Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

ok w takim razie dzięki za pomoc, dziś kupie nowy :)

Jak założysz nowy to sprawdz i podaj jakie masz ładowanie jestem ciekaw jakie będzie na nowym regulatorze

 

Czemu w VTR 1000 F rocznikach np.2002 do 2005 są różne zegary z cyfrowym wyświetlaczem co pokazuje temp.itp. i analogowe co jest wskazówka. Wiem że modernizacja vtr była od 2001roku i chyba wszystkie powinny mieć te cyfrowe wyświetlacze po tym roku a tak nie jest.Czy ktoś się orientuje dlaczego tak jest i jakie dokładnie były zmiany zrobione po 2001roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok w takim razie dzięki za pomoc, dziś kupie nowy :)

Jak założysz nowy to sprawdz i podaj jakie masz ładowanie jestem ciekaw jakie będzie na nowym regulatorze

 

Czemu w VTR 1000 F rocznikach np.2002 do 2005 są różne zegary z cyfrowym wyświetlaczem co pokazuje temp.itp. i analogowe co jest wskazówka. Wiem że modernizacja vtr była od 2001roku i chyba wszystkie powinny mieć te cyfrowe wyświetlacze po tym roku a tak nie jest.Czy ktoś się orientuje dlaczego tak jest i jakie dokładnie były zmiany zrobione po 2001roku.

Były zmienione zegary

Powiększony zbiornik paliwa

Ale czemu w tym samym roczniku 2002 np. są dwie wersje zegarów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok w takim razie dzięki za pomoc, dziś kupie nowy :)

Jak założysz nowy to sprawdz i podaj jakie masz ładowanie jestem ciekaw jakie będzie na nowym regulatorze

 

Czemu w VTR 1000 F rocznikach np.2002 do 2005 są różne zegary z cyfrowym wyświetlaczem co pokazuje temp.itp. i analogowe co jest wskazówka. Wiem że modernizacja vtr była od 2001roku i chyba wszystkie powinny mieć te cyfrowe wyświetlacze po tym roku a tak nie jest.Czy ktoś się orientuje dlaczego tak jest i jakie dokładnie były zmiany zrobione po 2001roku.

Były zmienione zegary

Powiększony zbiornik paliwa

Ale czemu w tym samym roczniku 2002 np. są dwie wersje zegarów

 

Bo pewnie ktos sciemnia z rocznikiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hejka od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem VTR 1000 F 1997rok, motocykl naprawdę fajnie jezdzi ale zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie spalanie ale nie chodzi mi o ilosc spalanego paliwa tylko ile go zostaje niespalonego, po ok 150 kilometrach zapala sie rezerwa, 25 kilometrow pozniej motocykl sie dusi i gasnie nie da sie go odpalic, wiec pcham na stacje a tu 13,84 litra wchodzi, olalem temat, wczoraj troche polatalem moto zaczelo sie krztusic wiec chyc na stacje coby znowu nie pchac i co 14 litrow... z tego co wiem ten rocznik mial zbiornik 15,5 litra wiec gdzie do cholery sie podziała reszta paliwa ....

Moze ktos miał taki problem zna go lub ten typ tak ma ??

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem VTR 1000 F 1997rok, motocykl naprawdę fajnie jezdzi ale zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie spalanie ale nie chodzi mi o ilosc spalanego paliwa tylko ile go zostaje niespalonego, po ok 150 kilometrach zapala sie rezerwa, 25 kilometrow pozniej motocykl sie dusi i gasnie nie da sie go odpalic, wiec pcham na stacje a tu 13,84 litra wchodzi, olalem temat, wczoraj troche polatalem moto zaczelo sie krztusic wiec chyc na stacje coby znowu nie pchac i co 14 litrow... z tego co wiem ten rocznik mial zbiornik 15,5 litra wiec gdzie do cholery sie podziała reszta paliwa ....

Moze ktos miał taki problem zna go lub ten typ tak ma ??

