Gwoździu Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Witam!Mam problemik. Gdy dobrze rozgrzeje silnik, to obroty biegu jalowego sa ok. Ale gdy zgasze , nawet na 10 sek. To po ponownym odpaleniu obroty lawiruja chwile na granicy 1000rpm i maszyna gasnie. Co to moze byc :) A jesli postoi tak z 30 min, to juz kompletne frytki. Bez ssania nie chce zagadac ( ma prawo :D ), a wlaczenie ssania sprawia wrazenie jakby sie zalewala. Acha i jeszcze jedno. Zatrzymalem sie, zakrecilem kranik i zgasilem maszyne. Gdy po kilku minutach ponownie odkrecilem paliwo, to poplynelo go dosc duzo ,przez wezyk, jakby to z komory plywakowej gdziec wybylo??!!Nieszczelny zaworek plywaka, za bogata mieszanka? Pomocy, bo juz nie mam pomyslow, a sloneczko grzeje coraz mocniej :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 A jak wyglada Twoja swieca zaplonowa. Jak wiemy jej wyglad jes pierwsza przeslanka co sie dzieje z gaznikiem (za duzo czy za moalo) Moja ETKA 30 min po wylaczeniu z malymi oporami odpala bez ssania. Jak kopne ja raz na ssaniu to nie ma prawa nie zapalic (w tym temacie jest dla mnie bardzo laskawa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 Witam, u mnie jest tak, jak jeżdże etka przez jakiś czas i rozgrzeje silnik, potem stawiam na nóżke, ide do chaty np. i po pół godzinie przychodze to jak kopne na ssaniu to po jabłkach :) trzeba wtedy kopać normalnie kilka razy bez ssania, a jak kopne bez ssania to pali na strzała.Dlaczego tak sie dzieje?Bo silnik po pół godzince jest jeszcze dobrze rozgrzany i zbyt duża ilość paliwa przy ssaniu po prostu go przytłacza i nie chce wtedy odpalić. Jesli chodzi o mieszanke: jak jedziesz gdzies tak ze 15 min i ostro kopci to troche za bogata, trzba uwazac bo moze powstac osad na kanałach, zobacz tez gaźnik, może potrzebuje wyregulowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 12 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 sek w tym, ze swieca jest koloru piaskowego. Czyli ok.Jak jest cieply, to proboje odpalac bez ssania, z lekko odwinietym gazeme nic to nie daje :DJak dam ssanie, to ze zalapie na dwa suwy i koniec (tak jakby sie zalewala), trzeba kopnac kilka razy zanim ozyje. Spokojnie umiem odpalac Ecie :) , tylko ostanio cos jej odbija i dlatego pytam Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 12 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2004 moja tez zawsze dobrze zapalala-tylko rano pierwszy kop ze ssaniem drugi bez i chodzi :twisted: az do momentu kiedy konieczny byl szlif cylindra bo odpalala tylko na ssaniu!!! :) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 moze zaplon sie przestawil i tak jakos dziwnie reaguje :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 Posprawdzaj wszystko dokładnie jeszcze raz czyli:- przerwe miedzy elektrodami swiecy- wyczysc przerywacz i utaw przerwe (jezeli go masz)- sprawdz ustawienie zapłonu - wyreguluj gaznik- sprawdz czy nie ciagnie lewego powietrza- stan filtra powietrza jezeli to wszystko zrobisz powino byc ok pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 Hej Swieca powinna miec kolor piaskowy i tu raczej dazymy do koloru czystego piasku a nie piasku z podworkowej piaskownicy :) Kolor rudy jest akceptowalny ale nie idealny. Za duzo paliwa/za malo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwoździu Opublikowano 14 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Juz po klopocie :) Wyregulowalem poziom paliwa i jest git :D wysmienicie a ja mam :lol: Dzieki za wskazowki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.