czarekmbx Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/75d2101170939b12.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34248b4a1a138a4c.html Resztki tłoka znalazły się pomiędzy polówkami wału i zablokowały silnik. Silnik został przepałowany na zimno i się zrobiło :banghead: tylko czy przez to tłok mógł się ułamać? Gładź cylindra nienaruszona, wiec tylko kupie nowy tłok z pierścieniami tylko teraz gdzie kupić i jaki polecacie? Następny problem: przy szybkiej zmianie biegów trójka nie wchodzi tylko wbija się luz, następne podciągnięcie dźwigni powoduje wbicie 4, czyli z 2 na luz z luzu na 4. Przy spokojnej zmianie biegów takie coś nie ma miejsca, biegi wchodzą gładko i bez zgrzytów, wodziki są proste i nie wytarte, co może być nie tak? Kolejny: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/11d7257d73ea91ea.html W gaźniku od strony filtra powietrza ten mały otworek nie ma pełnego prześwitu, widać tak tak jakby pozostałość po odlewie, usunąć ja czy pozostawić tak jak jest? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 z tym tłokiem to tak jest jak ma dość, nic specjalnego dlatego zaleca się wymienić po jakimś przebiegu a nie kiedy przestanie jeździć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ładnie rozwaliło.. co do tłoka to może z Almotu ? a co do biegów to trzeba by wymienić wodziki ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Tłok dostał z korby w dolnym położeniu i się narobiło. Pewnie jest trochę dłuższy niż oryginalne tłoki, stąd taka kupa wyszła. Tłoki dostaniesz tylko współczesne raczej więc wyboru wielkiego nie masz. Almot albo Impex z mojej mieściny. Chyba że będziesz polował na fabryczny tłok, czasem się pojawiają na allegro ale rzadko. Jakbyś chciał to mam 2 nowe, nie używane, fabryczne głowice ZMD do WSK175. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Same wodziki w niczym nie pomogą. A tłok szlag trafił nie dlatego ze był za długi tylko dlatego że ktoś nie poprawnie złożył ten silnik a dokładnie skopał pasowanie tłok sworzeń panew. Dalej składaj silnik młotkiem to więcej takich rzeczy zobaczysz. Gaźnik wymień na ikova od jawy 350 TS, tylko broń cie panie boże nie od CZ 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 qurim, dzięki ale nie potrzebuję :biggrin: wueska, ja ten silnik mam pierwszy raz na stole także ja nic w nim młotkiem nie składałem i nie wiem skąd takie przypuszczenie, że ja tak robię :banghead: Na tym tłoku było zrobione sporo km i nic się nie działo dopiero teraz się posypał, a tłok to chyba nawet jest jeszcze oryginał wiec nie ma mowy o tym żeby był dłuższy jakiś. Będę próbował polować na oryginał tłok. wueska napisz dokładniej co masz na myśli z tym pasowaniem tłok sworzeń panew, żebym teraz ja takiego błędu nie popełnił bo będzie kiszka. Gaźnika nie będę zmieniał bo ten jest ok, no chyba że jawowski jest jakiś lepszy?? Co do tych biegów, rozebrałem cały ten automat i jedna rzecz mnie zdziwiła, czy w na tym wałku od biegów nie powinno być jakieś tulejki żeby to w miarę z małym luzem wchodziło w karter? Bo ja nic takiego nie mam i otwór w karterze jest sporo większy niż średnica wałka, czy tak ma być? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Skrzynia biegów-> winne sprzęgła kłowe. Pasowanie sworzeń w tłok ma wejść siła kciuka, panew z brązu rozwiercona dopiero po zaprasowaniu w główkę korby. Oddaj to jakiemuś tokarzowi to wtedy będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 No i właśnie palcami nie mogłem wypchać sworznia :banghead: musiałem użyć śruby i tulejki i dopiero poszło. Co do sprzęgieł kłowych, nie są zdarte i na oko widać że trzymają jakiś tam mały kąt. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Skoro bieg wyskakuje to innej możliwości nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Nie czytasz ze zrozumieniem albo ja opisałem to niewyraźnie. Napisałem, że gdy chce wbić 3 to wpina się luz i to chyba ten miedzy 3 a 4 biegiem bo po ponownym podniesieniu dźwigni do góry wpina się 4, nie ma tak że wepnę 3 jadę i mi wyskakuje. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Bieg wyskakuje po prostu zbyt duże obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasakigpx Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 daj pare fotek tej skrzyni biegów i miejsca brakującej tulejki zdjęcie po 1 może tam było łożysko igiełkowe jak w cz 350 albo po 2 na wałkach zębatek skrzyni biegów łożyska są stare i mają luzy sprzęgła {zrób zdj tarcz sprzęgłowych ,mocowań} może rozwaliło łożysko igiełkowe dlatego też tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c42a7b687f558466.html Tu widać szczelinę między wałkiem a otworem w karterze, wałek ma 12 a otwór 16mm, ma być tam tulejka? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 powinna być miedziana tulejka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Jak już to na pewno nie miedziana i z tego co pamiętam to miedzy wałek zmiany biegów a karter wchodzi wałek kopnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.