Patryk_mx Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 jaki jes dopuszczalnny luz na korbie? bo lekko go wyczowam gora dol dodam ze jej nie slychac na pelnych jak i na niskich obrotach Żaden, każdy wyczuwalny luz góra-dół na korbie kwalifikują natychmiastowo do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 aha może nie być bo mtx to nie dt weź pilnik i po rancie a potem delikatnie papierem wodnym I co on ma zrobić tym wodnym ? Nawet 1200 ledwo by to ruszyło. 400 albo 600 (jeśli znajdzie) i tylko po fazie przeciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 I co on ma zrobić tym wodnym ? Nawet 1200 ledwo by to ruszyło. 400 albo 600 (jeśli znajdzie) i tylko po fazie przeciągnąć. po pilniku mogą być ostre zakonczenia ... a papierem wodnym to zgładzi a jaki problem widzisz zeby znaleść papier wodny 400 ?? w każdym sklepie z farbami dostanie. a co do luzu na korbie góra dół jest niedopuszczalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Tłok i tak masz do wymiany, więc i szlif musisz zrobić. Ja na Twoim miejscu nie bawił bym się w żadne pilniki, papierki wodny tylko jak będziesz miał cylinder w zakładzie to przy okazji szlifu powiesz im co się dzieje z tłokami i zrobią Ci tą faze lepiej i szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 po pilniku mogą być ostre zakonczenia ... a papierem wodnym to zgładzi a jaki problem widzisz zeby znaleść papier wodny 400 ?? w każdym sklepie z farbami dostanie. a co do luzu na korbie góra dół jest niedopuszczalny. Nie sądziłem, że są wodne o tak małej (dużej?) gradacji. Mimo wszystko dając komuś taką radę warto podać jakąś konkretniejsza wartość, bo tak jak ja może nie wiedzieć i będzie zasuwał 2000 a potem powie, że nie ma efektów :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) w sumie tak ; ) masz racje , ale jak cos to takie papierki są: ) Edytowane 12 Listopada 2010 przez Szoti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 (edytowane) Tylko o to chodzi panowie ze ten cylinder byl po szlifie i zrobione jest na nim z 800km, czyzby ci co robili szlif zle go wykonali? Bo szoda mi go szlifowac jak byll szlifowany a tak wogole to ma juz VI szlif, czy nie wystarczy w zakladzie przyfrezowac okna.. Edytowane 12 Listopada 2010 przez Ziuteek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jeśli cylinder nie jest porysowany tj nie ma pionowych rys, nie zrobiło się jajo i wymiar pozwala na zastosowanie takiego samego tłoka to wystarczy tylko przehonować cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 moze kup nowy? jak mialem xp6 to zalozylem caly nowy zestaw i drogie to nie bylo a motor jak go dlugo mialem tak dobrze nie chodzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Red-Green, nowy co... ? Całą nową górę nie ma sensu. Ziuteek idź najpierw do warsztatu a potem zadawaj pytania bo od samego pisania nic nie naprawisz. Niech Ci zmierzą gładź czy nadal trzyma 50,50mm na całej długości a potem zapytaj czy zfazują okna dolotowe i wydechowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Jest Wyczuwalny próg ?? najlepiej było by zmierzyć średnice cylindra mikrometrem i wtedy jak średnica będzie 50,50 to kupuj tłok daj do frezowania okna Ew. honowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A nie czasem średnicówką ? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 mikrometr też jest; )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Mikrometrem nie zmierzysz średnic wewnętrznych otwór, od tego jego średnicówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Panowie a wiec ogladnalem dzis cylinder bardzo dokladnie i powiem wam ze poprzedni wlasciciel mnie wyruchal bez mydla..... szlifu to tam dawno nie bylo, jest wyczowalny prog i cylinder jest jajo.... czyli dlatego zlapal pierscien pewnie.. korba tez nie jest w dobrym stanie wiec bede robil remont,, gdzie dostane korbe? kto mi zrobi wal? jesli nie wyjdzie nawet ostatni szlif to gdzie moge zatulejowac cylinder i jaki koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.