Guzik Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 macie jakies doswiadczenia w uzytkowaniu? moze ktos z was zna sie na tych instalacjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 www.lpg-forum.pl , ja wszelkich informacji o lpg szukalem wlasnie na tamtym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 V generacja LPG to juz jest kunszt inzynierii. Tutaj wtryskiwany jest gaz w postaci cieklej w okolicy zaworu ssacego. Jezeli chodzi o te instalacje to polecalbym firme holenderska Vialle. W tej instalacji nie ma juz tego upierdliwego parownika a gaz tloczony jest pompa co zapewnia cisnienie rzedu 12 bar. Zatem istnieje mozliwosc bezproblemowego uruchomienia silnika w niskich temperaturach co bylo wlasciwie niemozliwe w starszych generacjach instalacji gazowych. Super zaleta jest fakt iz wtryskiwacze gazowe po przetworzeniu wykorzystuja te same sygnaly pochodzace z wtryskiwaczy benzynowych co zapewnia prace silnika na tych samych mapach zaplonu i sekwencjach. Niewykorzystany gaz powraca jak w przypadku paliwa do zbiornika co rowniez korzystnie wplywa na jego zzycie przez silnik. Ogolnie jest to super sprawa, z tym ze raz cena takiej instalacji jest droga a dwa to ceny LPG w kraju z tego co sie orientuje sa juz bardzo wysokie bo rzedu 2.50 - 2.60 za litr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 V generacja LPG to juz jest kunszt inzynierii. Tutaj wtryskiwany jest gaz w postaci cieklej w okolicy zaworu ssacego. Jezeli chodzi o te instalacje to polecalbym firme holenderska Vialle. W tej instalacji nie ma juz tego upierdliwego parownika a gaz tloczony jest pompa co zapewnia cisnienie rzedu 12 bar. Zatem istnieje mozliwosc bezproblemowego uruchomienia silnika w niskich temperaturach co bylo wlasciwie niemozliwe w starszych generacjach instalacji gazowych. Super zaleta jest fakt iz wtryskiwacze gazowe po przetworzeniu wykorzystuja te same sygnaly pochodzace z wtryskiwaczy benzynowych co zapewnia prace silnika na tych samych mapach zaplonu i sekwencjach. Niewykorzystany gaz powraca jak w przypadku paliwa do zbiornika co rowniez korzystnie wplywa na jego zzycie przez silnik. Ogolnie jest to super sprawa, z tym ze raz cena takiej instalacji jest droga a dwa to ceny LPG w kraju z tego co sie orientuje sa juz bardzo wysokie bo rzedu 2.50 - 2.60 za litr...ja mam wlasnie Vialle zamonotowana fabrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Zatem istnieje mozliwosc bezproblemowego uruchomienia silnika w niskich temperaturach co bylo wlasciwie niemozliwe w starszych generacjach instalacji gazowych Instalacja w moim byłym samochodzie II generacja z blosem, przy minus 20 stopniach odpalał na gazie od strzała, benzyny nie widział od trzech lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.