Skocz do zawartości

ts 125r, 91'


lkee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie potrzebuje pomocy.

 

W motorku nie działa mi ...hm...no wlasnie... najlepiej bedzie jak zerkniecie na zdjecie fotka

Dlaczego uważam że nie działa? Z tego co wiem to po przekreceniu stacyjki na ON powino sie pozycjnowac i wydawac z siebie odglos przesuwania sie (nie karzcie mi go opisywac,prosze :wink: ) Nie robi tego. Nic nie slychac a co wiecej po sciagnieciu obudowy nie widac zeby sie cokolwiek ruszalo.

Dlatego chcialem zapytac czy wie ktos moze co z tym mozna zrobic? Na co mozna popatrzec ewentualnie co wymienic?

 

Z gory dziekuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest zawór wydechowy. Powinien działać tak: po włączeniu zapłonu ma sie otworzyć na max. gdy odpalisz zamknąć i po przekroczeniu najczęściej 7tys. otworzyć. Jeżeli nie działa to mógł sie zafajdać nagarem musisz rozebrać i dokładnie wyczyścić. Posprawdzaj też przewody do silniczka sterującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akumulator masz naładowany )?

 

naladowany. Powiedziano mi wlasie ze moze to byc wina akumulatora wiec go wymienilem. Jakis zelowy zakupilem. Ale niestety to nie to :(

 

...musisz rozebrać i dokładnie wyczyścić. Posprawdzaj też przewody do silniczka sterującego.

 

Tak tez zrobie tzn przeczyszcze go ale bylbym wdzieczny jakbys mogl mi napisalc drukowanymi literami o tym silniczku sterujacym. :smile: Jako ze ja stycznosc z motorami mam od autentycznie od miesiaca.

 

A strasznie mi sie to podoba jazda po blotku i staram sie wszystkie usterki sobie robic na biezaco. A to w sumie ostania sprawa jaka mi na ta chwile zostala

 

thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak silnik pracuje i dodajesz gazu to zawór sie rusza ??

 

kwestia moto czy sie pozycjonuje...

 

w dt 125 np zawór zawsze po właczeniu zapłonu sie pozycjonuje nawet jak jest ustawiony prawidłowo to przestawia sie na złe ustawienie i wraca na dobre, jak jest źle ustawiony bo sie np zgasi gaszakiem zamiast stacyjki to tylko przestawia sie w dobre położenie

 

w crm jak zawór jest ustawiony prawidłowo to po właczeniu stacyjki nic sie nie dzieje....

 

masz tam fajny dostęp do zaworu odkręc dekielek odpal moto i zobacz co sie dzieje...

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak w dt robi test jednak jezeli wyciagniesz akumulator i odpalisz to i tak bedzie dzialal. najpierw wyczysc potem sprawdz czy dziala silnik.pusc mu prad.potem zobacz jak dziala silnik wszystkie kable do modulu.jezeli wszystko jest ok mogl zdechnac modol badz cewka ladujaca modol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dodawaniu gazu nic sie nie rusza

 

po weekendzie sprawy wygladaja nastepujaco:

po rozkreceniu dekielka i przekrecenie stacyjki nic sie nie dzieje. Cisza... Pomijam fakt ze przy demontazu ukrecilem jedna ze srub do regulacji ...hehe...:bigrazz: (ma to jakis wplyw na jazde biorac pod uwage ze nie dziala :icon_question: )

Natomiast dostalem sie tez do modulu (musialem sobie poradzic z bakiem ale sie udalo;))

I tu sprawa ma sie dosc dziwnie. Po sprawdzeniu napiec wszystko jest OK a mimo to silniczek nie dziala. I w zasadzie stwierdzilem ze to wina silniczka gdyby nie fakt ze po jego rozkreceniu mechanizm zaczal sie krecic i kreci sie dopoki nie polacze go w calosc. Podejrzewam ze wiecie jak wyglada taki modul. Z jeden strony jest silniczek i sciezki a na drugiej czesci jak plastikowe kolo zebate na ktorym sa miedziane blaszki. Jak modul jest poskaladny do kupy nie dziala. Nastomiast jak delikatnie rozchyle czesci to zaczyna wszysttko dzialac jak nalezy. Tzn tak mi sie wydaje

Moze tak bedzie najprosciej...esli to nie jest jakis duzy koszt - to moze kupie taki nowy(uzywany-sprawny) modul i po sprawie.

Macie moze cos takiego na zbyciu ? I dodatkowo dekielek bo ukrecilem srube :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewidać jakiś nadpalonych styków w silniczku ?? może coś za ciasno skręcone ?

 

Sprawdzalem wszystkie sciezki miernikiem - przejscia sa.

Jakbym chcial poluzowac srubki to mialbym przerwe pomiedzy czesciami w okolicach >5 mm. Takze to raczej odpada - woda, blotko, etc...niekorzystnie wpywa na takie elementy :wink:

 

Jak jest tak rozchylone to widac ze dziala. Przekrecam na ON i ladnie sie pozycjonuje prawo - lewo.

Nie jest to normalne zachowanie i dosc niejasne dlatego zastanawiam sie nad wymiana.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przed wymianą skonsultuj sie z jakimś mechanikiem na miejscu niech zerknie co i jak ; )

Chyba bede musial. Dowiadywalem sie ile kosztuje modul sterujacy. Bagatela okolo 2000 zl. :icon_eek:

 

Eh...wlacze z tematem dalej...

Chetnie przyjmuje sugestie co mozna zrobic jeszcze w temacie

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...