djkrzychu91 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Witam posiadam silnik z WFM 175. Chciałbym go wyremontować i żeby powrócił do życia. Silnik ten był w gokarcie. Potrzebował bym schematy sprzegła (ile tarcz sprzegłowych ile tracz metalowych ślizgowych jakieś podkładki itp i kopnik zebatka?? jak zaplon ustawić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 WFM 175? nie było takich WFM-ek, pewnie chodzi Ci o silnik SHL M11 który był 175ccm a na pokrywach miał napisy W-F-M. Tak on wygląda?: http://wbieniec.kis.p.lodz.pl/moto/pm/shl_m11_silnik.jpg Czy może bardziej kwadratowy blok jest?: https://www.mm.pl/~kotekkiti/s32.jpg Tak czy inaczej - sprzęgło jest to samo w obu. Są 4 tarcze cierne i 5 przekładek stalowych. Jedna przekładka dość gruba z podciętą krawędzią. Ta tarcza idzie na "dno" kosza. Potem cierne i przekładki na zmianę. Na końcu też musi być stalowa ale już zwykłej grubości. Podkładka musi być pod koszem sprzęgła, na łożysku wałka skrzyni, dość gruba. między zabierakiem a koszem nie ma być podkładki. W kielichu zabieraka (tam gdzie sprężyna) musi być zabezpieczenie w formie "szklanki" z cienkiej blachy, dokręcasz dużą nakrętkę kielicha (specjalnym kluczem, nie przecinakiem) i zaginasz krawędź szklanki do wewnątrz wycięć nakrętki. Na to talerz se śrubą, skręcasz nakrętkę koronkową i wtykasz zawleczkę, zaginasz i git. Kopnik zębatka? Chodzi Ci o segment rozrusznika? Ten "półksiężyc"? Może być dowolny, czyli od WSK125, WFM itd. Pod segmentem musi być sprężyna oczywiście, a pod sprężyną duża (ok.60mm średnicy) blaszana podkładka z otworami. Czasem na wałku rozrusznika od zewnątrz (od kapy) zakłada się podkładki dystansowe co by wałem nie chodził po osi zbyt wiele. No i na wałku musi być o-ring, tak samo jak na wałku zmieniacza biegów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jezeli jest on po gokarcie to zapewne swoje juz w zyciu przeszedl i bedzie potrzebny gruntowny remot. Sprawdzilbym bym rowniez czy nie byl on tuningowany co sie czesto w tym sporcie zdaza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Jeśli to silnik S-32 to bardzo możliwe że został podkręcony do 18KM. Jest to druga wersja tuningu. Silnik mocny, odstawi nawet starą MZ250 ale paliwożerny, niezbyt trwały i niezbyt nadający się do zwykłego, zabytkowego motocykla ze względu na trudną charakterystykę takiej jednostki. A może jest tylko wykręcony do 14KM z pierwszą wersją usprawnienia. Wtedy spoczko. Tak czy inaczej - wał pewnie w agonii jest. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.