crossowiec Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 dzięki Panowie za wyjasnienie :) no to już tak odnośnie dokonania aktu zakupu, Cebry czy Gixa, to na co zwrócić szczególną uwagę w tych dwóch maszynach, wiadomo że praca silnika, ew wycieki, stan napędu, opon, zgodność numerów w papierach i czy nie jest dwuśladem, ale mam na myśli takie newralgiczne punkty, takie punkty G :D tych dwóch sprzętów, że jeśli coś miało by być nie tak to właśnie tam :) jak np. w zx6r pękające główki ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 przy 110 motor się grzeje nie możliwe pewnie wszystko go bolało. jak chcesz choć trochę turystyki pouprawiać i po mieście się kręcisz bierz sc33. w trasie ja docenisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 właśnie, tez jestem tego zdania, miał nie małe boleści pewnie ten silnik i dlatego takie rzeczy się działy, w zdrowej maszynie to raczej mało możliwe Dr.Artur nie ukrywam turystyki trochę będzie, jakieś dłuższe wypady, mam taki swój prywatny raj na ziemi :D jakieś 200km od mojego miejsca zamieszkania, więc tak raz na jakiś czas się tam wyskoczy, do tego jakieś mazury,góry, może nad morze :D nie wykluczam też wyprawy do Czech bo już się rodzi pomysł a każdy jeszcze bez sprzętu hehe :) no i po mieście też na pewno troszkę się pokręcę, chociaż raczej właściwe nazewnictwo to mieścina :) taka większa wioska :) więc dramatu nie będzie Gixer się sprawdzi w tego typu podbojach? mówisz że lepsza Cebra będzie? kurcze to jest problem właśnie, najlepiej było by się karnąć tymi dwoma, i wiedział bym mniej więcej jak sie czuje w siodle jednego i drugiego...ale nikt nie ma w najbliższej okolicy ani gixa ani cebry :/ poza tym zima idzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 sporo k1 600 latałem jak dla mnie to nie wygodne blisko kiera nogi w gore. tl tym się rożni ze chociaż ma kiere dalej- ja tak wole. a cbr jak na sporta jest wygodna, zresztą jak coś kupisz zawsze możesz to sprzedać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ile masz wzrostu ? no niby tak zawsze można sprzedać ale wolał bym jednak wybrać dobrze i użytkować :) a nie pozbywać się zaraz, bo np nie dowiedziałem się wystarczająco dużo i kupiłem niewygodny motocykl :D a myślę że nawet w chwili zakupu przejażdżka na krótkim dystansie nie uzmysłowi mi tak naprawdę wygody danego sprzętu, poza tym wtedy będę zapewne prowadzony euforią i podnieceniem nabywania sprzęta, raczej nie w głowie mi będzie rozmyślanie jak to będzie w trasie :D wiadomo jak jest przy zakupie jak człowiek tyrał na te moto i odlicza tylko czas kiedy będzie już w garażu :) dla mnie motocykl to jak dla niektórych może narodziny dziecka :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Gixer się sprawdzi w tego typu podbojach? mówisz że lepsza Cebra będzie? Jak masz ochotę bawić się w turystę to oczywiście, że lepszy będzie Fajer :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Jak masz ochotę bawić się w turystę to oczywiście, że lepszy będzie Fajer :) fakt do turystyki na pewno, bo wygodniejszy może być, chociaż tego nie wiem pod kątem mojej osoby :) może tak zbyt turystycznie przedstawiłem swoją wizje:D oczywiście nie wygląda to tak że będę bawił się w turystę na ścigaczu, minął bym się z powołaniem :) ale tak w sezonie wyjdzie parę wypadów dłuższych, jak pisałem wcześniej... więc myślę że mimo wszystko na gixerze dam rade zrobić takie trasy, no i żwawiej będzie można je pokonać niż na cebrze jednakże jak bym nie jeździł sportowo czy turystycznie to nadal cebra ma 130 a gixer 147 koników :D to przemawia cholera wszystko się sprowadza chociaż do tego żeby posadzić swój kuper na jednym i drugim i sprawdzić jak się czuje w siodle, aczkolwiek wydaje mi się że tak drastycznej różnicy nie odczuję, w wygodzie, i trasa nie straszna będzie czy to na jednym czy na drugim w zależności co znajdę