kubcok1 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam,zakupiłem Yamahe YZF 426 z 2002 roku,uszkodzoną okazało sie,że jest krzywa korba,korba do wymiany,tłok do wymiany a co z cylindrem?? Tuleja,nicasil?? i co przy okzaji musze sprawidzić,aby pożądnie przygotować moto do sezonu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Cylinder do pomiarów, sprawdzić zawory, wymienić łańcuch rozrządu i latać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Witam,zakupiłem Yamahe YZF 426 z 2002 roku,uszkodzoną okazało sie,że jest krzywa korba,korba do wymiany,tłok do wymiany a co z cylindrem?? Tuleja,nicasil?? i co przy okzaji musze sprawidzić,aby pożądnie przygotować moto do sezonu. Pozdrawiam Cyliner do pomiarów, o tuleji w tym silniku nawet nie myśl, korba krzywa? z jakiego powodu? przywitała się z zaworami? głowica do kompletnej rozbiórki i kontrola gniazd zaworowych, prowadnic no i oczywiście zamych zaworów, łańcuch rozrządu, kontorla pompy oleju (obu sekcji), sprwadź stan zębatki napędzającej łańcuch rozrządu na wale, łożyska główne wału do wymiany, reszta zależnie od stanu, serwisówka w rękę rozbierać i mierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubcok1 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Cyliner do pomiarów, o tuleji w tym silniku nawet nie myśl, korba krzywa? z jakiego powodu? przywitała się z zaworami? głowica do kompletnej rozbiórki i kontrola gniazd zaworowych, prowadnic no i oczywiście zamych zaworów, łańcuch rozrządu, kontorla pompy oleju (obu sekcji), sprwadź stan zębatki napędzającej łańcuch rozrządu na wale, łożyska główne wału do wymiany, reszta zależnie od stanu, serwisówka w rękę rozbierać i mierzyć. dlaczego o tuleji mam nie myśleć?? korba krzywa,ale nie spotkała sie z zaworami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Generalnie silnik na stół i do remontu i sprawdzenia. Jak będziesz miał jakiś problem zapraszam na pw, miałem taką babcie i remontowałem ją, jestem w miarę na bieżąco z jej bolączkami ;) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 dlaczego o tuleji mam nie myśleć?? korba krzywa,ale nie spotkała sie z zaworami. Bo żeliwo to nie nicasil i ma zbyt niską przewodność cieplną jak na ten silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.