szarowiak Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 a co sadzicie o polelektroniku ? zamiast kondesatora wpina sie uklad elektroniczny , mnijesza iskra na stykach przerywacza , wiekszy prad w ukladzie zaplonowym - tylko cena spora 65 -75 zl z wysylka dobrze zmasowany, usztywniony i sprawny kondensator posluzy ile trzeba nawet i wiecej bez zagladania do zaplonu, mowia ze w jawach jest klopotliwy zaplon, cale lato nie rozkrecany dekiel, zalewam gaznik i jazda a iskrzenie mloteczek-kowadlo zalezy jeszcze od przerwy na swiecy, wystarczy niecala minuta znecania sie nad nowa swieca zaraz po jej wkreceniu by ta ukradkiem zaczela psuc cala prace silnika , a ciagle edziesz przekonany ze wina nie lezy po jej stronie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Nitomen to za 35zł to pół środek jednak może wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 no i lipa pany , lipa Modul podlaczylem zgodnie z instrukcja , iska byla piekna , zero luku na przwerywaczu . Niestety po 30 sekundach pracy ,silnik zgasl i brak iskry , tranzystor bardzo mocno sie grzeje po wlaczeniu zaplonu, prawdopodobnie jest zwarty. Teraz pytanie co moglo byc tego przyczyna ? polaczenia zrobilem i zaizolowalem wedle instruckcji , nic mi sie nie zwarlo przypadkowo w trakcie montazu . Sprzedawca twiewrdzi ze ma taki sam modul i zobil juz nim 3 tys km bez awari. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jeśli dobrze przypuszczam to ten typ zapłonu potrzebuje sporego radiatora na tranzystorze;) brak chłodzenia go chyba zabił:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 radiator jest , wymienilem spalony tranzystor na mocniejszy o 2A i poki co jest ok , wczoraj pyrkala z 30 min i nic sie nie zjaralo :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 niestety wlasnie wrocilem z testow , problem dalej wystepuje :/ . malo mozliwe ze to tlok puchnie , bo cylinder byl tylko cieply. Juz nie mam pomyslu gdzie szukac , wymienie jeszcze simmering pod alternatorem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zanim zaczął się dusić , robiłeś jakieś naprawy czy regulacje ? Poziom pływaka regulujesz na nie wciśniętym amortyzatorku ? Może kończy się łożysko korbowodowe - nie ma jakiś opiłków ? Swieca F 95 ( od malucha ?) , na F100 żaden mój dwusów nie chciał pracować , mimo że taka świeca była zalecana . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 po rozmowie ze znajomymn obstawiam jednak tlok ... teraz znalesc dobry tlok do etkli wcale nie latwo , a jak sie trafi to nie tanio. Kupilem ete od znajomego ok 2 tys km po generalce , chodzila ok , ale jak zaczela sie dusic to i jak kombinowalem . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.