Skocz do zawartości

Lowside, highside.


TomaszCA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko w jeansach dotykać asfaltu, mógłbyś mieć dziurę w spodniach.

 

hehehe dotykam bez problemu bo takie dziury sa sexy... :D

a tak swoja droga to boje sie tak jezdzic po miescie. nigdy nie wiesz co zastaniesz w polowie zakretu...

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Możesz nic nie zastać a i tak się wyłożysz. Chwilowa zmiana przyczepności i lot Twoich marzeń. Np. tutaj:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z innych filmów widać że co chwilę ktoś się wykłada w tym miejscu. może fotograf smaruje żeby mieć lepsze zdjęcia. :biggrin:

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z innych filmów widać że co chwilę ktoś się wykłada w tym miejscu. może fotograf smaruje żeby mieć lepsze zdjęcia. :biggrin:

 

 

heheh może, ale na lublinie też jeden winkiel ma przewagę nad innymi ;-) (też tam kiedyś przyziemiłem)

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Możesz nic nie zastać a i tak się wyłożysz. Chwilowa zmiana przyczepności i lot Twoich marzeń. Np. tutaj:

Jaka pozycja na moto we winklu :biggrin:

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden klip tam jest dobry jak gość leci po winklu, zobaczył radiowóz na poboczu i chyba depnął przedni hebel w panice. :icon_mrgreen:

 

A co to ten "snake"? Yuby, Ty chyba jesteś pro, co nie? Czy dopiero aspirujesz na ten level?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się nie znam na angielskim, ale już poprawiłem dziex. :wink:

 

 

Mhm. Nie to że wytykam błędy. Akurat serio pytałem. Myślałem że chodzi o jakąś pozycję na moto czy technikę "snake".

 

Mniejsza o to. Busa ładnie śmiga. Podoba mi się to jak lekko idzie na gumę. :buttrock:

 

Mój Harry jak przypłynął ze Stanów to chyba był po jakimś highside. Jeden bok miał ukośne ślady tarcia (z dołu do góry) a drugi tylko zmiażdżoną krawędź owiewki i zgięty gmol. Czyli ktoś się ślizgnął, przetarł bok po czym moto podskoczyło i wyj***ło się na drugi bok.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mycior ma rację, nie było lowsida, koleżka zwyczajnie zamknął gaz i się wyjebał.

 

Wydaje mi się, że najpierw zamknął gaz, potem koło poszło do środka, dalej próbował odkręcić manetkę i gleba.

Tylko- czy to koło skierowane do zakrętu - to był skutek zamknięcia gazu, czy niezależny od tego odruch kierowcy?

 

Chodzi o ten przypadek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko to gościowi przód lekko ślizgnął, potem reakcja łańcuchowa.... Coś musi być na tych winklach skoro każdy łamie tam plastiki.

 

EDIT: Zmieniam zdanie. :biggrin: Porównajcie w czasie ruch jego prawej dłoni i uślizg koła. Gość jedzie ładnie na krawędzi oponki, lekko odejmuje gaz po czym przód się zapada. Wygląda na to że przednia opona już nie ogarnęła dodatkowego obciążenia z hamowania silnikiem.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odświeżę. Na filmiku z highside przed uślizgiem słychać tarcie jakiegoś metalowego elementu o jezdnie. Podejrzewam, że biker wystraszył się tarcia podnóżkiem i dalej już poszło. Jak zaczynałem przygodę z CBR to też się nie składałem na kolano w winklach :) Na torze w Kisielinie nawet udało mi się poprzycierać kant owiewki przy pługu. Na trasie do Szklarskiej Poręby z kolei slider na bucie obtarłem. Dziwne uczucie hehe można się wystraszyć, niedoświadczony biker może właśnie przez to glebe zaliczyć

Edytowane przez Grzester

icon3.png

-Skolioza Team-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...