Skocz do zawartości

MZ ETZ 250 - po parunastu km dusi sie


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a co sadzicie o polelektroniku ? zamiast kondesatora wpina sie uklad elektroniczny , mnijesza iskra na stykach przerywacza , wiekszy prad w ukladzie zaplonowym - tylko cena spora 65 -75 zl z wysylka

 

 

dobrze zmasowany, usztywniony i sprawny kondensator posluzy ile trzeba nawet i wiecej bez zagladania do zaplonu, mowia ze w jawach jest klopotliwy zaplon, cale lato nie rozkrecany dekiel, zalewam gaznik i jazda

 

a iskrzenie mloteczek-kowadlo zalezy jeszcze od przerwy na swiecy, wystarczy niecala minuta znecania sie nad nowa swieca zaraz po jej wkreceniu by ta ukradkiem zaczela psuc cala prace silnika , a ciagle edziesz przekonany ze wina nie lezy po jej stronie :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i lipa pany , lipa

 

Modul podlaczylem zgodnie z instrukcja , iska byla piekna , zero luku na przwerywaczu . Niestety po 30 sekundach pracy ,silnik zgasl i brak iskry , tranzystor bardzo mocno sie grzeje po wlaczeniu zaplonu, prawdopodobnie jest zwarty. Teraz pytanie co moglo byc tego przyczyna ? polaczenia zrobilem i zaizolowalem wedle instruckcji , nic mi sie nie zwarlo przypadkowo w trakcie montazu . Sprzedawca twiewrdzi ze ma taki sam modul i zobil juz nim 3 tys km bez awari.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radiator jest , wymienilem spalony tranzystor na mocniejszy o 2A i poki co jest ok , wczoraj pyrkala z 30 min i nic sie nie zjaralo :D

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

niestety wlasnie wrocilem z testow , problem dalej wystepuje :/ . malo mozliwe ze to tlok puchnie , bo cylinder byl tylko cieply. Juz nie mam pomyslu gdzie szukac , wymienie jeszcze simmering pod alternatorem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zaczął się dusić , robiłeś jakieś naprawy czy regulacje ?

 

Poziom pływaka regulujesz na nie wciśniętym amortyzatorku ?

 

Może kończy się łożysko korbowodowe - nie ma jakiś opiłków ?

 

Swieca F 95 ( od malucha ?) , na F100 żaden mój dwusów nie chciał pracować , mimo że taka świeca była zalecana .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po rozmowie ze znajomymn obstawiam jednak tlok ... teraz znalesc dobry tlok do etkli wcale nie latwo , a jak sie trafi to nie tanio.

 

Kupilem ete od znajomego ok 2 tys km po generalce , chodzila ok , ale jak zaczela sie dusic to i jak kombinowalem .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...