marian65 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Czy ktoś z kolegów orientuje się czy seryjnie montowany amortyzator skrętu w R1 z 2008r ma jakąś regulację?Cusik mi się wydaje że zbyt lekko chodzi a nie chcę czekać na shimę. W jaki sposób sprawdzić czy działa prawidłowo :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Czy ktoś z kolegów orientuje się czy seryjnie montowany amortyzator skrętu w R1 z 2008r ma jakąś regulację?Cusik mi się wydaje że zbyt lekko chodzi a nie chcę czekać na shimę. W jaki sposób sprawdzić czy działa prawidłowo :icon_question: Amor niestety nie jest regulowany. A jak sprawdzić? Przy*ebać na nierównościach :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Vector-dzięki za radę ale jeśli będzie mi zależało by mieć obite ryło to pójdę na mecz :icon_mrgreen: W sytuacji gdy nie ma w amortyzatorze regulacji jedyną radą w przypadku zbyt słabego działania będzie jego wymiana,chyba że ktoś z kolegów wie jak toto zregenerować.Tylko jak go sprawdzić nie robiąc maszynie ani sobie kuku? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Vector-dzięki za radę ale jeśli będzie mi zależało by mieć obite ryło to pójdę na mecz :icon_mrgreen: W sytuacji gdy nie ma w amortyzatorze regulacji jedyną radą w przypadku zbyt słabego działania będzie jego wymiana,chyba że ktoś z kolegów wie jak toto zregenerować.Tylko jak go sprawdzić nie robiąc maszynie ani sobie kuku? :icon_eek: Marian, a jaki masz przebieg w tej R1? Cieknie na tłoczysku? Najlepiej go wykręć, w ten sposób najłatwiej sprawdzić czy jest trafiony. Nigdy nie miałem fabrycznego amora bez regulacji, ale przypuszczam, że bez regulacji jest trochę dupnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Marian, a jaki masz przebieg w tej R1? Cieknie na tłoczysku? Najlepiej go wykręć, w ten sposób najłatwiej sprawdzić czy jest trafiony. Nigdy nie miałem fabrycznego amora bez regulacji, ale przypuszczam, że bez regulacji jest trochę dupnie. Mam przejechane tylko 9 tys z drobnymi :Nic nie cieknie ale nie syczy i kiera chodzi jakby go nie było :icon_eek: Edytowane 7 Stycznia 2011 przez marian65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Mam przejechane tylko 9 tys z drobnymi :Nic nie cieknie ale nie syczy i kiera chodzi jakby go nie było :icon_eek: A jak szarpniesz gwałtowniej kierownicę? Tłumi, spowalnia ruch? Czy dalej chodzi jak by go nie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Jak chcesz zwiększyć tłumienie to wlej gęstszy olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.