Andi. Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Cześć . Mam problem . Na niskich obrotach z lewej strony silnika wydobywają się stuki . Gdy wcisnę sprzęgło stuki zanikają całkowicie ,- silnik wtedy pracuje naprawdę pięknie . Ale gdy puszczę sprzegło to znowu . Nie pomaga regulacja naciagu ( jest linka ) . Poproszę o podpowiedz co to może być co mam naprawić ? Wiem ,że jak to zrobię to silnik będzie pracował bardzo ładnie . Tylko co mam naprawić ? Pozdrawiam i z góry dzięki . :buttrock: Edytowane 26 Grudnia 2010 przez Andi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Cześć . Mam problem . Na niskich obrotach z lewej strony silnika wydobywają się stuki . Gdy wcisnę sprzęgło stuków zanikają całkowicie ,- silnik wtedy pracuje naprawdę pięknie . Ale gdy puszczę sprzegło to znowu . Nie pomaga regulacja naciagu ( jest linka ) . Poproszę o podpowiedz co to może być co mam naprawić ? Wiem ,że jak to zrobię to silnik będzie pracował bardzo ładnie . Tylko co mam naprawić ? Pozdrawiam i z góry dzięki . :buttrock: Xy tak mają. Taki urok. Miałem dwa i każdy miał to samo. Sprzęgiełko się odzywa. Ale niech fachowcy podpowiedzą ci co jest dokładnie do wymiany Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 X11 nie miałem ale objawy wskazują na sprzęgło. Wytłuczony kosz i/lub sprężyny amortyzujące z tyłu kosza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Ja nie słyszałem Hondy w której by nie klekotało. VTR, CBR900, XX każdy miał to samo. Jak wygniecione sprezyny to bedzie klekotac i nic poza tym, jak wybity kosz to za jakis czas pewnie moze być problem z pracą całego sprzęgła. Poki nic sie nie dzieje poza klekotaniem to obejrz czy faktycznie ktoryś z w.w objawów by potwierdzić i jeździj dalej jak nie dzieje sie nic wiecej. Wsadzisz nowy kosz i za jakiś niedługi czas i tak pierwsze padną sprężyny amortyzatora i bedzie klekotac od nowa. Edytowane 26 Grudnia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi. Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Dzięki panowie ,- juz wiecej wiem. Powiedzcie mi jeszcze czy przy przebiegu 58 000 jaki ma ten motocykl muszę też wymienić tarcze sprzegła .Bo jak juz zamówię kosz i spręzyny to pewnie warto by było wymienić tarcze aby pojeżdził dłużej nie zaglądając w tamte strony . Co koledzy o tym sądzą ? Może jeszcze coś trzeba by zrobic czy kupić ? Pozdrawiam i z góry dzięki . :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 to jednak wymieniasz kosz sprzeglowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi. Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) A powiedzcie mi jeszcze czy to nie jest przypadkiem tak, że kosz i spreżyny lecą jak okładziny sprzęgła są juz wytarte ( u mnie skończyła się już regulacja na lince wysprzeglajacej ) ? Edytowane 27 Grudnia 2010 przez Andi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Zasada jest taka że gdy wymieniasz jedną część pozostałe z nią współpracujące nie mogą być zużyte więcej niż 50% aby ponowny montaż miał sens. A 58kkm to już sporo dla sprzęgła. Tarcze trzeba wyjąć i zmierzyć grubość oraz sprawdzić czy są proste. Jeśli masz dostępne środki i chcesz mieć spokój na dłuższy czas to zmień tarcze też. Prędzej czy później będą tego wymagały. Nowe tarcze cierne przed montażem należy zamoczyć w świeżym oleju silnikowym np. na noc. Edytowane 27 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.