Witam czym wcześniej jezdziłeś morzesz powiedzieć jakie różnice widzisz między tymi motocyklami a vtr Ja też mam to moto od miesiąca 2002rok ale jeszcze go dobrze nie przepaliłem i nie wiem jak z tym paliwem jest ale tak czytałem że po 150 kilametrach trzeba szukać stacji cpn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka od kilku tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem VTR 1000 F 1997rok, motocykl naprawdę fajnie jezdzi ale zastanawia mnie jedna rzecz, mianowicie spalanie ale nie chodzi mi o ilosc spalanego paliwa tylko ile go zostaje niespalonego, po ok 150 kilometrach zapala sie rezerwa, 25 kilometrow pozniej motocykl sie dusi i gasnie nie da sie go odpalic, wiec pcham na stacje a tu 13,84 litra wchodzi, olalem temat, wczoraj troche polatalem moto zaczelo sie krztusic wiec chyc na stacje coby znowu nie pchac i co 14 litrow... z tego co wiem ten rocznik mial zbiornik 15,5 litra wiec gdzie do cholery sie podziała reszta paliwa ....

Moze ktos miał taki problem zna go lub ten typ tak ma ??

Witam czym wcześniej jezdziłeś morzesz powiedzieć jakie różnice widzisz między tymi motocyklami a vtr Ja też mam to moto od miesiąca 2002rok ale jeszcze go dobrze nie przepaliłem i nie wiem jak z tym paliwem jest ale tak czytałem że po 150 kilametrach trzeba szukać stacji cpn.

 

 

Wczesniej byl SV 650 najwazniejsze roznice to moc i moment i zabawa innym zakresem obrotow, spalanie mam na poziomie 8 litrow ale zastanawia mnie czemu nie moge spalic paliwa do konca tylko zostaje mi jeszcze sporo w zbiorniku...

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda kurna ... te 1,5 litra sporo daje ;)

 

A wiec Panowie oraz Panie, w dniu dzisiejszy zajechałem do osławionego już Edzia celem poprawiania głosu mojej nowej maszynki ;) jakaś niemota wcześniej zamiast zrobić z tłumikiem coś normalnego to wywierciła dziury i zostawiła tak sobie, ani to ładnie nie brzmiało ani nie wyglądało (Edzio mi dziś mówił ze są motocykle w których to ładnie brzmi ale VTR do nich nie należy). Z racji tego ze robota miała zająć jakiś czas, poszedłem na 5 godzinny spacer po okolicy, zjadłem placka i zadzwonił Edzio ze mogę wracać gotowe !! nabrałem wiatru w żagle i czym prędzej pokonać 5 kilometrów drogi powrotnej ;)

 

Przybyłem zobaczyłem i widzę ze te paskudztwa na końcu tłumika zniknęły i nie wystają już żadne kikutki, to dziarsko kluczyk w dłoń odpalam, parsknęła na mnie grubym basem i mruczy jak moja SylVia na leosiach tylko donośniej i z dwóch rurek, Edzio powiedział ze najwięcej się dowiem jak się przejadę wiec się spakowałem ładnie podziękowałem, i hyc na moto, ruszam a ze blotko itp to się skupiam na drodze a nie na dźwięku :P wyjechałem na asfalt i dodaje pomału gazu... na plecach ciary a ziemia się trzęsie, basu dużo, donośnie ale bez ryku po prostu miód dla ucha teraz przyjemnością jest jechać 90 i się delektować niskim zakresem obrotów, dojechałem do pierwszego skrzyżowania światełka itp czerwone się świeci wiec zwalniam silnikiem, i słyszę salwy wystrzeliwane wprost w przechodniów ludzie obracają się z daleka i patrzą w niebo, to był ten efekt którego oczekiwałem, teraz przy stałej 130 nie słychać wydechu ani silnika (gdzie wcześniej nawet przy 180 rozrywało banie), pozostał mi do zrobienia ostatni test TUNEL i to wykonałem wracając od Znajomego który dobrze slyszał moje moto ;) każde gwałtowne dodanie gazu można przyrównać do uderzenia gromu, a każdy wystrzał z tłumika powoduje trzęsienie się murów tunelu, od razu mam wrażenie ze ludzie przede mną uciekają :P

epopeja mi wyszła z tego straszna, ale ma takiego bana na gębie że ciężko to opisać

