Skocz do zawartości

DT 125 ciężko pali


matys210
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ostatnio moduł w regeneracji w Ostrołęce ponieważ się zjarało coś tam. Po 2 tygodniach dostałem moduł podobno zrobiony i do tego odblokowany. Po zamontowaniu jest iskra, jednakże Dt-tka ciężko pali, a jak zapali pochodzi chwile i gaśnie lub chodzi ale gdy wkręci się do około 4 tys. obrotów to gaśnie. Z tłumika wydobywają się strzały, szumy syczenie.

 

Czy ktoś potrafi wytłumaczyć co jest? Czy to coś z modułem zaworem wydechowym czy może z czymś jeszcze innym?

Z góry dzięki za pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No iskra jest strasznie mocna. W sumie właśnie wczoraj miałem rozebrany motor patrzylem na iskre ten zawór i wql. Potem wsszystko skręciłem jeździłem chwile i gasł do około 4 tys. obrotów aż w pewnym momencie na luzie dałem manete do konca i obroty poszły na maxa. I trzymały się tak jednak jak spuscilem manetke i chcialem dac gazu lub też nie motor gasł. Trzeba było przekrecic stacyjke od nowa i dopiero palił inaczej nie było szans zeby zapalił. Jeździłem chwile i było niby ok to wszystko ale wkoncu doszło do tego że wkreci sie na maxa przez chwile i gasnie . I trzeba stacyjke wylaczyc wllaczyc i dopiero zapalic. I teraz mozna jechac do około 5.5 tys obrotów normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...