Skocz do zawartości

Drugi tlok rozwalony lc2 80


Ziuteek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I co on ma zrobić tym wodnym ? Nawet 1200 ledwo by to ruszyło. 400 albo 600 (jeśli znajdzie) i tylko po fazie przeciągnąć.

po pilniku mogą być ostre zakonczenia ... a papierem wodnym to zgładzi a jaki problem widzisz zeby znaleść papier wodny 400 ?? w każdym sklepie z farbami dostanie. a co do luzu na korbie góra dół jest niedopuszczalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok i tak masz do wymiany, więc i szlif musisz zrobić. Ja na Twoim miejscu nie bawił bym się w żadne pilniki, papierki wodny tylko jak będziesz miał cylinder w zakładzie to przy okazji szlifu powiesz im co się dzieje z tłokami i zrobią Ci tą faze lepiej i szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pilniku mogą być ostre zakonczenia ... a papierem wodnym to zgładzi a jaki problem widzisz zeby znaleść papier wodny 400 ?? w każdym sklepie z farbami dostanie. a co do luzu na korbie góra dół jest niedopuszczalny.

 

Nie sądziłem, że są wodne o tak małej (dużej?) gradacji. Mimo wszystko dając komuś taką radę warto podać jakąś konkretniejsza wartość, bo tak jak ja może nie wiedzieć i będzie zasuwał 2000 a potem powie, że nie ma efektów :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko o to chodzi panowie ze ten cylinder byl po szlifie i zrobione jest na nim z 800km, czyzby ci co robili szlif zle go wykonali?

Bo szoda mi go szlifowac jak byll szlifowany a tak wogole to ma juz VI szlif, czy nie wystarczy w zakladzie przyfrezowac okna..

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Red-Green, nowy co... ? Całą nową górę nie ma sensu. Ziuteek idź najpierw do warsztatu a potem zadawaj pytania bo od samego pisania nic nie naprawisz. Niech Ci zmierzą gładź czy nadal trzyma 50,50mm na całej długości a potem zapytaj czy zfazują okna dolotowe i wydechowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wiec ogladnalem dzis cylinder bardzo dokladnie i powiem wam ze poprzedni wlasciciel mnie wyruchal bez mydla..... szlifu to tam dawno nie bylo, jest wyczowalny prog i cylinder jest jajo.... czyli dlatego zlapal pierscien pewnie..

 

korba tez nie jest w dobrym stanie wiec bede robil remont,, gdzie dostane korbe? kto mi zrobi wal?

 

jesli nie wyjdzie nawet ostatni szlif to gdzie moge zatulejowac cylinder i jaki koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...