godnego... Panowie ale odnośnie tych punktów wrażliwych w dwóch sprzętach, bo ominęliśmy trochę zagadnienie, jeśli ktoś mógłby napomnieć co jest charakterystyczną bolączką obydwu sprzętów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ja mam 180cm i ważę 100kg ps cbr sc33 nie długo będzie klasykiem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 to z pewnością :) już jest legendą ta maszyna, w pełni zasłużyła na słowa uznania, jakość i niezawodność plasują ją na 1st place :) ja mam 175 i 68 zbitej masy :) więc mam nadzieje że czy to na gixie czy na cebrze odnajdę swoją pozycję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Jeden kumpel (z tych najlepszych) smiga juz pełne 3 sezony SC33, mówi , ze by chetnie coś zmienil, ale ikarusa typu XX, Haya nie chce, a nowe sporty są za filigranowe i jakies takie zbyt kosmiczne dla niego wiec zazwyczaj na koniec sezonu słysze "ee jeszcze conajmniej jeden na Bladym" sprzęt zadbany pomimo czestego gumowania, dostał niedawno bi xenony i nadal cieszy swego właściciela kulturą pracy i niezawodnością, Rafał narzeka jedynie na niewygodne siedzisko w dłuższej trasie ... Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 RudyXJ dzięki za info od kolegi :) no nie ma się co dziwić, Cebra bardzo wdzięcznym sprzętem jest, skoro służy mu bezawaryjnie a na pewno tak jest to nie pali mu się ze zmianą motocykla, skoro już któryś sezon na niej śmiga to zna na pamięć ten sprzęt, widać odwdzięcza się bezawaryjnością. wybór jest trudny nie ma co, bije się z myślami codziennie co wybrać żeby nie pluć sobie w twarz później, aczkolwiek nigdy nie wiadomo co się trafi bo nie wiadomo do końca w jakich rękach i jakim sposobem było moto użytkowane, czy to Gixer czy Blady...trzeba będzie szeroko otworzyć oczy przy oględzinach i zabrać kogoś kto będzie mi wylewał na głowę wiadro zimnej wody jedno za drugim, wtedy może się uda ciągle martwi mnie sporo mniejsza ilość KM w Cebrze, czy aby za szybko nie skończy się radość z odkręcania manetki ... kurcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 ciągle martwi mnie sporo mniejsza ilość KM w Cebrze, czy aby za szybko nie skończy się radość z odkręcania manetki ... kurcze A to będzie Twoj pierwszy szosowy sprzęt ?? Bo jeśli tak to mocy będzie aż za dużo :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 w zasadzie tak, kiedyś tj. ok 3 lata temu jeździłem chwile XJ600 Diversion, ale sprzęt nie był mój, poza tym dla mnie to nie jechało że tak powiem, słaba maszyna troszkę. na CRce 250 którą niedawno sprzedałem przejeździłem cały sezon, od małego bajtla jeździłem i jeżdżę czasami do tej pory wsk 125 :) którą od nowości mamy...nie lubię pół środków wiem że wiele osób kupuje najpierw jakieś gs500, później 600, dopiero za jakiś czas coś jeszcze mocniejszego... nie chcę zmieniać maszyn jak rękawiczek tylko kupić mocny sprawny sprzęt który mi posłuży i w którym nie zabraknie mocy, aczkolwiek to i tak kwestia czasu...dlatego porównując Bladego do Gixera martwię się że Blady nie da mi tyle radości co Gixer..... ciekawi mnie fakt jak oba motocykle wypadają pod względem elastyczności na każdym biegu, ma ktoś takie dane bo w necie nie znalazłem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Stary sie przejmujesz. To tylko motocykl i aż. Przyspieszasz momentem, a te wartości są porównywalne w obydwu motocyklach. Kwestie mocy odstaw jeśli to tak strasznie zajmuje Twoją głowe. Musisz w końcu przestać teoretyzować, bo tak można bez końca. Jedź, oglądaj, przymierz sie, przejedź i bierz! Nie ma innej recepty. Obydwa motocykle są zajebiste! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Pogoda z du*y, więc każdy się nudzi na swój sposób... A więc można sobie pogadać, nieprawdaż? Wykresów trzeba poszukać, leciwe trochę maszyny więc będzie trzeba głębiej przeszukać Pana Google :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.