Skocz do zawartości

Dyfer-Luz międzyzębny


Korba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki ten luz jest, tego nie wiem. Jak zablokowałem wieniec i ruszałem atakiem, to był wyczuwalny, ale nie dużo. Ale chodzi ładnie. Póki sie nie rozleci, to będzie hulał. Nie mam warunków ani czasu żeby robić to wielokrotnie.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używam w firmie specjalnego tuszu do pasowania -Michał mówimy chyba o tym samym-m.in. może służyć do pasowania dyfra. Kupujemy go od lat w Niemczech. Sprawdzę i podam adres. My go kupujemy w pojemnikach 0.5 l ale widziałem też mniejsze. Nie jest to nawet takie drogie a jest do tego typu prac niezastąpione.

Ja z dyfrem nie miałem większych problemów. Załozyłem nowy komplet (luzy jak w mądrych książkach pisali).

Ujeżdziłem trochę, rozebrałem, zaznaczyłem trwale (ważne przy składaniu) dałem do znajomej firmy która zajmuje się hartowaniem i utwardzili mi tylko zęby na wieńcu i wałku. Po roku jeżdzenia ani śladu zużycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale najbardziej mnie cieszy, że olej mi nie żyga nareszcie na koło i gumę ( i na plecy) i moge trochę szybciej śmigać, a silnik nie ryczy tak strasznie. Za to szybkościomierz oszukuje paskudnie...

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam wszystkich obecnie mam takie zapytanie co do dyfra poniewaz skladam wlasnie swoj i mam kilka pytan do ktorych zalaczam zdjecie zeby wiedziec o co choidz.

1. Na czerwono zaznaczylem ze porusza sie u mnie wal atakujacy w glab i na zewnatrz nie sa to duze ruchu, jak jest bardziej w dyfrze to luz jest mniejszy, a jak wysunie sie troszke to wiekszy. Czy on ma sie tak poruszac ??

2. Na zielono zaznaczylem otwor w walku atakujacym do czego on sluzy, wiem ze tam powinnien byc jakis klin ale u mnie go nie ma ?? moze ktos napisac jak on wyglada.

3. Jaki powinien byc ten luz miedzyzebny bo tak ciezko wiedziec czy go sie ma czyy tez nie :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

słuchaj jak nie masz doświadczenia w luzie to lepiej daj ten temat fachowcowi .

atak nie może "pływać" bo luzu nie ustawisz.

ustal atak na stałe - podkładki dystansowe . dopiero wtedy ustal podkładkami talerza luz na zębach .

klin kup w łodzi za jakięś 6 zł . lub zamów u handlarza - wyśle pocztą .

przy okazji zamów uszczelki , semmerlingi , łożyska , podkładki miedziane pod korki. - sprawdż krzyżak. i dobierz oring do wałka ataku ,aby usczelnił wieloklin - lubi przeciekać olej a to głupio wygląda - wyciek z osłony krzyżaka - i każdy mysli ,że to przecieka semmer a to z reguły nieprawda.

powodzenia bo na pierwszą przygodę z przekłądnią bedzie potrzebne.

 

a przy okazji luzu nie da się opisac -trzeba go czuc .nie widać a czuć .

 

pzdr andrew

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Podobno bywaja, ale na motobazarach niespotkałem takowego napędu. Usiebie przyzwyczaiłem sie, ze 60, to jest około 80, a że 80 na budziku odpowiada 100km/h. A na licznik przebiegu to w ogóle nie patrzę, bo łże jak pies. A do dyfra ostatnio zagladałem, po przebiegu około 4 tys. km od wymiany, i choc całą ceremonię ustalania luzu zwyczajnie olałem, to specjalnie sladów zuzycia nie stwierdzilem.

Gryf MC Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...