matys210 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Miałem ostatnio moduł w regeneracji w Ostrołęce ponieważ się zjarało coś tam. Po 2 tygodniach dostałem moduł podobno zrobiony i do tego odblokowany. Po zamontowaniu jest iskra, jednakże Dt-tka ciężko pali, a jak zapali pochodzi chwile i gaśnie lub chodzi ale gdy wkręci się do około 4 tys. obrotów to gaśnie. Z tłumika wydobywają się strzały, szumy syczenie. Czy ktoś potrafi wytłumaczyć co jest? Czy to coś z modułem zaworem wydechowym czy może z czymś jeszcze innym? Z góry dzięki za pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Zapłon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus67 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 zawór wydechowy napewno nie.To coś pewnie z zapłonem.Popytaj więcej na yamahadt.info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 23 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ok Tylko że z zapłonem nic nie ruszałem Chodził dobrze wszystko i wql Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Może być tak że się poluzował, albo wody do niego dolecialo, wilgoć. Wszystko jest możliwe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Wyciągnij świece i sprawdź w jaki sposób pojawia się iskra. Moja DT po "odblokowaniu" dostała kompletnego świra ze iskrą. Ewentualnie jeśli to nie moduł to w takim razie cewka zapłonowa lub impulsator się rozleciały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 24 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 No iskra jest strasznie mocna. W sumie właśnie wczoraj miałem rozebrany motor patrzylem na iskre ten zawór i wql. Potem wsszystko skręciłem jeździłem chwile i gasł do około 4 tys. obrotów aż w pewnym momencie na luzie dałem manete do konca i obroty poszły na maxa. I trzymały się tak jednak jak spuscilem manetke i chcialem dac gazu lub też nie motor gasł. Trzeba było przekrecic stacyjke od nowa i dopiero palił inaczej nie było szans zeby zapalił. Jeździłem chwile i było niby ok to wszystko ale wkoncu doszło do tego że wkreci sie na maxa przez chwile i gasnie . I trzeba stacyjke wylaczyc wllaczyc i dopiero zapalic. I teraz mozna jechac do około 5.5 tys obrotów normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys210 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Zadzwoniłem dzisiaj do serwisu i powiedzieli mi aby sprawdzić ładowanie itp. Wie ktoś ile powinno ono wynosić i wql skąd w DT 125 idzie ładowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Tak jak wszędzie 13,8V - 14,4V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.