hesuss Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 koleżka zwyczajnie zamknął gaz i się wyjebał. a dlaczego zamknął gaz? bo za wcześnie zaczął odkręcać i tył mu odjechał lekko, co widać doskonale na filmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Ciężko w jeansach dotykać asfaltu, mógłbyś mieć dziurę w spodniach. hehehe dotykam bez problemu bo takie dziury sa sexy... :D a tak swoja droga to boje sie tak jezdzic po miescie. nigdy nie wiesz co zastaniesz w polowie zakretu... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Nom. Możesz nic nie zastać a i tak się wyłożysz. Chwilowa zmiana przyczepności i lot Twoich marzeń. Np. tutaj: Edytowane 26 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 z innych filmów widać że co chwilę ktoś się wykłada w tym miejscu. może fotograf smaruje żeby mieć lepsze zdjęcia. :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 z innych filmów widać że co chwilę ktoś się wykłada w tym miejscu. może fotograf smaruje żeby mieć lepsze zdjęcia. :biggrin: heheh może, ale na lublinie też jeden winkiel ma przewagę nad innymi ;-) (też tam kiedyś przyziemiłem) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Nom. Możesz nic nie zastać a i tak się wyłożysz. Chwilowa zmiana przyczepności i lot Twoich marzeń. Np. tutaj: Jaka pozycja na moto we winklu :biggrin: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jeden klip tam jest dobry jak gość leci po winklu, zobaczył radiowóz na poboczu i chyba depnął przedni hebel w panice. :icon_mrgreen: A co to ten "snake"? Yuby, Ty chyba jesteś pro, co nie? Czy dopiero aspirujesz na ten level? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jaka pozycja na moto we winklu :biggrin: Co Ty chcesz pasuje do dżinów i trepów. :bigrazz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 (edytowane) Ja tam się nie znam na angielskim, ale już poprawiłem dziex. :wink: Mhm. Nie to że wytykam błędy. Akurat serio pytałem. Myślałem że chodzi o jakąś pozycję na moto czy technikę "snake". Mniejsza o to. Busa ładnie śmiga. Podoba mi się to jak lekko idzie na gumę. :buttrock: Mój Harry jak przypłynął ze Stanów to chyba był po jakimś highside. Jeden bok miał ukośne ślady tarcia (z dołu do góry) a drugi tylko zmiażdżoną krawędź owiewki i zgięty gmol. Czyli ktoś się ślizgnął, przetarł bok po czym moto podskoczyło i wyj***ło się na drugi bok. Edytowane 26 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trollleaf Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Mycior ma rację, nie było lowsida, koleżka zwyczajnie zamknął gaz i się wyjebał. Wydaje mi się, że najpierw zamknął gaz, potem koło poszło do środka, dalej próbował odkręcić manetkę i gleba. Tylko- czy to koło skierowane do zakrętu - to był skutek zamknięcia gazu, czy niezależny od tego odruch kierowcy? Chodzi o ten przypadek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 (edytowane) Na moje oko to gościowi przód lekko ślizgnął, potem reakcja łańcuchowa.... Coś musi być na tych winklach skoro każdy łamie tam plastiki. EDIT: Zmieniam zdanie. :biggrin: Porównajcie w czasie ruch jego prawej dłoni i uślizg koła. Gość jedzie ładnie na krawędzi oponki, lekko odejmuje gaz po czym przód się zapada. Wygląda na to że przednia opona już nie ogarnęła dodatkowego obciążenia z hamowania silnikiem. Edytowane 27 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 a mi się wydaje że jednak pierwszy był uślizg... potem ruchy kierownika to tylko konsekwencja uślizgu Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 tez tak mi sie wydaje. Owszem, delikatnie rusza prawą ręką, ale to wskutek tego, ze nagle przednie koło zrobiło się miękkie i mu na uciekło lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 a mi się wydaje że jednak pierwszy był uślizg... potem ruchy kierownika to tylko konsekwencja uślizgu Skłaniam się ku tezie qurima. Kilka razy obejrzałem, minimalnie gość odjął gazu wpierw. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) Odświeżę. Na filmiku z highside przed uślizgiem słychać tarcie jakiegoś metalowego elementu o jezdnie. Podejrzewam, że biker wystraszył się tarcia podnóżkiem i dalej już poszło. Jak zaczynałem przygodę z CBR to też się nie składałem na kolano w winklach :) Na torze w Kisielinie nawet udało mi się poprzycierać kant owiewki przy pługu. Na trasie do Szklarskiej Poręby z kolei slider na bucie obtarłem. Dziwne uczucie hehe można się wystraszyć, niedoświadczony biker może właśnie przez to glebe zaliczyć Edytowane 5 Stycznia 2011 przez Grzester Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.