 

Potrzebujesz wydechu a nie chcesz zbankrutować wal do Edzia ;)

Edytowane przez Notturno SV

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda kurna ... te 1,5 litra sporo daje ;)

 

A wiec Panowie oraz Panie, w dniu dzisiejszy zajechałem do osławionego już Edzia celem poprawiania głosu mojej nowej maszynki ;) jakaś niemota wcześniej zamiast zrobić z tłumikiem coś normalnego to wywierciła dziury i zostawiła tak sobie, ani to ładnie nie brzmiało ani nie wyglądało (Edzio mi dziś mówił ze są motocykle w których to ładnie brzmi ale VTR do nich nie należy). Z racji tego ze robota miała zająć jakiś czas, poszedłem na 5 godzinny spacer po okolicy, zjadłem placka i zadzwonił Edzio ze mogę wracać gotowe !! nabrałem wiatru w żagle i czym prędzej pokonać 5 kilometrów drogi powrotnej ;)

 

Przybyłem zobaczyłem i widzę ze te paskudztwa na końcu tłumika zniknęły i nie wystają już żadne kikutki, to dziarsko kluczyk w dłoń odpalam, parsknęła na mnie grubym basem i mruczy jak moja SylVia na leosiach tylko donośniej i z dwóch rurek, Edzio powiedział ze najwięcej się dowiem jak się przejadę wiec się spakowałem ładnie podziękowałem, i hyc na moto, ruszam a ze blotko itp to się skupiam na drodze a nie na dźwięku :P wyjechałem na asfalt i dodaje pomału gazu... na plecach ciary a ziemia się trzęsie, basu dużo, donośnie ale bez ryku po prostu miód dla ucha teraz przyjemnością jest jechać 90 i się delektować niskim zakresem obrotów, dojechałem do pierwszego skrzyżowania światełka itp czerwone się świeci wiec zwalniam silnikiem, i słyszę salwy wystrzeliwane wprost w przechodniów ludzie obracają się z daleka i patrzą w niebo, to był ten efekt którego oczekiwałem, teraz przy stałej 130 nie słychać wydechu ani silnika (gdzie wcześniej nawet przy 180 rozrywało banie), pozostał mi do zrobienia ostatni test TUNEL i to wykonałem wracając od Znajomego który dobrze slyszał moje moto ;) każde gwałtowne dodanie gazu można przyrównać do uderzenia gromu, a każdy wystrzał z tłumika powoduje trzęsienie się murów tunelu, od razu mam wrażenie ze ludzie przede mną uciekają :P

epopeja mi wyszła z tego straszna, ale ma takiego bana na gębie że ciężko to opisać

 

Potrzebujesz wydechu a nie chcesz zbankrutować wal do Edzia ;)

Czy to są orginalne wydechy po przeróbkach czy jakieś nowe jaka cena za to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Yuby sie tak nakreca od pytan o SP to i ja zapytam o zapadke przy wlocie powietrza, jest po prawej stronie i czy ona ma byc otwarta czy zamknieta, w serwisówce chyba byla mowa o tym ze ona otwiera sie powyzej pewnych obrotów (3000 chyba). jak to wyglada u was?

 

Jeszcze pytane odnosnie oleju. Yuby wiesz jaki olej był lany przed twoja kadencja?

Edytowane przez Robbson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Korzystajac ze slonecznego popoludnia, zamiast pojezdzic, wymienilem uszczelniacze w zawieszeniu, bo po zimie jeden zaczal sie pocic, a ostatnio jak to zlekcewazylem, to mialem jeszcze klocki hamulcowe do wymiany, bo sie tak rozcieklo :icon_mrgreen:

W sumie szybko poszlo, 1,5 godzinki i gotowe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekiedy w mojej VTR na wolnych obrotach przerwie jakby jeden gar aż potrafi zgasnąć.Przy obrotach jeżdżąc nic się nie dzieje chodzi normalnie nigdy nie kichną ani nie strzelił w tłumniki miał ktoś coś podobnego morze.Myśle żeby świece wymienić jakby gaźnik był brudny to by przerywało lub strzelało na obrotach też.Co myślicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...