach wyczynowych nie dopuszczonych do ruchu ktore moga byc nieco glosniejsze, jest to rozwiazane tak ze nie potrzeba nic przy tym robic, katalizatora czy tam roznych dlawikow napewno niema :) to jest motor ktory kupujesz w salonie i w nastepny dzien jedziesz nim na zawody, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mrówa Opublikowano 16 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2004 Enduroman:Zmieniałeś cały wydech czy tylko samą końcówkę wydechu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.