matys210 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Witam. Zwracam się z pomocą na "dobre" forum . W sierpniu 2010 roku zepsuł mi się motor(Yamaha DT 125R 1998 rok). Był to moduł, więc wysłałem go do naprawy do "EL SERWIS-u" i przysłali mi naprawiony moduł, jednakże nie do końca, bo motor wkręcał się normalnie tylko około 5 -6 tysięcy obrotów, a potem powyżej tych obrotów wkręcił się na 2-3 sekundy i gasł. Potem trzeba było przekręcić kluczyk(wyłączyć stacyjkę i włączyć) żeby go odpalić, bo inaczej można było kopać kopać i kopać bez skutku. Potem wysłałem moduł na początku grudnia, wczoraj go dostałem założyłem i dalej to samo. Powiedzieli że teraz jest wszystko sprawne. CZY NA TYM FORUM JEST JAKIŚ SPEC KTÓRY POMOŻE? Edytowane 22 Stycznia 2011 przez matys210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Najlepiej jak byś miał kogoś w okolicy który ma sprawną DT i sprawdził byś swój moduł u niego, jeśli u niego będzie ok to szukał bym przyczyny gdzie indziej, lecz jeśli i u niego by działo się to samo to bym reklamował moduł w serwisie do skutku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 (edytowane) Tylko nikt nie ma w okolicy DT-tki.....Jedyne to DT 80 LC2 ale to coś innego. Też myślałem nad tym. Nie mam żadnych pomysłów co to może być. Sprawdzałem jakie jest zasilanie modułu, czy w kablach nie ma gdzieś żadnego zwarcia. Edytowane 22 Stycznia 2011 przez matys210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 A jesteś pewien, że świeca, kabel WN, stacyjka itd są sprawne ? Jeśli tak to zostaje skołowanie nowego modułu i sprawdzenie czy to jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Co do stacyjki Kabla WN i świecy to świeca jest ok, a stacyjka i kabel WN nie wiem , bo iskra jest, ale zawór wydechowy świruje, tzn. raz jest w jednej pozycji, raz w drugiej, raz nie chce się ruszać i nie ma możliwości wyregulowania go w żaden sposób. A skąd ja mam skołować nowy moduł? nie mam takiej możliwości..... :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bąbel Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Skąd ? Stąd... http://allegro.pl/yamaha-dt-125-modul-3rm-...1421296053.html http://allegro.pl/2-x-yamaha-dt-125-r-wszy...1415813737.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Hahaha . Niestety ten pierwszy moduł nie pasuje do mojej, a drugi link to nie ma modułu. Gdyby wszystko było takie proste, to bym tu nie pisał. Ja się pytam jak można ewentualnie sprawdzić przyczynę , co go gryzie, a nie skąd wziąć moduł. . . Edytowane 23 Stycznia 2011 przez matys210 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Na 100% sprawdzisz podmieniając na inny. Jeśli przed awarią chodził dobrze a po naprawie modułu nie to sprawa prosta, masz dalej zepsuty moduł. Też kiedyś wysyłałem do naprawy moduły i często było tak jak u ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ostatnia opcja wielce prawdopodobna to złapać się za serwisówkę i w dziale z elektryką motocykla powinna być metoda na sprawdzenie regulatora miernikiem uniwersalnym. W serwisóce od DT80 jest to opisane, to zakładam, że w 125 też będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ostatnia opcja wielce prawdopodobna to złapać się za serwisówkę i w dziale z elektryką motocykla powinna być metoda na sprawdzenie regulatora miernikiem uniwersalnym. W serwisóce od DT80 jest to opisane, to zakładam, że w 125 też będzie. Sprawdzenie regulatora miernikiem uniwersalnym? Regulatora napięcia czy modułu zapłonowego czy jakiegoś innego regulatora? ja w module jedynie miernikiem sprawdzałem zasilanie. major000 moto przed naprawą działało okey. Moduł był niby naprawiany drugi raz, ale dalej to samo. Zadzwonie do nich jutro jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 (edytowane) W DT80 akurat regulatora napięcia. CDI albo przegapiłem albo za mało przewinąłem. Wszystko kwestia serwisówki. Moja Ninja 250 ma opisane sprawdzenie wszystkiego od czujników, przez cewkofajki aż do ECU. Bandzior też ma opisany sposób sprawdzenia układu zapłonowego. EDIT - Nawet sprawdzanie CDI jest. Nie mam tej serwisówki przed oczami ani nawet na kompie dlatego to Ty sam masz poszukać. Edytowane 23 Stycznia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ok poszukam;) A ktoś ma jakiś pomysł co do tego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.