To_masz Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam ponownie, parę dni mnie nie było- wróciłem. Przy kręceniu kierownicą żadnych drgań gazu, linki sprawdziłem, obie w porządku- nie są za bardzo naciągnięte, nic nie zahaczają (wymienione były w czerwcu na nówki sztuki). W niedzielę jeździłem: obroty zaczynają skakać dopiero po 10-15 minutach jazdy, wtedy nawet z wysokich podczas jazdy nie schodzi płynnie tylko potrzebuje dłuższej chwili. Dodatkowo przy szybkim maksymalnym odkręceniu manetki zaczyna prychać.. może lewe powietrze łapie? jak myślicie? dzięki za dotychczasowe podpowiedzi, czekam dalej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemyslaw912 Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam, pacjent- Bandit 600, przebieg 68000km. objawy- zatrzymuję się np. na światłach, wrzucam luz, a sprzęt sam często "podskakuje" ponad 2000 obr i tak sobie je nierówno trzyma. Ssanie wyłączone, sprzęt ciepły. Obroty wracają do swoich naturalnych(ok.1400) gdy manetkę dociskam mocno w stronę odwrotną do odkręcania gazu. Serwis gaźników był robiony ok. 6000 km temu. Recepta? Pomysły co to może być? Na pewno wina leży po stronie układu zasilania, ja proponuję zrobić kompleksów-kę i przy okazji sprawdzić króćce ssące i przepustnice(czy nie mają luzów) i powinno być dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 A czy masz jakis minimalny luz na rollgazie nim linka zacznie ciagnac ? Z tego co piszesz wyglada to na lewe powietrze ( niedokladnie zalozone opaski zaciskowe, puszczajace kolektory ssace ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_masz Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Tak, jest delikatny luz na rollgazie zanim linka zacznie ciągnąć. Co do lewego powietrza- jak najlepiej się zabrać do sprawdzenia tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa2 Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Być może linka nie wraca całkowicie z powodu: 1] przyczyna w manetce 2] zardzewiały pancerz linki 3] słaba sprężyna przy dźwigni gazu, do której mocowana jest linka pociągająca przepustnice w rejonie silnika 4] przetarty/pęknięty drucik linki w pancerzu - zadzior Najpierw sprawdź pkt 3. Na postoju dodaj gazu i sprawdż czy dźwignia z linką przy silniku wróciła na swoje miejsce. Pociągnij dźwignię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.