Korba Opublikowano 15 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 Jaki ten luz jest, tego nie wiem. Jak zablokowałem wieniec i ruszałem atakiem, to był wyczuwalny, ale nie dużo. Ale chodzi ładnie. Póki sie nie rozleci, to będzie hulał. Nie mam warunków ani czasu żeby robić to wielokrotnie. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 15 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 A apropos magnesów, to mam taki zamiar, żeby wstawić we wszystkie korki, w silniku, skrzyni i dyfrze, ale to w przyszłości. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 15 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 Używam w firmie specjalnego tuszu do pasowania -Michał mówimy chyba o tym samym-m.in. może służyć do pasowania dyfra. Kupujemy go od lat w Niemczech. Sprawdzę i podam adres. My go kupujemy w pojemnikach 0.5 l ale widziałem też mniejsze. Nie jest to nawet takie drogie a jest do tego typu prac niezastąpione. Ja z dyfrem nie miałem większych problemów. Załozyłem nowy komplet (luzy jak w mądrych książkach pisali).Ujeżdziłem trochę, rozebrałem, zaznaczyłem trwale (ważne przy składaniu) dałem do znajomej firmy która zajmuje się hartowaniem i utwardzili mi tylko zęby na wieńcu i wałku. Po roku jeżdzenia ani śladu zużycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 17 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2004 Ale najbardziej mnie cieszy, że olej mi nie żyga nareszcie na koło i gumę ( i na plecy) i moge trochę szybciej śmigać, a silnik nie ryczy tak strasznie. Za to szybkościomierz oszukuje paskudnie... Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boronet Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 witam wszystkich obecnie mam takie zapytanie co do dyfra poniewaz skladam wlasnie swoj i mam kilka pytan do ktorych zalaczam zdjecie zeby wiedziec o co choidz.1. Na czerwono zaznaczylem ze porusza sie u mnie wal atakujacy w glab i na zewnatrz nie sa to duze ruchu, jak jest bardziej w dyfrze to luz jest mniejszy, a jak wysunie sie troszke to wiekszy. Czy on ma sie tak poruszac ??2. Na zielono zaznaczylem otwor w walku atakujacym do czego on sluzy, wiem ze tam powinnien byc jakis klin ale u mnie go nie ma ?? moze ktos napisac jak on wyglada.3. Jaki powinien byc ten luz miedzyzebny bo tak ciezko wiedziec czy go sie ma czyy tez nie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 witajsłuchaj jak nie masz doświadczenia w luzie to lepiej daj ten temat fachowcowi .atak nie może "pływać" bo luzu nie ustawisz.ustal atak na stałe - podkładki dystansowe . dopiero wtedy ustal podkładkami talerza luz na zębach .klin kup w łodzi za jakięś 6 zł . lub zamów u handlarza - wyśle pocztą . przy okazji zamów uszczelki , semmerlingi , łożyska , podkładki miedziane pod korki. - sprawdż krzyżak. i dobierz oring do wałka ataku ,aby usczelnił wieloklin - lubi przeciekać olej a to głupio wygląda - wyciek z osłony krzyżaka - i każdy mysli ,że to przecieka semmer a to z reguły nieprawda.powodzenia bo na pierwszą przygodę z przekłądnią bedzie potrzebne. a przy okazji luzu nie da się opisac -trzeba go czuc .nie widać a czuć . pzdr andrew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 2. Na zielono zaznaczylem otwor w walku atakujacym do czego on sluzy, wiem ze tam powinnien byc jakis klin ale u mnie go nie ma ?? moze ktos napisac jak on wyglada. klin musi być :!:Daj mi na PW adres to Ci go wyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
salicet Opublikowano 7 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2004 Kolega Korba poruszył ważny temat, mianowicie to że licznik oszukuje. To prawda i to sporo jak jechałem na tracie to około 300m na 1 kilometrze. Mam pytanie do wszystkich:Czy jest w handlu napęd licznika ten ze skrzyni przystosowany do dyfra 9? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 19 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Podobno bywaja, ale na motobazarach niespotkałem takowego napędu. Usiebie przyzwyczaiłem sie, ze 60, to jest około 80, a że 80 na budziku odpowiada 100km/h. A na licznik przebiegu to w ogóle nie patrzę, bo łże jak pies. A do dyfra ostatnio zagladałem, po przebiegu około 4 tys. km od wymiany, i choc całą ceremonię ustalania luzu zwyczajnie olałem, to specjalnie sladów zuzycia nie stwierdzilem. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Miałem wysłać koledze Boronetowi klina, ale niestety gdzieś mi wcięło całe pudło w różniastymi klinami i duperelami do rusków ;) Sorki :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boronet Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Spoko nic sie nie stalo szanowny kolega z forum andrew zakupywal mi troszke czesci na motobajzlu i przy okazji kupil mi klina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.