zbyhu Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Czolem! Ja nie pali z kopa, a na pych tak, to jest na 100% wg. mnie akumulator.probuj go podladowac, to moze wtedy bedzie lepiej.Jak pchasz, to juz pradnica produkuje na tyle pradu, by wzbudzic iskre, a z kopa nie dostarczysz akiej energii, by moto odpalilo. Ta energie motor czerpie normalnie z akusa...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 14 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 ja jezdzilem na aku (zwykly za 50 zeta) ktory ma 5 lat :) i nadal spoko ecia palila bez problemow z 1 kopa wymienilem go bo nie wyrabia ladowanie w miescie i zaczynal sie robic siarczany osad na klemie plusowej co oznaczalo ze nadszedl juz czas jego agoni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 14 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2004 Podladuj porzadnie akumulator i wtety sprobuj odpalic z kopniaka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 15 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2004 To jest na bank akumulator podładuj go albo podłacz inny np. z auta tylko zeby był 12V.A co do kupna nowego to do 50zł w MZ w zupełnosci wystarczy. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Posłuchałem waszej rady z zmienilem akumulator na nowy. Niestety problem nie został do końca usunięty. gdy motor jest zimny to nie mogę go odpalić na kopa. Gdy go wtedy zapcham i przejade sie kilka metrów i silnik złapie troche temperatury to etka po zgaszeniu zapala za kazdym razem na kopniaka. O co może chodzić? macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 -ciagnie lewe powietrze albo miedzy gaznikiem a cylindrem, lub z simeringa od strony alternatora-zle wyregulowany gaznik napisz czy utrzymuje obroty na biegu jałowym pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 właśnie to też tochę nawala, bo wcześniej nie było problemów ze staniem na luzie a teraz zdaża się jej zgasnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 26 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 ja tez mysle ze to gaznik, wyreguluj poziom paliwa (jes bardzo wazny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 jezeli nie trzyma obrotów to lewe powietrze lub gaznik albo to i to pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 Jeszcze podpowiedź przydałaby się jak naprawić te usterki. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 26 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2004 jak ciagnie lewe powietrze miedzy gaznikiem a cylindrem to musisz kupis lub zrobic nowe uszczelki, które mozesz troszke posmarowac silikonem albo mozesz uzyc samego sylikonu pamietaj ze ten czarny dystansik z twozywa sztucznego miedzy cylindrem a krućcem ssania musi zostac (izoluje gaznik od cylindra)natomiast jezeli jest to simering na wale od strony alternatora to poprostu musisz go wymienic, a co do regulacji gaznika poczytaj wczesniejsze posty bo taki temat juz był pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.